cathlin Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hva slags aktiviteter forbinder dere med søndag? Eller hva gjør dere på søndager? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Vi skal i svømmehallen. Der pleier det å være mange på søndagene. Ellers er vi ofte ute og går tur, og da ser vi også veldig mange andre. Akkurat nå sitter vi og glor på tv (jojos sirkus) mens vi koser oss med potetgullet vi ikke spiste i går, og cola-rester. Før vi fikk barn gikk søndagene med til å sove til langt på dag, så spise middag, og resten av dagen ble tilbragt på sofaen med tv-titting eller internett. 0 Siter
flowy Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Går gjerne på en visning eller to siden vi er på jakt etter et nytt sted å bo. Etter det blir det gjerne en liten tur på kafé, så blir det en litt ekstra god middag som det tar tid å lage. Avslapping eller kaffebesøk om kvelden. :-) Gjerne kino av og til også. 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 fyllesyke... Neida ikke hver søndag altså Søndager står i avslappingens tegn, middag, besøk her eller bort og rolig tv kveld som avslutning. Men jeg har funnet ut at det skal være en innendørs ishall et stykke unna, og den vil vi kanskje prøve neste helg. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 fyllesyke... Neida ikke hver søndag altså Søndager står i avslappingens tegn, middag, besøk her eller bort og rolig tv kveld som avslutning. Men jeg har funnet ut at det skal være en innendørs ishall et stykke unna, og den vil vi kanskje prøve neste helg. ''Søndager står i avslappingens tegn'' Jeg har fått det for meg at søndager skal ha et kulturelt innslag. Vet ikke hvor jeg har det fra:-) 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Går gjerne på en visning eller to siden vi er på jakt etter et nytt sted å bo. Etter det blir det gjerne en liten tur på kafé, så blir det en litt ekstra god middag som det tar tid å lage. Avslapping eller kaffebesøk om kvelden. :-) Gjerne kino av og til også. ''Gjerne kino av og til også.'' Søndag er kinodag, ja. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Vi skal i svømmehallen. Der pleier det å være mange på søndagene. Ellers er vi ofte ute og går tur, og da ser vi også veldig mange andre. Akkurat nå sitter vi og glor på tv (jojos sirkus) mens vi koser oss med potetgullet vi ikke spiste i går, og cola-rester. Før vi fikk barn gikk søndagene med til å sove til langt på dag, så spise middag, og resten av dagen ble tilbragt på sofaen med tv-titting eller internett. ''Vi skal i svømmehallen.'' Tenkte at det var mer en lørdagsgreie. Ellers gå tur, ja, Det er jo typisk søndag. Men jeg har gått så mye tur. *ute etter nye og hyggelige ting å gjøre* 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Vi sløver, slapper av og spiser god mat. Og så drar vi på tur av og til, men absolutt ikke sånn krampetur. Koselig slappetur:) 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 ''Vi skal i svømmehallen.'' Tenkte at det var mer en lørdagsgreie. Ellers gå tur, ja, Det er jo typisk søndag. Men jeg har gått så mye tur. *ute etter nye og hyggelige ting å gjøre* Bowling da? 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Vi sløver, slapper av og spiser god mat. Og så drar vi på tur av og til, men absolutt ikke sånn krampetur. Koselig slappetur:) Sløvinger..... ;-) Er det ikke hyggelig å gjøre noe mer aktivit? 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Bowling da? Aha! Det var noe nytt. Det må jeg tenke på. 0 Siter
tonie Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Sløvinger..... ;-) Er det ikke hyggelig å gjøre noe mer aktivit? Nei. Jeg kan godt se på at andre er aktive, men selv unngår jeg alt som kan gjøre meg svett. Nesten alt i hvert fall;) Jeg kommer fra en krampaktig sunn og aktiv familie der alt dreier seg om å være raskest, best og flinkest. Derfor er jeg blitt helt anti. Vi er aktivt tilstede i nuet. Det får holde:) 0 Siter
frosken Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Planlegger at neste uke skal bli mer effektiv enn uka som gikk...*s* 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Nei. Jeg kan godt se på at andre er aktive, men selv unngår jeg alt som kan gjøre meg svett. Nesten alt i hvert fall;) Jeg kommer fra en krampaktig sunn og aktiv familie der alt dreier seg om å være raskest, best og flinkest. Derfor er jeg blitt helt anti. Vi er aktivt tilstede i nuet. Det får holde:) Man trenger jo ikke være verken best eller raskest eller bli svett for å gjøre et eller annet som er hyggelig:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Puling om morningen (hvis det er mulig). Ellers Dol & avslappning, og kanskje en spasertur på ettermiddagen. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Puling om morningen (hvis det er mulig). Ellers Dol & avslappning, og kanskje en spasertur på ettermiddagen. Du er så lite kulturell. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Planlegger at neste uke skal bli mer effektiv enn uka som gikk...*s* Phu.. enda mer pump? ;-) Nei, jeg får stikke å gjøre noe kulturelt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Du er så lite kulturell. ''''Du er så lite kulturell.'''' Ha.ha...Du skulle bare ha visst. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 ''''Du er så lite kulturell.'''' Ha.ha...Du skulle bare ha visst. ''''Ha.ha...Du skulle bare ha visst.'''' Hva da ? Fortell, fortell:-) 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Sover lenge. Når man vel står opp er det vasking av klær og støvsuging hver søndag, ellers går de ofte med til støvtørking, å vaske leiligheta, lesing av pensum eller andre praktiske ting. På kvelden ser vi ofte en film og spiser god mat. Lite kulturelle innslag her med andre ord.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.