Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags aktiviteter forbinder dere med søndag? Eller hva gjør dere på søndager?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• cathlin

20

• jubalong70

2

• Åsemor

2

• tonie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Vi skal i svømmehallen. Der pleier det å være mange på søndagene. Ellers er vi ofte ute og går tur, og da ser vi også veldig mange andre.

Akkurat nå sitter vi og glor på tv (jojos sirkus) mens vi koser oss med potetgullet vi ikke spiste i går, og cola-rester. ;)

Før vi fikk barn gikk søndagene med til å sove til langt på dag, så spise middag, og resten av dagen ble tilbragt på sofaen med tv-titting eller internett.

Skrevet

Går gjerne på en visning eller to siden vi er på jakt etter et nytt sted å bo. Etter det blir det gjerne en liten tur på kafé, så blir det en litt ekstra god middag som det tar tid å lage. Avslapping eller kaffebesøk om kvelden. :-) Gjerne kino av og til også.

Skrevet

fyllesyke... Neida ikke hver søndag altså :)

Søndager står i avslappingens tegn, middag, besøk her eller bort og rolig tv kveld som avslutning. Men jeg har funnet ut at det skal være en innendørs ishall et stykke unna, og den vil vi kanskje prøve neste helg.

Skrevet

fyllesyke... Neida ikke hver søndag altså :)

Søndager står i avslappingens tegn, middag, besøk her eller bort og rolig tv kveld som avslutning. Men jeg har funnet ut at det skal være en innendørs ishall et stykke unna, og den vil vi kanskje prøve neste helg.

''Søndager står i avslappingens tegn''

Jeg har fått det for meg at søndager skal ha et kulturelt innslag. Vet ikke hvor jeg har det fra:-)

Skrevet

Går gjerne på en visning eller to siden vi er på jakt etter et nytt sted å bo. Etter det blir det gjerne en liten tur på kafé, så blir det en litt ekstra god middag som det tar tid å lage. Avslapping eller kaffebesøk om kvelden. :-) Gjerne kino av og til også.

''Gjerne kino av og til også.''

Søndag er kinodag, ja.

Skrevet

Vi skal i svømmehallen. Der pleier det å være mange på søndagene. Ellers er vi ofte ute og går tur, og da ser vi også veldig mange andre.

Akkurat nå sitter vi og glor på tv (jojos sirkus) mens vi koser oss med potetgullet vi ikke spiste i går, og cola-rester. ;)

Før vi fikk barn gikk søndagene med til å sove til langt på dag, så spise middag, og resten av dagen ble tilbragt på sofaen med tv-titting eller internett.

''Vi skal i svømmehallen.''

Tenkte at det var mer en lørdagsgreie. Ellers gå tur, ja, Det er jo typisk søndag. Men jeg har gått så mye tur.

*ute etter nye og hyggelige ting å gjøre*

Skrevet

Vi sløver, slapper av og spiser god mat. Og så drar vi på tur av og til, men absolutt ikke sånn krampetur. Koselig slappetur:)

Skrevet

''Vi skal i svømmehallen.''

Tenkte at det var mer en lørdagsgreie. Ellers gå tur, ja, Det er jo typisk søndag. Men jeg har gått så mye tur.

*ute etter nye og hyggelige ting å gjøre*

Bowling da?

Skrevet

Vi sløver, slapper av og spiser god mat. Og så drar vi på tur av og til, men absolutt ikke sånn krampetur. Koselig slappetur:)

Sløvinger..... ;-)

Er det ikke hyggelig å gjøre noe mer aktivit?

Skrevet

Bowling da?

Aha! Det var noe nytt. Det må jeg tenke på.

Skrevet

Sløvinger..... ;-)

Er det ikke hyggelig å gjøre noe mer aktivit?

Nei. Jeg kan godt se på at andre er aktive, men selv unngår jeg alt som kan gjøre meg svett. Nesten alt i hvert fall;)

Jeg kommer fra en krampaktig sunn og aktiv familie der alt dreier seg om å være raskest, best og flinkest. Derfor er jeg blitt helt anti.

Vi er aktivt tilstede i nuet. Det får holde:)

Skrevet

Planlegger at neste uke skal bli mer effektiv enn uka som gikk...*s*

Skrevet

Nei. Jeg kan godt se på at andre er aktive, men selv unngår jeg alt som kan gjøre meg svett. Nesten alt i hvert fall;)

Jeg kommer fra en krampaktig sunn og aktiv familie der alt dreier seg om å være raskest, best og flinkest. Derfor er jeg blitt helt anti.

Vi er aktivt tilstede i nuet. Det får holde:)

Man trenger jo ikke være verken best eller raskest eller bli svett for å gjøre et eller annet som er hyggelig:-)

Skrevet

Puling om morningen (hvis det er mulig).

Ellers Dol & avslappning, og kanskje en spasertur på ettermiddagen.

Skrevet

Puling om morningen (hvis det er mulig).

Ellers Dol & avslappning, og kanskje en spasertur på ettermiddagen.

Du er så lite kulturell.

Skrevet

Planlegger at neste uke skal bli mer effektiv enn uka som gikk...*s*

Phu.. enda mer pump? ;-)

Nei, jeg får stikke å gjøre noe kulturelt.

Skrevet

Du er så lite kulturell.

''''Du er så lite kulturell.''''

Ha.ha...Du skulle bare ha visst.

Skrevet

''''Du er så lite kulturell.''''

Ha.ha...Du skulle bare ha visst.

''''Ha.ha...Du skulle bare ha visst.''''

Hva da ? Fortell, fortell:-)

Aliza1365380759
Skrevet

Sover lenge. Når man vel står opp er det vasking av klær og støvsuging hver søndag, ellers går de ofte med til støvtørking, å vaske leiligheta, lesing av pensum eller andre praktiske ting. På kvelden ser vi ofte en film og spiser god mat. Lite kulturelle innslag her med andre ord.. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...