Gjest mora2 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Man skal jo klart tenke seg om,men en kvinne burde jo kunne gå hvordan hun,hvor hun vil,uten å risikere å bli voldtatt!!! Egentlig burde vi kunne gå nakne rundt i oslo, det hadde ikke gitt en mann mer lov til å voldta. Jeg skjøner godt at mange kvier seg for å annmelde. Spesielt om de har gårr i skjørt og vært fulle. Holdningen er jo at de "må bruke hodet". Og straffen for våre nye lands menn,den er jo en latter! De bor jo på hotell,får ta utdanning og god mat hver dag! Atpåtil får de trene seg store og sterkere til de kommer ut igjen.. Har de begått en slik handling,send dem hjem igjen,og la dem ta straffen der. Og etnisk norske,send dem på heia å la dem hogge stein noen år.Norske fengsler er ikke straff. Men det er MIN mening.. 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Faktisk norske menn som voldtar flest.. men ja jeg er ganske enig. Husker hun der Bekkemellem-hora (jeg har henne lagt oppi halsen) gikk ut og sa at "vi lever i et mannsdominert samfunn og kvinner må få leve sitt eget liv og gå hvor de vil blablabla" fordi noen gikk ut og sa det samme som du sier, at kvinner må bruke hodet og gå der det er trygt. Hvorfor i h* skal kvinner "ha lov" til å gå i mørke bakgater? Voksne, unge, gamle, kvinner, menn, ingen burde gå i mørke bakgater. Uansett om det sparer dem for en time å gå så er det ikke lurt! Blind vold og ran er det jo også noe som heter.. Selv går jeg aldri hjem alene, om jeg er med sambo et sted og drikker. Ofte vil han til sentrum og spise bakt potet, noe jeg etterhvert også ofte vil ha, og da går vi og kjøper det, og går så hjemover, det har hendt at han har gått ut igjen på byen, men ofte sovner han med meg. Og her i byen er det sjeldent det skjer slike ting også, lite blind vold, ran og voldtekt. Likevel syns jeg det er bedre å ha noen å gå med. Klart, det er helt sikkert kvinner som har gått noenlunde trygge steder og likevel blitt overfalt, jeg fordømmer ikke dem. Men skal man høre på sånne som Bekkemellem, at "kvinner kan gå akkurat hvor de har lyst!", og ikke bruke vett, da er det ikke synd på dem. Ikke har jeg tørt å gå hjem veldig full heller, de få gangene jeg har vært ute med venner på byen har jeg plutselig begynt å kjede meg, rett og slett fordi jeg ikke har drukket på ei stund (kjøper aldri drikke ute), og da føler jeg meg også klar nok i toppen til gå hjem. Er jeg drita og det er seint, ringer jeg taxi. For da kommer jeg raskere hjem og roter meg ikke bort. Og husker på at det er greit å ikke gå alene hjem uten å følge med. Skal nevnes at de gangene jeg da har gått "edru" hjem, har jeg hatt mobilen i hånda og hadd 112 slått inn, klart til å trykke "ring". Nå er det ikke alle som er like heldig somdeg å ha en samboer å gå sammen med hjem fra byen det finnest så mange single jenter som nettopp ikke har det! Så valget ditt kan umulig hjelpe dem! Dessuten så er det jo mange som nettopp bor sånn til at de MÅ gå gjennommørke gater bare for å komme hjem, hviket råd har du til dem om de ikke skal falle innenfor din kategori som " de kan bare ha det så godt " Må si holdningen din skremmer meg... Det holdningen din sier meg er at norske kvinner må bare finn seg i å få innskrenket sin rihet pga vår nye landsmenn ikke klarer å holde seg etter reglene som landet de bor i har! dette vil igjen medføre at de faktisk tror at dette er greit fordi det ikke får noen ettervirkning for dem... skremmende meget skremmeden 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Sa jeg i bare Oslo? Jeg leste nylig på VG nett noe om at voldtekter har økt så og så mye osv, og at blant de som blir anmeldt (som man da har statistikk på) var det etnisk norske. Men da kan jo exmann-kone voldtekter og lignende også være på den lista antar jeg, og ikke bare overfall. at det er mest utlendinger i oslo overasker meg ikke, men det betyr jo ikke at samtlige utlendinger i resten av landet er drittsekker. Så det er greit å minne folk på at nordmenn ikke er så mye bedre når man graver nok . De statestikkene som du sikter til går mest på bekjentskp voldtektr altså voldtekter som er mellom kjærester/ektepar/venner osv. Disse har en større anmeldelse statestikk enn de som blir overfallt. de som blir overfallt melder det ikke så ofte da de er redde for at myndightene skal innha holdninger som dine " de kan bare ha det så godt" fordi de var fulle, hadde på seg miniskjørt, eller gikk i en bakgate.. 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Det er disse voldtektene som kommer som oppslag i VG og Dagbladet. De andre overfallsvoldtektene som skjer i Norge, kommer oftest bare i lokalavisene og disse utføres som oftest av etnisk norske nordmenn... De siste voldtktene somhar vært i våre lokalaviser i det siste er det motsatt. endel av våre nye landsmenn har vært på ferde også her! 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Helt enig, hardere straffer. Men i mine øyne er å "ha med balltre/pepperspray" under kategorien "bruke hodet". Å gå utsatte steder alene uten slike ting er galskap. Nå er j pepperspray ulovlig i norge, så det som skjer om du bruker dette er jo at du selv begår ulovligheter og sjansen er da stor for at politiet heller gir deg bot en overfallsmannen... iallefall sånn det er idag! 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 De statestikkene som du sikter til går mest på bekjentskp voldtektr altså voldtekter som er mellom kjærester/ektepar/venner osv. Disse har en større anmeldelse statestikk enn de som blir overfallt. de som blir overfallt melder det ikke så ofte da de er redde for at myndightene skal innha holdninger som dine " de kan bare ha det så godt" fordi de var fulle, hadde på seg miniskjørt, eller gikk i en bakgate.. Det er nok langt flere (i prosent) som anmelder en overfallsvoldtekt enn en voldtekt utført av en bekjent. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Har du noen eksempler? Kunne vært interessant å se hvor mange slike du kan finne hvor nordmenn står bak. Jeg kan ikke vise til tall, men leser jo iblant om overfallsvoldtekter f.eks. i min hjemby. Har aldri hørt at voldtektsmennene her har vært ikke-etnisk-norske. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 De siste voldtktene somhar vært i våre lokalaviser i det siste er det motsatt. endel av våre nye landsmenn har vært på ferde også her! I min hjemby? Jeg husker ikke om vi er fra samme sted ;-) Uansett synd om dette utvikler seg også til andre byer og tettsteder i Norge..... De ødelegger voldsomt for de mange lovlydige ikke-etnisk-norske innbyggerne :-( 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Det er nok langt flere (i prosent) som anmelder en overfallsvoldtekt enn en voldtekt utført av en bekjent. Med vennlig hilsen Har du statestikk på dette sør? Min erfaring er at de ikke bli anmeldt, da holdninger i dagens samfunn gjør at de ikke blir trodd, det eneste voldtektsmannen behøver å si er at de selv ba om det med å være kledd i kort skjørt/smile til dem osv. 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 I min hjemby? Jeg husker ikke om vi er fra samme sted ;-) Uansett synd om dette utvikler seg også til andre byer og tettsteder i Norge..... De ødelegger voldsomt for de mange lovlydige ikke-etnisk-norske innbyggerne :-( Nei jeg tror ikke vi er fra samme sted;) men her jeg bor har vi 3 lokalaviser;) me ja, det ER trist at dette skjer, både for oss kvinner som får innskrenket friheten vår og for de av våre nye landsmenn som oppfører seg etter loven og som integreres og lever som oss andre. de syntes det r like galt og skammer seg over sine landsmenn... 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Har du statestikk på dette sør? Min erfaring er at de ikke bli anmeldt, da holdninger i dagens samfunn gjør at de ikke blir trodd, det eneste voldtektsmannen behøver å si er at de selv ba om det med å være kledd i kort skjørt/smile til dem osv. At de "selv var med på det" er en langt mer sannsynlig bortforklaring der hvor offeret kjenner voldtektsmannen. Det er vanskeligere for en voldtektsmann å påstå at "hun ville det", når det skjer utendørs, midt på natten, og med en fremmed mann som overfaller. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Har du statestikk på dette sør? Min erfaring er at de ikke bli anmeldt, da holdninger i dagens samfunn gjør at de ikke blir trodd, det eneste voldtektsmannen behøver å si er at de selv ba om det med å være kledd i kort skjørt/smile til dem osv. At de "selv var med på det" er en langt mer sannsynlig bortforklaring der hvor offeret kjenner voldtektsmannen. Det er vanskeligere for en voldtektsmann å påstå at "hun ville det", når det skjer utendørs, midt på natten, og med en fremmed mann som overfaller. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Nei jeg tror ikke vi er fra samme sted;) men her jeg bor har vi 3 lokalaviser;) me ja, det ER trist at dette skjer, både for oss kvinner som får innskrenket friheten vår og for de av våre nye landsmenn som oppfører seg etter loven og som integreres og lever som oss andre. de syntes det r like galt og skammer seg over sine landsmenn... De aller fleste innvandrere følger selvsagt loven, og hater voldtekter akkurat like mye som du og jeg gjør. Å sverte tusenvis av mennesker på den måten du gjør er faktisk et overgrep i seg selv. Med vennlig hilsen 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 At de "selv var med på det" er en langt mer sannsynlig bortforklaring der hvor offeret kjenner voldtektsmannen. Det er vanskeligere for en voldtektsmann å påstå at "hun ville det", når det skjer utendørs, midt på natten, og med en fremmed mann som overfaller. Med vennlig hilsen Dette kan brukes i begge tilfeller. men likheten mellom dem er akkurat den samme! Voldtekt er og forblir voldtekt og ikke noe frivillig 0 Siter
Mistera Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 De aller fleste innvandrere følger selvsagt loven, og hater voldtekter akkurat like mye som du og jeg gjør. Å sverte tusenvis av mennesker på den måten du gjør er faktisk et overgrep i seg selv. Med vennlig hilsen jada Sør, jeg vet du stempler meg som en rasist samme hva jeg sier! Så hater jeg dine elskede nye landsmenn! kan ikke du etter flere år komme med noe annet enn dette rasisme spøkelset ditt! Du har fornærmet meg utallige ganger med å kalle meg rasist! Dette vil jeg ha meg frabedt en gang for alle fra din side Sør. DU ogdin personlige forfølgelse av meg på dette forum i alle de år tar jeg nå som en meget stor fornærmelse og ikke mist et overgrep om du greier å kalle mine meninger et overgrep på et titusentalls mennesker! Sør, få deg et liv! 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Dette kan brukes i begge tilfeller. men likheten mellom dem er akkurat den samme! Voldtekt er og forblir voldtekt og ikke noe frivillig Selvsagt er det ikke frivillig. Poenget er at når voldtektsmannen er kjæresten/kjent, så er det langt mer sannsynlig at han vil vinne frem i retten med "det var frivillig", enn for en ukjent å vinne frem med samme bortforklaring. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 jada Sør, jeg vet du stempler meg som en rasist samme hva jeg sier! Så hater jeg dine elskede nye landsmenn! kan ikke du etter flere år komme med noe annet enn dette rasisme spøkelset ditt! Du har fornærmet meg utallige ganger med å kalle meg rasist! Dette vil jeg ha meg frabedt en gang for alle fra din side Sør. DU ogdin personlige forfølgelse av meg på dette forum i alle de år tar jeg nå som en meget stor fornærmelse og ikke mist et overgrep om du greier å kalle mine meninger et overgrep på et titusentalls mennesker! Sør, få deg et liv! Nei, jeg stempler deg selvsagt ikke som rasist, samme hva du sier. Jeg sier at når du sverter tusenvis av uskyldige mennesker (som tilfeldigvis har samme hudfarge som noen som faktisk har voldtatt) så er det selvsagt også et overgrep mot disse uskyldige menneskene. Det ene berettiger ikke det andre. Noe grusomt har skjedd deg, men det betyr ikke at du kan sverte titusenvis av mennesker som en slags "hevn", Mistera. Med vennlig hilsen 0 Siter
random1365380890 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 De aller fleste innvandrere følger selvsagt loven, og hater voldtekter akkurat like mye som du og jeg gjør. Å sverte tusenvis av mennesker på den måten du gjør er faktisk et overgrep i seg selv. Med vennlig hilsen Innvandrere som bare en bitteliten gruppe i forhold til nordmenn gjør like mye og mer kriminalitet, det kommer fra politiet. Selvsagt er det mange flotte lovlydige innvandrere i Norge, men det er et tankekors. De var redde for å gå ut med disse statistikkene fordi det kunne oppfattes som rasisme, sier litt om hvor langt ned vi har dratt nisselua her i landet ... 0 Siter
Sør Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Innvandrere som bare en bitteliten gruppe i forhold til nordmenn gjør like mye og mer kriminalitet, det kommer fra politiet. Selvsagt er det mange flotte lovlydige innvandrere i Norge, men det er et tankekors. De var redde for å gå ut med disse statistikkene fordi det kunne oppfattes som rasisme, sier litt om hvor langt ned vi har dratt nisselua her i landet ... Det er merkelig at det ene øyeblikket er det så mange innvandrere at de blir i flertall øyeblikk, mens det andre er det så få av dem? Det er litt etter hva man vil skremme med? Norge er en rettsstat, og jeg er opptatt av at de grunnleggende prinsippene i den norske Grunnloven skal videreføres. Det vil si at folk er uskyldige inntil det motsatte er bevist, og at man selvsagt ikke beskylder Ahmed for det José har gjort. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest LaSerena Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Til de som tror at våre nye landsmenn er roten til alt ondt! : Jeg bor på et tettsted ca.40 min.utenfor Oslo. Her bor det nå ca.7000 innbyggere og jeg har til dags dato ennå ikke sett noen nye landsmenn her som er mørke i huden. Likevel: Første året jeg flyttet hit ble det begått et drap på en ung jente (16 år) Han som gjorde det var HELNORSK! Det har vært voldtekter her også, kanskje ikke vær helg men ganske ofte. Dette også utført av HELNORSKE! Det er stadig vold og krangler, narkotika og dritt her også, utført av kun NORSKE. Så på en måte har det åpnet øynene mine for at all den dritten som er her i landet, ville ha vært her uansett om vi har nye landsmenn eller ei.... de blir begått av alle mennesker uansett farge eller rase! Så egentlig blir jeg litt kvalm av alle som tror at det er kun ikke vestlige innvandrere som begår, shiten her.. Det blir bare så lavmål å lese. Uinformerte, uvitende og usaklige mennesker tenker jeg om de som skriver at det er flest nye landsmenn som begår ditt og datt.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.