Morning Glory Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det at du ikke går med korte skjørt pga økt voldtekts fare,det syns jeg begrenser din frihet. Kanskje vi burde kle oss i burka alle mann! ;0) Nå må jeg for det første si at det ikke er noe stort offer for meg å ikke gå i korte skjørt - om vinteren betyr jo det en pine uten sidestykke. Men - ja - det er å gi opp friheten sin _litt_, men likevel ikke så mye som det er å alltid måtte gå i flokk og følge, evt. ta taxi eller ikke bevege seg ute etter mørkets frembrudd i det hele tatt. 0 Siter
random1365380890 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er merkelig at det ene øyeblikket er det så mange innvandrere at de blir i flertall øyeblikk, mens det andre er det så få av dem? Det er litt etter hva man vil skremme med? Norge er en rettsstat, og jeg er opptatt av at de grunnleggende prinsippene i den norske Grunnloven skal videreføres. Det vil si at folk er uskyldige inntil det motsatte er bevist, og at man selvsagt ikke beskylder Ahmed for det José har gjort. Med vennlig hilsen Har aldri sagt det er mange innvandrere her i landet, nå må du følge ditt eget eksempel og ikke skjære alle over en kam Eller gjelder det kanskje bare når vi snakker om utlendinger? Fakta kan være skremmende, helt enig. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nå må jeg for det første si at det ikke er noe stort offer for meg å ikke gå i korte skjørt - om vinteren betyr jo det en pine uten sidestykke. Men - ja - det er å gi opp friheten sin _litt_, men likevel ikke så mye som det er å alltid måtte gå i flokk og følge, evt. ta taxi eller ikke bevege seg ute etter mørkets frembrudd i det hele tatt. Jeg er veldig gald i korte skjørt, så for meg hadde det vært å miste mye "frihet".. :0) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei jeg tror ikke vi er fra samme sted;) men her jeg bor har vi 3 lokalaviser;) me ja, det ER trist at dette skjer, både for oss kvinner som får innskrenket friheten vår og for de av våre nye landsmenn som oppfører seg etter loven og som integreres og lever som oss andre. de syntes det r like galt og skammer seg over sine landsmenn... Enig i det... Jeg skulle ønske vi kunne klart å integrere ikke-etniske nordmenn bedre i Norge. Da hadde vi nok hatt noen problemer mindre... 0 Siter
Morning Glory Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Til de som tror at våre nye landsmenn er roten til alt ondt! : Jeg bor på et tettsted ca.40 min.utenfor Oslo. Her bor det nå ca.7000 innbyggere og jeg har til dags dato ennå ikke sett noen nye landsmenn her som er mørke i huden. Likevel: Første året jeg flyttet hit ble det begått et drap på en ung jente (16 år) Han som gjorde det var HELNORSK! Det har vært voldtekter her også, kanskje ikke vær helg men ganske ofte. Dette også utført av HELNORSKE! Det er stadig vold og krangler, narkotika og dritt her også, utført av kun NORSKE. Så på en måte har det åpnet øynene mine for at all den dritten som er her i landet, ville ha vært her uansett om vi har nye landsmenn eller ei.... de blir begått av alle mennesker uansett farge eller rase! Så egentlig blir jeg litt kvalm av alle som tror at det er kun ikke vestlige innvandrere som begår, shiten her.. Det blir bare så lavmål å lese. Uinformerte, uvitende og usaklige mennesker tenker jeg om de som skriver at det er flest nye landsmenn som begår ditt og datt.... Fullstendig enig med deg! 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Enig i det... Jeg skulle ønske vi kunne klart å integrere ikke-etniske nordmenn bedre i Norge. Da hadde vi nok hatt noen problemer mindre... Hei, Første skritt må jo være at man ikke lager "oss" og "dem" skiller mellom oss. Da har man en slags apartheid-stat, og da er integrasjon så godt som umulig. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har aldri sagt det er mange innvandrere her i landet, nå må du følge ditt eget eksempel og ikke skjære alle over en kam Eller gjelder det kanskje bare når vi snakker om utlendinger? Fakta kan være skremmende, helt enig. Neida, men man pleier å få tutet ørene fulle av propaganda om at neste år blir "130% av befolkningen muslimer". Med vennlig hilsen 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Neida, men man pleier å få tutet ørene fulle av propaganda om at neste år blir "130% av befolkningen muslimer". Med vennlig hilsen Det var mange ! 0 Siter
Sør Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det var mange ! Nettopp! :glis: Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hei, Første skritt må jo være at man ikke lager "oss" og "dem" skiller mellom oss. Da har man en slags apartheid-stat, og da er integrasjon så godt som umulig. Med vennlig hilsen Helt enig i det. Vi bør først gå i oss selv for å finne ut om _vi_ kan gjøre noe for at integreringsprosessen skal gå bedre. 0 Siter
Goliath Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Neida, men man pleier å få tutet ørene fulle av propaganda om at neste år blir "130% av befolkningen muslimer". Med vennlig hilsen Vel - det mest populære guttenavnet i Oslo var i 2007 en eller annen form for Mohamed. Og det sier vel det meste...:-) 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Nå er det ikke alle som er like heldig somdeg å ha en samboer å gå sammen med hjem fra byen det finnest så mange single jenter som nettopp ikke har det! Så valget ditt kan umulig hjelpe dem! Dessuten så er det jo mange som nettopp bor sånn til at de MÅ gå gjennommørke gater bare for å komme hjem, hviket råd har du til dem om de ikke skal falle innenfor din kategori som " de kan bare ha det så godt " Må si holdningen din skremmer meg... Det holdningen din sier meg er at norske kvinner må bare finn seg i å få innskrenket sin rihet pga vår nye landsmenn ikke klarer å holde seg etter reglene som landet de bor i har! dette vil igjen medføre at de faktisk tror at dette er greit fordi det ikke får noen ettervirkning for dem... skremmende meget skremmeden På grunn av våre nye landsmenn????????????? ja, for det er ingen norske menn som voldtar.....? Hva med alle de som opplever incest og har gjort det oppigjennom alle tider, her i lille Norge? De overgriperne er aldri ute om natten? jeg blir illesint av å høre slike setninger som du kom med i ditt innlegg, jeg mister totalt respekten for folk som er så hinnsides enspora. 0 Siter
Gjest Ignorance is bliss Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Til de som tror at våre nye landsmenn er roten til alt ondt! : Jeg bor på et tettsted ca.40 min.utenfor Oslo. Her bor det nå ca.7000 innbyggere og jeg har til dags dato ennå ikke sett noen nye landsmenn her som er mørke i huden. Likevel: Første året jeg flyttet hit ble det begått et drap på en ung jente (16 år) Han som gjorde det var HELNORSK! Det har vært voldtekter her også, kanskje ikke vær helg men ganske ofte. Dette også utført av HELNORSKE! Det er stadig vold og krangler, narkotika og dritt her også, utført av kun NORSKE. Så på en måte har det åpnet øynene mine for at all den dritten som er her i landet, ville ha vært her uansett om vi har nye landsmenn eller ei.... de blir begått av alle mennesker uansett farge eller rase! Så egentlig blir jeg litt kvalm av alle som tror at det er kun ikke vestlige innvandrere som begår, shiten her.. Det blir bare så lavmål å lese. Uinformerte, uvitende og usaklige mennesker tenker jeg om de som skriver at det er flest nye landsmenn som begår ditt og datt.... Ingen har sagt at nordmenn aldri begår kriminelle handlinger, men du virker for nedrulla til at jeg orker å forklare hvor totalt du misforstår det store bildet her ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.