Gå til innhold

Hell's Kitchen - hva er vitsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett noe særlig på dette programmet, bare svitsjet innom på slump.. men jeg skjøner ikke greia..

OK, det skal kåres en vinner blant kokkene, men er det et poeng at han Ramsay(?) skal være så frekk og jævlig som overhodet mulig? Hva er da vitsen? Er hele konseptet bygget opp rundt en gal manns temperament eller er det hele bare spill for galleriet?

random1365380890
Skrevet

Konseptet er bygget opp rundt hans væremåte ja, det var sånn han ble opplært.......han er sånn, ikkenoe acting.

Jeg elsker han og har sett alt han er med i, Kitchen Nightmares både UK og US er å anbefale, der tar det helt av..he he

Skrevet

Konseptet er bygget opp rundt hans væremåte ja, det var sånn han ble opplært.......han er sånn, ikkenoe acting.

Jeg elsker han og har sett alt han er med i, Kitchen Nightmares både UK og US er å anbefale, der tar det helt av..he he

Uff, jeg kan ikke utstå slike mennesker. ER han sånn? Fy f for en drittsekk... Da har vi ulik smak, gitt ;-)

random1365380890
Skrevet

Uff, jeg kan ikke utstå slike mennesker. ER han sånn? Fy f for en drittsekk... Da har vi ulik smak, gitt ;-)

Det var kanskje litt dumt av meg å si han ER sånn for det vet jeg jo ikke 100%, men det er ihvertfall gjort et poeng ut av at han ble opplært på den måten, han er supersjarmerende utenfor kjøkkenet da ;)

Skrevet

Gordon Ramsey er konge. Rett og slett.

Konge av drittslenging, kjefting, banning og jævelskap, hvertfall. :-)

Skrevet

Det var kanskje litt dumt av meg å si han ER sånn for det vet jeg jo ikke 100%, men det er ihvertfall gjort et poeng ut av at han ble opplært på den måten, han er supersjarmerende utenfor kjøkkenet da ;)

Supersjarmerende utenfor? Hm, psykopat, altså. ;-P

Skrevet

Han kan lage mat også...

Skrevet

Han kan lage mat også...

Ja, det håper jeg da inderlig, skal vel ikke bare fly rundt og være breikjefta.. ;-)

Skrevet

Saken her er vel at det er mange "chefs" som er sånn, de har en miletant måte å gjøre det på, og det er ikke bare spøk å jobbe på en 5stjernes restaurant:)

Han har også et annet program denne karen, der han reiser rundt i verden og prøver å hjelpe folk til å drive og få mere kunder på restaurantene.

Der går han noen dager og ser åssen de gjør de, også får eieren høre den så alt for brutale fakta!

Så skal de drive restauranten på den måten som an bestemmer.

Det går som oftest mye bedre når de gjør det på hans måte, selv om han får voksne menn til å gråte sine modige tårer)

jeg syntes karen er knall jeg:P

Skrevet

Enig. Dette er et program som trigger hodepine. Jeg makter ikke oppførselen hans.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...