pekkaline Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Æ kanke si æ ligår det hær....Men fra spøk til alvor... Jeg håper at denne som tidligere satelitter som faller, havner i havet! Orker ikke tenke på at den kan treffe et bebodd sted. Ni tonn er jo endel om den kommer i fart. æsj. Egentlig så finnes det vel så mye søppel ute i rommet nå at slikt kanskje blir et vanlig tema fremover med årene. Men slikt burde vi vært sikret mot! grr... 0 Siter
adelie Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Åssen sikret? Skulle det vært et nett som fanget opp gjenstander fra rommet? *kløe meg i hue* 0 Siter
pekkaline Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Åssen sikret? Skulle det vært et nett som fanget opp gjenstander fra rommet? *kløe meg i hue* hehe, ja Kanskje de kunne gått i oppløsning før de kom inn i vårt luftrom? Hehe jeg snakker og har ikke peiling, men skummelt er det... 0 Siter
Gjest cit Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Åssen sikret? Skulle det vært et nett som fanget opp gjenstander fra rommet? *kløe meg i hue* Man sender en rakett som river hele greia i småbiter. Når disse småbitene kommer inn i atmosfæren, brenner de lettere opp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.