Orio Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Er/har jeg vært psykotisk? Eller finnes det andre grunner til å bruke antipsykotiske medisiner? 0 Siter
bibben Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 AP kan så vidt jeg har fått med meg også være angstdempende, og stabilisere litt hvis man er litt "skjør i kantene". Man trenger ikke å ha vært dønn psykotisk for å få utskrevet AP. 0 Siter
Gjest tulutt Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg fikk zyprexa en periode på noen måneder pga angst med påfølgende tankekaos. Det fungerte bra på begge delene. 0 Siter
Gjest miggsa Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har aldri vært psykotisk, men brukt anti psykotika mot bipolar lidelse. zyprexa funket utrolig bra på depresjon og enorm fortvilelse jeg hadde. Kjenner mange som har brukt anti psykotika uten å være psykotiske. Tror man da bruker litt mindre doser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.