AnonymAkkuratNå Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er så inni helvette forbanna akkurat nå! Jævlig forbanna på alle jævla mannfolk som er noen forbanna idioter! Og så jævlig forbanna på meg selv, for meg er det tydeligvis noe JÆVLA forbanna galt med! Jeg har bare lyst til å drepe noen, bare gå amokk, få ut alt det sinnet som gjør meg GAL!! 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kom med historien din da så kanskje vi kan hjelpe deg. 0 Siter
AnonymAkkuratNå Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Kom med historien din da så kanskje vi kan hjelpe deg. Mannfolk misbruker, mannfolk voldtar, mannfolk slår, og jeg er så FORBANNA lei av å være fritt vilt for de JÆVLA idiotene! Hva faen gjør jeg galt?! Har lyst til å slå ihjel noen! 0 Siter
AnonymAkkuratNå Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Lillemegpåtur? Nei. Jeg har bare skrevet her inne med dette nicket. Skriver lite, men er her endel 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Mannfolk misbruker, mannfolk voldtar, mannfolk slår, og jeg er så FORBANNA lei av å være fritt vilt for de JÆVLA idiotene! Hva faen gjør jeg galt?! Har lyst til å slå ihjel noen! Hm, unnskyld, jeg misforsto hovedinnlegget, det var ikke meningen å tippe nick, jeg beklager, skulle ikke begynt å tippe nick, men ante ikke at du hadde såpass alvorlige greunner til å skrive inn her. :-( 0 Siter
Gjest få det ut!! Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Mannfolk misbruker, mannfolk voldtar, mannfolk slår, og jeg er så FORBANNA lei av å være fritt vilt for de JÆVLA idiotene! Hva faen gjør jeg galt?! Har lyst til å slå ihjel noen! "Mannfolk misbruker, mannfolk voldtar, mannfolk slår, og jeg er så FORBANNA lei av å være fritt vilt for de JÆVLA idiotene! Hva faen gjør jeg galt?! Har lyst til å slå ihjel noen!" Jeg forstår sinnet ditt. Du spør om hva du gjør galt. Det er sikkert ikke noe, du har max uflaks. Har det skjedd gjentatte ganger? I såfall, bør en tenke over adferd og hva du tiltrekker deg. Kanskje du skal slutte å si det du sier i teksten over her. Jeg tenker på at det vi sier slik blir det. Tenk om ordenes makt er så sterke? 0 Siter
mrxx Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Huffda, men det er lov og bli lyn forbannet og få lyst til å drepe noen. Det er lov og skrike det ut også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.