Nb! Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Leste om Logos idag, et dataprogram (el test) som kan hjelpe folk med dysleksi, er det noen som vet hvordan jeg som privatperson kan få tak i dette? Vil at min sønn som skal opp i 5 klasse til høsten blir testen, da han fremdeles ikke kan lese el skrive, blir mobbet, har fått adhd diagnose, men ingen adhd medisin som hjelper han, å skolen har mer el mindre resignert osv osv Kan jeg få tak i dette selv el må jeg gå gjennom skolen, bup, ppt el? Håper noen vet noe, for jeg skal ringe til skolen imorgen tidlig!! ;D 0 Siter
hulkert Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ja, logos tester lese- og skrivevansker, og skolen bør absolutt kunne tilby dette. 0 Siter
Nb! Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Skrevet 27. januar 2008 Ja, logos tester lese- og skrivevansker, og skolen bør absolutt kunne tilby dette. Ok, da skal jeg henvende meg til dem ;D Takk skal du ha ;-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 De fleste PPT-kontor er kurset i logos, og mange lærere også. Lykke til! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.