Gjest orker ikke mer nå.. Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg skrev et innlegg i stad, tusen takk for svarene, det betyr mye for meg. Jeg er litt redd nå, for jeg er redd for at jeg kanskje kan ha tatt litt for mye alkohol. Jeg har tatt to sovetabletter (imovane) og drukket endel alkohol på kort tid. Dette er ikke noe jeg har pleid å gjøre (ingen unnskyldning) jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, kanskje for å bare "forsvinne" fra omverden og hvordan jeg føler det nå. Jeg er så lei meg for det. Jeg er så redd for at jeg kanskje har tatt en overdose. Jeg har drukket 4 glass rødvin og tatt to imovane-tabletter den siste halvtimen. Kan jeg gjøre noe for å unngå en overdose av noe slag? Igjen, unnskyld, mest til meg selv. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 1. Du ringer legevakta å hører om dette er farlig. 2. eller du spyr alt opp igjen og drikker masse vann........ 0 Siter
Gjest orker ikke mer nå.. Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 1. Du ringer legevakta å hører om dette er farlig. 2. eller du spyr alt opp igjen og drikker masse vann........ Takk. Jeg har prøvd å kaste opp. Skjønner ikke at jeg kunne være så dum, herregud. Jeg sitter og drikker masse vann nå. Skal ikke legge meg for å sove før lenge, skal holde meg våken. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Takk. Jeg har prøvd å kaste opp. Skjønner ikke at jeg kunne være så dum, herregud. Jeg sitter og drikker masse vann nå. Skal ikke legge meg for å sove før lenge, skal holde meg våken. Vel....du må ikke bare prøve! Få alt opp! Dessuten synes jeg uansett at du skal ringe legevakta å høre! En tlf for mye er bedre enn en for lite.....:-) 0 Siter
Gjest orker ikke mer nå.. Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Vel....du må ikke bare prøve! Få alt opp! Dessuten synes jeg uansett at du skal ringe legevakta å høre! En tlf for mye er bedre enn en for lite.....:-) Takk, jeg skal gjøre det. Jeg tror det går bra nå men. Tusen takk for hjelpen. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Takk, jeg skal gjøre det. Jeg tror det går bra nå men. Tusen takk for hjelpen. ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.