Gå til innhold

Hvor oppbevarer du juggelet ditt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine smykker/juggel henger på knottene på baderomsinnredningen til gubbens store irritasjon... De fleste av oss har jo en liten samling av smykker og nå lurer jeg på hvordan oppbevarer du dine - finnes det noen smarte løsninger å få kjøpt og hvor???

Skrevet

Jeg har lite juggel, men noe ekte vare. ;) Oppbevares i smykkeskrin i ei hylle i det fine, nye klesskapet mitt. SOm jeg foreløpig har sykt god orden i - så lenge det varer. ;)

hjernetrimmern
Skrevet

Skjønner litt av hans frustrasjon da...hehe!!

Jeg har mine smykker pent opphengt på små plastknagger som jeg har limt opp, inni det ene skapet mitt på badet! Overskap da...Bak tannkostglasset mitt...Er så fint så, og veldig oversiktlig.

De lange halskjedene har jeg hengende på en helt vannlig vegg-knagg på sovrommet. Fungerer også utmerket.

Gjest Elextra
Skrevet

Det jeg bruker mest av mitt henger på noen "ledige" knagger på badet. Resten ligger i esker i en kommodeskuff.

Skrevet

Jeg har en hvit hare, ca. 10 cm høy, med sugekopper på baksiden. Den henger på speilet på badet og på den henger div. smykker, bakbeina på haren er formet som knagger. :o)

Hos min kjære har jeg rett og slett en liten rosemønstret skål stående ved vasken med div. oppi.

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg har kjøpt knagger med lim på, og hengt opp på veggen på badet.

Så ligger det jo også strødd over alt ellers, badet, soverommet, gangen osv ;o) Jeg har en svakhet for smykker i alle fasonger.

Skrevet

Har et smykke som jeg bruker fast.. resten ligger i en brødpose (frysepose) i baderomsskapet.. hehe..

Skrevet

Hehe, super tråd for innbruddstyver.....

Jeg har mine smykker i en bankboks ;)

Skrevet

Fikk et sånt i julegave, men syntes ikke det funket i det hele tatt. :-( jeg liker lange smykker, dette ble for "pønete".

Jeg har ikke akkurat dette, men et jeg har kjøpt på Åhlens som er mye høyere. :)

Skrevet

Hehe, super tråd for innbruddstyver.....

Jeg har mine smykker i en bankboks ;)

Også går du i banken hver gang du skal ha på de et bestemt kjede eller ring? ;)

(jeg har alltid på meg de smykkene jeg er redd for at skal bli stjålet) ;)

Skrevet

Jeg har lite juggel, men noe ekte vare. ;) Oppbevares i smykkeskrin i ei hylle i det fine, nye klesskapet mitt. SOm jeg foreløpig har sykt god orden i - så lenge det varer. ;)

Jaja, det har nå vart en stund nå, vel? En uke, minst? Ikke verst, ikke verst;)

Skrevet

Også går du i banken hver gang du skal ha på de et bestemt kjede eller ring? ;)

(jeg har alltid på meg de smykkene jeg er redd for at skal bli stjålet) ;)

ja (jugekors) :)

Faktisk så har jeg ikke så ofte smykker på meg. Ringer er jeg glad i. Har fire stk på meg til enhver tid. Rundt halsen har jeg kun smykker til fest og slikt.

Skrevet

Jaja, det har nå vart en stund nå, vel? En uke, minst? Ikke verst, ikke verst;)

Under ei uke, seffern! *s*

Skrevet

Juggel-halssmykkene henger på noen morsomme knaggfigurer festet med sugekopper på speilet på badet, i ytterkant. De lengste på en knagg på soverommet, da, mens ekte vare har plass i smykkeskrin som er gjemt i garderobeskapet.

Skrevet

Det juggelet som matcher baderomsfargene har jeg pent dandert på et av disse fatene som jeg aldri husker navnet på. Sånt med tre etasjer. Heter det etasjefat rett og slett? Der ligger det så vakkert sammen med såpeperler og annet dilldall. Helt til sønnen min skuffler det unna slik at det triller innunder badekaret fordi han skal bruke det pene etasjefatet mitt til klatrestativ for playmoene sine...Jaja.

Skrevet

Jeg har ikke akkurat dette, men et jeg har kjøpt på Åhlens som er mye høyere. :)

*noterer at jeg skal stikke innom Åhlens ved første anledning*

Skrevet

Det eneste eg har er ei klokke, og den har eg gitt vekk til sønnen min og han har ho i ei skuffe.

punky brewster
Skrevet

Fikk et sånt i julegave, men syntes ikke det funket i det hele tatt. :-( jeg liker lange smykker, dette ble for "pønete".

samme tanken slo meg også at det er jo mer for armbåd og ringer. Dessuten for meg som har katter funker ikke slikt som står på bord:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...