Lotte :o) Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Synes dere denne serien er like interessant/fengende, som i første sesong? Jeg husker jeg fulgte med den gang Gaute vanft. Men de siste sesongene, har jeg kun sappa innom, og langt i fra satt av mandagene. Enn dere? Er dere benket foran skjermen kl 20 i kveld? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke fulgt med før, og kommer neppe til å gjøre det denne gangen heller. 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Blir vel til at jeg blir sittende å se kjenner jeg meg rett :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Neppe. Kl. 20 på mandag er det snart tid for å få ungene i seng og da står ikke tv-titting på programmet i heimen hos meg. ) 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei den er ikke like interessant som første gang, men i år må jeg følge med av ren nysjerrighet fordi jeg kjenner en av deltagerne :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg og min datter skal ihvertfall benke oss foran TV! Jeg synes det er så utrolig artig å se hva de spiste og hvordan de levde for ca 100 år siden Får meg til å sette ekstra pris på strøm med alle goder det gir, he ,he. Synes "Farmen" er et realityshow som bare har blitt bedre. 0 Siter
tonie Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Godt mulig at jeg er hvis jeg får malt ferdig soverommet mitt før kl 20. Jeg må nå ha med meg første episode i alle fall, så får jeg vurdere om deltakerne er interessante nok til at jeg gidder å følge med videre:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har ikke fulgt med før, og kommer neppe til å gjøre det denne gangen heller. Samma her. 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet ikke hva som vil vinne skjermen i kveld ærlig talt. Jeg liker å se på ungkaren og jeg tror programmene går samtidig. Vi har sett på farmen tidligere, men jeg dauer ikke om jeg går glipp av det. 0 Siter
KaVa Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ikke sett noen sesonger med Farmen - kunne ikke tenke meg noe kjedeligere å tilbringe tiden på enn reality-TV. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei! Eg ser ikkje på TV2, det er bare dritt på den kanalen. Og han der Gaute burde vært tvangsklippt, fiksa nasa på og fått seg noen timer hos logoped! 0 Siter
Babette Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei, jeg har aldri sett på Farmen og skal heller ikke gjøre det i år. Derimot kommer jeg til å kikke litt på et nytt program som starter på TV3 på onsdag, som handler om folk som ikke klarer å styre penger. De har satt seg i voldsom forbruksgjeld, og gjennom programmene skal de få hjelp til å rydde opp i problemene. Det dreier seg om folk som er i jobb og har vanlig inntekt, men som ikke klarer å sette tæring etter næring. Jeg synes det er modig gjort av dem å stå fram. I kveld skal jeg først og fremst se på "Sommer" på Nrk1kl. 21.30 og Puls på samme kanal kl. 19.30. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei! Eg ser ikkje på TV2, det er bare dritt på den kanalen. Og han der Gaute burde vært tvangsklippt, fiksa nasa på og fått seg noen timer hos logoped! Liker Gaute sin ujålete måte å være på, jeg! Liker "Farmen" også ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei! Eg ser ikkje på TV2, det er bare dritt på den kanalen. Og han der Gaute burde vært tvangsklippt, fiksa nasa på og fått seg noen timer hos logoped! jasså, så man kan ikke være litt spesiell da? Du selv er vel perfekt? *kunne ikke dy meg* 0 Siter
cathlin Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg digger farmen, og skal selvfølgelig sitte parat kl 20.00!!! 0 Siter
cathlin Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet ikke hva som vil vinne skjermen i kveld ærlig talt. Jeg liker å se på ungkaren og jeg tror programmene går samtidig. Vi har sett på farmen tidligere, men jeg dauer ikke om jeg går glipp av det. ''Vi har sett på farmen tidligere, men jeg dauer ikke om jeg går glipp av det.'' Er du helt sikker på at du ikke dauer? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg digger farmen, og skal selvfølgelig sitte parat kl 20.00!!! Aaaaaa, begynner det idag?!?! *slår seg i huet* Jammen idag er det jo "Ungkaren" og "Toppmodellene" også!! *krise de'luxe* 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Aaaaaa, begynner det idag?!?! *slår seg i huet* Jammen idag er det jo "Ungkaren" og "Toppmodellene" også!! *krise de'luxe* Det er skikkelig krise. Jeg vil se alt ;p Kjæresten ser americans got talent eller hva det heter, så jeg må ta opp top model og se ungkaren i reprise Hva gjør jeg når farmen begynner samtidig? lol 0 Siter
cathlin Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Aaaaaa, begynner det idag?!?! *slår seg i huet* Jammen idag er det jo "Ungkaren" og "Toppmodellene" også!! *krise de'luxe* Jaaaaaaaaaaa! Det begynner i dag. Jeg har ikke tv3 så top model-dilemmaet sliter jeg ikke med, men ungkaren går i reprise på søndager, og så kan man få med seg de siste 30 minuttene siden det varer det 21.30. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er skikkelig krise. Jeg vil se alt ;p Kjæresten ser americans got talent eller hva det heter, så jeg må ta opp top model og se ungkaren i reprise Hva gjør jeg når farmen begynner samtidig? lol Det høres ut som du er like lavpanna som meg her altså! Det verste er jo at vi tør å innrømme det også *hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.