Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jaaaaaaaaaaa! Det begynner i dag. Jeg har ikke tv3 så top model-dilemmaet sliter jeg ikke med, men ungkaren går i reprise på søndager, og så kan man få med seg de siste 30 minuttene siden det varer det 21.30. Her gjelder det å holde tunga rett i munnen!! *noterer febrilsk* 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 ''Vi har sett på farmen tidligere, men jeg dauer ikke om jeg går glipp av det.'' Er du helt sikker på at du ikke dauer? ;-) haha, nei gudene vett 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Liker Gaute sin ujålete måte å være på, jeg! Liker "Farmen" også ;o) Det er fullt lovlig! Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 jasså, så man kan ikke være litt spesiell da? Du selv er vel perfekt? *kunne ikke dy meg* Joda, det er helt supert med spesielle folk, men _ikkje_ han der. ''Du selv er vel perfekt?'' Selvfølgelig! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er fullt lovlig! Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt... ''Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt...'' Skulle det være bittelitt mye, kanskje... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 ''Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt...'' Skulle det være bittelitt mye, kanskje... Mulig... 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Aaaaaa, begynner det idag?!?! *slår seg i huet* Jammen idag er det jo "Ungkaren" og "Toppmodellene" også!! *krise de'luxe* Her har du en trylleboks for deg! http://get.no/web/produkt/digitalTV/dekoder Du har vel sett reklamen med Thomas Gjertsen? :-) (Den er fantastisk for tv-slaver!) 0 Siter
cathlin Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er fullt lovlig! Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt... ''Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt...'' Det har jeg aldri lagt merke til. 0 Siter
ilaria Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Farmen er det beste norske realitykonseptet i mine øyne, så JA, jeg skal sitte klistra foran skjermen kl. 20.00:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Her gjelder det å holde tunga rett i munnen!! *noterer febrilsk* *LOL* jeg også 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Farmen er det beste norske realitykonseptet i mine øyne, så JA, jeg skal sitte klistra foran skjermen kl. 20.00:) Enig! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 ''Ps! Av og til så overdriver eg bittelitt...'' Det har jeg aldri lagt merke til. Du får begynne å følge litt bedre med da, vet du. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Her har du en trylleboks for deg! http://get.no/web/produkt/digitalTV/dekoder Du har vel sett reklamen med Thomas Gjertsen? :-) (Den er fantastisk for tv-slaver!) Wow!! Gubben leste så øyet ble stort og vått ;-) Problemet er at denne kun fungerer der det er kabelnett... Vi må ha parabol :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei! Eg ser ikkje på TV2, det er bare dritt på den kanalen. Og han der Gaute burde vært tvangsklippt, fiksa nasa på og fått seg noen timer hos logoped! Logoped? Hvorfor det? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Logoped? Hvorfor det? Det er jo klin umulig å forstå bablet hans, han snøvler jo verre enn en sjømann som har vært på fylla i tre måneder! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Det er jo klin umulig å forstå bablet hans, han snøvler jo verre enn en sjømann som har vært på fylla i tre måneder! Gi deg da. Romsdalsdialekta er jo så fin :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Gi deg da. Romsdalsdialekta er jo så fin :-) Uten snøvling, så er den sikkert bra. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Uten snøvling, så er den sikkert bra. Aha, jeg har ikke brukt så masse energi på å studere kjeften hans når han prater. Farmen er jo teksta 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.