Gjest søtmons Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hvor lang tid tar det egentlig å få sendt en pakke/brev fra Østlandet til Vestlandet? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Akkurat det vet vel ikke Posten selv engang ;o) Sendes og leveres posten i store byer, eller skal pakken til en liten avkrok med vinterstengt vei? *s* 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201515265' post='3790898] Akkurat det vet vel ikke Posten selv engang ;o) Sendes og leveres posten i store byer, eller skal pakken til en liten avkrok med vinterstengt vei? *s* Fra og til en mellomstor by, bør ikke oppstå forsinkelser sånn sett. Men posten er ikke det det engang var, så jeg må vel regne med at det tar lenger tid enn forventet..... 0 Siter
Gjest hilsen en som jobber i posten Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tipper 3 arbeidsdager 0 Siter
fresja Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Før bestilte jeg varer fra Østlandet om ettermiddagen og hadde de levert i vår lille bygd på Vestlandet neste morgen. Brev tok som oftest bare en dag. I dag kan det ta mye lenger tid. Når vi sender/får brev til/fra nabobygdene tar det likevel lengre tid enn til/fra Oslo. Dessuten bruker ikke posten sunn fornuft lenger. Et brev til et Hordaland Fylke, hadde gateadresse + Bergen, men dessverre feil postnummummer. Det gikk til stedet som hadde postnummeret, men kom så i retur. Hvorfor ble det ikke videresendt til Bergen? 0 Siter
Sofline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det tar så vidt jeg husker en dag de gangene jeg har sendt fra Vestlandet til Østlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.