Gjest LaraCC Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har et vikariat to dager i uka, resten av uka bruker jeg til jobbsøking for å få den jobben jeg egentlig vil ha. Jeg har sagt til arbeidsgiver at de kan ringe til meg hvis det blir sykdom o.l. Det gjorde de forrige uke og jeg jobbet hele uka. Denne uka hadde jeg bestemt meg for å ikke ta noe ekstra, fordi jeg har endel andre planer. Fikk en tekstmelding fra sjefen i sted som spurte om jeg kunne jobbe hele denne uka også. Jeg sa ja til en dag ekstra, men nei til resten. Likevel sliter jeg med samvittigheten, for jeg kan jo egentlig jobbe hvis jeg planlegger annerledes. Nå nyter jeg ikke fridagen min på samme måte, Er det noen andre som har det sånn? 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet, men på den annen side er det ingenting som tar seg så godt ut for fremtidige arbeidsgivere som at du har jobbet mye tidligere... 0 Siter
adelie Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg hadde definitivt prioritert jobben hvis jeg var deg 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tror at du sliter med samvittigheten din fordi du er et skikkelig menneske, som vet at du skal jobbe når du kan - og ikke motta ledighetstrygd når du ikke må. Du er rett og slett for anstendig til å si det du nå har sagt. 0 Siter
Gjest LaraCC Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg tror at du sliter med samvittigheten din fordi du er et skikkelig menneske, som vet at du skal jobbe når du kan - og ikke motta ledighetstrygd når du ikke må. Du er rett og slett for anstendig til å si det du nå har sagt. Burde kanskje sagt at jeg ikke mottar ledighetstrygd. :-) 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Burde kanskje sagt at jeg ikke mottar ledighetstrygd. :-) OK, men poenget mitt var bare at du er anstendig og ordentlig "oppdratt". :-) 0 Siter
Gjest LaraCC Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 OK, men poenget mitt var bare at du er anstendig og ordentlig "oppdratt". :-) Hehe.. Jo, tusen takk for det! 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hehe.. Jo, tusen takk for det! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.