Gå til innhold

Sliten av det sosiale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan bli sliten av å måtte være sosial. Bare det å forhold seg til naboene i blokken synes jeg er slitsomt. Har aldri blitt særlig kjent med dem, så jeg synes vel egentlig det blir litt rart å hilse på folk jeg ikke kjenner. Føler at de ikke helt vet hvem jeg er heller enda jeg har bodd der i mange år. Har ikke noe ønske om å bli bedre kjent med dem heller. Vil ikke slippe folk innpå meg når jeg ikke har det bra. Er redd for folks fordommer. Det sosiale har blitt svært vanskelig for meg. Både det å forholde seg til kollegaer og til familie og kjente. Hva kan dette komme av? Jeg føler en stor skam over at jeg sliter psykisk. Dette har til og med påvirket skjelettet mitt. Jeg har fått en en knekk i nakken og utskutt hode sier fysioterapeuten. Jeg føler meg uvel sammen med folk. Har rett og slett problemer med å ha folk innpå meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...