tjohei Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg kan bli sliten av å måtte være sosial. Bare det å forhold seg til naboene i blokken synes jeg er slitsomt. Har aldri blitt særlig kjent med dem, så jeg synes vel egentlig det blir litt rart å hilse på folk jeg ikke kjenner. Føler at de ikke helt vet hvem jeg er heller enda jeg har bodd der i mange år. Har ikke noe ønske om å bli bedre kjent med dem heller. Vil ikke slippe folk innpå meg når jeg ikke har det bra. Er redd for folks fordommer. Det sosiale har blitt svært vanskelig for meg. Både det å forholde seg til kollegaer og til familie og kjente. Hva kan dette komme av? Jeg føler en stor skam over at jeg sliter psykisk. Dette har til og med påvirket skjelettet mitt. Jeg har fått en en knekk i nakken og utskutt hode sier fysioterapeuten. Jeg føler meg uvel sammen med folk. Har rett og slett problemer med å ha folk innpå meg. 0 Siter
Gjest vity Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Kan det være at du har sosial angst ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.