jubalong70 Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg vet ikke helt hva slags innspill du ønsker. Ut fra hva du skriver synes jeg du har gjort akkurat det riktige. Du kan ikke ta avgjørelsen for henne, men du kan støtte henne uansett hva hun velger å gjøre. 0 Siter
karol Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 http://www.amathea.no/index.aspx?id=1013&mid=1145 Jeg foreslår at dere snakker med en nøytral, profesjonell person. Lykke til Enig med dette rådet. Jeg har hele tiden sagt til ungene mine at dersom de skulle bli gravide ved et uhell så er dette stedet jeg ønsker de skal ha kontakt med. Jeg vil ikke være en del av avgjørelsen. Den er så viktig at den må de gjøre selv. Jeg støtter uansett. 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Enig med dette rådet. Jeg har hele tiden sagt til ungene mine at dersom de skulle bli gravide ved et uhell så er dette stedet jeg ønsker de skal ha kontakt med. Jeg vil ikke være en del av avgjørelsen. Den er så viktig at den må de gjøre selv. Jeg støtter uansett. Jeg har til og med gått så langt og sagt at jeg ikke ville vite om det i så fall. Jeg er ikke imot abort altså, men å fjerne mitt barnebarn det vil jeg helst slippe å vite. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har til og med gått så langt og sagt at jeg ikke ville vite om det i så fall. Jeg er ikke imot abort altså, men å fjerne mitt barnebarn det vil jeg helst slippe å vite. Min datter er imot abort... Hun ser for seg felles oppdragelse av meg og henne;) Håper hun venter en ti års tid Men jeg ville gjerne ha visst om det ble annerledes. For å være en trøst for henne. 0 Siter
Mistera Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har dere snakket med den foreningen for gravide? Husker ikke hva et heter, men tror de har helsesøster osv som kan hjepe med tanke på valget. Abort er ikke noe lett valg, og jeg skjønner at ei jente på 17 tenker dette når det først intreffer, det å miste ungdommen er ikke bare bare, men de er nok ikke klar over hvilken glede barn kan gi ennå. Gi henne litt tid ( Alt etter som hvor lang tid det har gått selvfølgelig ) ikke presse henne til hverken det ene eller det andre, sørge for at der er noen fagfolk som kan snakke med henne, kansje hun kan møte mødre på samme alder som allerede har tatt valget? 0 Siter
Dorthe Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Min datter er imot abort... Hun ser for seg felles oppdragelse av meg og henne;) Håper hun venter en ti års tid Men jeg ville gjerne ha visst om det ble annerledes. For å være en trøst for henne. Nei, det hadde ikke jeg fikset, dessverre. Men jeg hjelper gjerne til hvis hun får barn, men nå er hun voksen, har samboer og begge er ferdig med utdannelsen så jeg tviler sterkt på at hun tar abort nå. 0 Siter
willow Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg er enig med de her som ber deg kontakte organisasjonen som "håndterer" unge og gravide. Tror både du og din datter kan få mye god veleidning der. Synes det er utrolig flott at du faktisk kjøpte blomster til henne og fortalte at du støtter henne uansett. Gjerninger teller så mye nå. Hun står ovenfor et veldig vanskelig valg, og da er det nok godt å vite at hun kan stole på deg. Håper alt ordner seg til det beste! 0 Siter
Sofline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg synes du gjør det rette. Støtt henne uansett. Kontakt eventuelt Amethea. 0 Siter
adelie Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Å ta abort er jo en vanvittig tung avgjørelse, men personlig var det allerede fødte liv - mitt liv - det mest avgjørende argumentet for min del. Prevensjon kan ikke bli predikert nok! Enig! 0 Siter
Gjest mamarosa Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Det varmer veldig i en vanskelig tid. I morgen er dagen, det blir nok abort. Jeg sørger. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.