KaVa Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Måtte småfnise da jeg så dette til salgs. EN ting er nå at det har vært/er mote med å ha kuskinn på gulvet - men ville du likt å ha en skinnet til en kenguru på gulvet? Med ører og alt.... http://www.netthandelen.no/visAuksjon.aspx?AuksjonsID=9993735 Litt sært, synes 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ingen generelle motforestillinger om skinn på gulvet, men dette skinnet synes jeg rett og lsett ikke så pent ut. Det blir veldig rart når det smalner slik, selv om det jo er naturlig når det gjelder kenguruer;-) Dessuten var det litt kjedelig fargemessig. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg har ingen generelle motforestillinger om skinn på gulvet, men dette skinnet synes jeg rett og lsett ikke så pent ut. Det blir veldig rart når det smalner slik, selv om det jo er naturlig når det gjelder kenguruer;-) Dessuten var det litt kjedelig fargemessig. Du kan sikkert få det i flere farger...he, he 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Du kan sikkert få det i flere farger...he, he ;-) Hva med en sebrastripete en? ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 ;-) Hva med en sebrastripete en? ;-) Bare for å forvirre besøkende, mener du? 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Bare for å forvirre besøkende, mener du? Nah, ville ikke hatt det skinnet uansett pga fasongen. Men jeg kunne gjerne hatt et sebraskinn, vel og merke fra en sjøldaua sebra;-) Vil ikke ha resultatet av faunakriminalitet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nah, ville ikke hatt det skinnet uansett pga fasongen. Men jeg kunne gjerne hatt et sebraskinn, vel og merke fra en sjøldaua sebra;-) Vil ikke ha resultatet av faunakriminalitet. Er sebraen vernet da? Fortell det til løvene, du 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Er sebraen vernet da? Fortell det til løvene, du Ville ikke hatt et sebraskinn etter ay løvene har forsynt seg, nei;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Neitakk. Jeg synes det er småmakabert å ha daue dyr på gulvet. 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Neitakk. Jeg synes det er småmakabert å ha daue dyr på gulvet. Mer makabert enn å ha dem formsydd rundt leggen i noen lekre skinnstøvletter? ;-) Eller mer makabert enn å fylle opp magen med dem? ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Mer makabert enn å ha dem formsydd rundt leggen i noen lekre skinnstøvletter? ;-) Eller mer makabert enn å fylle opp magen med dem? ;-) Jepp, mer makabert en det. 0 Siter
Sofline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jeg kjenner en som har et liggende -han har selv skutt dyret-, men det ligger ikke fremme. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Nei...Så stygt..Og ikke minst ekkelt.. Tråkke på et dødt dyr hver dag..Usj.. Og før dere sier noe,ja jeg spiser kjøtt. Men eier ikke et skinn plagg.. ;0) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Tenk for ei flott kåpe det kunne blitt, med innebygd handveske i den digre lomma. :-D 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Sært? Har du noengang sett en kenguru uten ører da? DET er sært det. ''...et helt unikt produkt med et tidløst design'' Tidløst design...he.he...Nei, nå måtte eg le godt! Er det kanskje Jan Thomas så har designa det? Ikkje har det vært så store forandringer på kenguruene de siste 1000 åra heller (så vidt eg vet), så det er ikkje akkurat noen overdrivelse å skrive at det er tidløst. 0 Siter
tonie Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Hm. Jeg vil i og for seg heller ha et dødt enn et levende dyr inn i huset, men det der var nå ikke det helt store. Det var i grunnen ganske gyselig. Vedkommende som har forfattet annonsen jobber muligens hos Select? Det var noe kjent med stilen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.