Gå til innhold

Kenguruskinn - anyone?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen generelle motforestillinger om skinn på gulvet, men dette skinnet synes jeg rett og lsett ikke så pent ut. Det blir veldig rart når det smalner slik, selv om det jo er naturlig når det gjelder kenguruer;-)

Dessuten var det litt kjedelig fargemessig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har ingen generelle motforestillinger om skinn på gulvet, men dette skinnet synes jeg rett og lsett ikke så pent ut. Det blir veldig rart når det smalner slik, selv om det jo er naturlig når det gjelder kenguruer;-)

Dessuten var det litt kjedelig fargemessig.

Du kan sikkert få det i flere farger...he, he ;)

Skrevet

Du kan sikkert få det i flere farger...he, he ;)

;-)

Hva med en sebrastripete en? ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

;-)

Hva med en sebrastripete en? ;-)

Bare for å forvirre besøkende, mener du?

Skrevet

Bare for å forvirre besøkende, mener du?

Nah, ville ikke hatt det skinnet uansett pga fasongen.

Men jeg kunne gjerne hatt et sebraskinn, vel og merke fra en sjøldaua sebra;-) Vil ikke ha resultatet av faunakriminalitet.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nah, ville ikke hatt det skinnet uansett pga fasongen.

Men jeg kunne gjerne hatt et sebraskinn, vel og merke fra en sjøldaua sebra;-) Vil ikke ha resultatet av faunakriminalitet.

Er sebraen vernet da? Fortell det til løvene, du ;)

Skrevet

Er sebraen vernet da? Fortell det til løvene, du ;)

Ville ikke hatt et sebraskinn etter ay løvene har forsynt seg, nei;-)

Skrevet

Neitakk. Jeg synes det er småmakabert å ha daue dyr på gulvet.

Skrevet

Neitakk. Jeg synes det er småmakabert å ha daue dyr på gulvet.

Mer makabert enn å ha dem formsydd rundt leggen i noen lekre skinnstøvletter? ;-)

Eller mer makabert enn å fylle opp magen med dem? ;-)

Skrevet

Mer makabert enn å ha dem formsydd rundt leggen i noen lekre skinnstøvletter? ;-)

Eller mer makabert enn å fylle opp magen med dem? ;-)

Jepp, mer makabert en det. :)

Skrevet

Jeg kjenner en som har et liggende -han har selv skutt dyret-, men det ligger ikke fremme.

Skrevet

Nei...Så stygt..Og ikke minst ekkelt..

Tråkke på et dødt dyr hver dag..Usj..

Og før dere sier noe,ja jeg spiser kjøtt.

Men eier ikke et skinn plagg.. ;0)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Tenk for ei flott kåpe det kunne blitt, med innebygd handveske i den digre lomma. :-D

Skrevet

Sært?

Har du noengang sett en kenguru uten ører da? DET er sært det.

''...et helt unikt produkt med et tidløst design''

Tidløst design...he.he...Nei, nå måtte eg le godt!

Er det kanskje Jan Thomas så har designa det?

Ikkje har det vært så store forandringer på kenguruene de siste 1000 åra heller (så vidt eg vet), så det er ikkje akkurat noen overdrivelse å skrive at det er tidløst.

Skrevet

Hm. Jeg vil i og for seg heller ha et dødt enn et levende dyr inn i huset, men det der var nå ikke det helt store. Det var i grunnen ganske gyselig.

Vedkommende som har forfattet annonsen jobber muligens hos Select? Det var noe kjent med stilen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...