pekkaline Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 http://www.nettavisen.no/innenriks/ibergen/article1564180.ece Fatter ikke denne jeg..... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hater ting jeg ikke forstår 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Dette vil jeg vite hvordan han gjør !! 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hater ting jeg ikke forstår Hmmmmm...... Litt rart utsagn fra en erklært troende...;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Dette vil jeg vite hvordan han gjør !! gi meg beskjed om du finner ut av det 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hmmmmm...... Litt rart utsagn fra en erklært troende...;-) Jammen det er da mye lettere å forstå Gud enn det greiene der... Husker han kjekkingen som labbet gjennom den kinesiske mur, likte ikke han heller... 0 Siter
morsan Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Jammen det er da mye lettere å forstå Gud enn det greiene der... Husker han kjekkingen som labbet gjennom den kinesiske mur, likte ikke han heller... ;-) Uansett er det temmelig forbløffende å se på så gode illusjonister, og det fine er jo at de åpnet innrømmer at de ER illusjonister. Når det er umulig å fatte hvordan tingene hengere sammen her, bare tenk på hvordan sjarlataner som Uri Gellr etc kan lure folk triill rundt til å tro på overnaturlige fenomener! ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 ;-) Uansett er det temmelig forbløffende å se på så gode illusjonister, og det fine er jo at de åpnet innrømmer at de ER illusjonister. Når det er umulig å fatte hvordan tingene hengere sammen her, bare tenk på hvordan sjarlataner som Uri Gellr etc kan lure folk triill rundt til å tro på overnaturlige fenomener! ;-) Uri Geller var nå litt av en type Han holder med et fotball-lag som heter Reading og sverger at krystallene han har, skal gjøre laget på topp. Men er de det? Neida Jeg blir så frustrert av illusjonister fordi jeg ikke oppdager sannheten...;( 0 Siter
Gjest søtmons Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Utrolig, helt utrolig! Jeg VIL vite hvordan!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.