Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det skal mange liter spytt til for at det skal kunne smitte så det er nok ikke det.. Nei, da er det vel ikkje det da. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Nei, det smitter ikke sånn. Skjønner. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Aner ikke! Men han er tiltalt for å ha smittet henne. Det høres jo alvorlig ut ;( Tiltalt for å smitte henne, trenger vel ikkje bety at det er snakk om seksuelle overgrep/incest ? Men, folk er jo truandes til ka som helst så vi får vente å se... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er ganske mye Jølsen i deg til tider.. What the fuck??? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 For ordens skyld så er han siktet og ikke tiltalt. Det er helt korrekt. Siktet, ikke tiltalt. Rett skal være rett. Jeg håper inderlig at han ikke har gitt sin datter HIV med viten og vilje . 0 Siter
Åsemor Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Eg vet ikkje. Kan det smitte om de har drukket av samme glass fks.? Alvorlig talt, jeg håper du kødder? Voksen mann i norge, i dag, også tror du hiv kan smitte ved å drikke av samme glass? Nei, altså. Dette er det verste jeg har hørt i dag. 0 Siter
Gimmick Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Det er ganske mye Jølsen i deg til tider.. Apropo.. synes Jølsen har vært veldig hyggelig i det siste.. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Alvorlig talt, jeg håper du kødder? Voksen mann i norge, i dag, også tror du hiv kan smitte ved å drikke av samme glass? Nei, altså. Dette er det verste jeg har hørt i dag. Eg har alltid trodd det kunne smitte via spytt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.