Gjest lillys Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Noen som vet om man kan få kjøpt tupperware på nett? Jeg leter etter disse etasje boksene til å ha pålegg i. Finner ingenting. Bare hvor de har demonstrasjon.. Trenger ikke være tupperware, men skulle gjerne hatt en sånn boks.. Noen som vet om det er andre steder som selger sånne?.. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Kamskje her http://order.tupperware.com/coe/app/tup_show_item.show_item_detail?fv_item_category_code=10000 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Jeg mener å ha hørt at man ikke får kjøpt Tupperware på nett jeg, at det må gå via forhandler. Men du finner jo en lista over forhandlere og kan kontakte en av de for å kjøpe via der. Aletrnativt er det jo nå enkelte sentre som har sine egne små-utsalg, kanskje det finnes i nærheten av deg? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.