Gå til innhold

Depresjon+ Selvmordstanker

Gjest Depresjon+ selmordstanker jente 18

Anbefalte innlegg

Gjest Depresjon+ selmordstanker jente 18
Skrevet

Jeg har slitet med disse problemene ganske lenge. Det begynte på barneskolen. Følte at jeg ble mobbet nesten hver dag, Tørte heller ikke si et pip i timen, Ikke leste jeg heller når læreren ba meg om det. Hadde få venner husker jeg. Det samme hendte på u- skolen. Da ble jeg plaget av to gutter nesten hver dag. Nå går jeg på tilrettelagt avdeling pga lærevansker Har også et syndrom som heter Digeorge. Det jeg lurte på med depresjonen som man sikkert kan kalle det. Er det mulig jeg kan ha arvet litt av sykdommen til faren min, som er manisk depresiv? Halvbroren min har ADHD. På morssiden tror jeg ikke noen har disse sykdommene. Hva syntes du jeg burde gjøre? Har snakket med de på skolen om at jeg har selvmordstanker. Klarte å fortelle det siden jeg hadde med 2 veninner. Så har begynt hos psykolog, men burde jeg vurdere medisiner.?Gråter nesten hver kveld, så er ofte trøtt i timen. Er ofte mye uro i klassen + at jeg blir mobbet flere ganger i uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...