Gå til innhold

store porer i hele ansiktet

Anbefalte innlegg

Gjest bonnita

Hei, jeg er en sunn og frisk jente på 37 år. I min ungdom var jeg ekstremt plaget av kviser og hudormer i ansikt, på ryggen og på brystet. Jeg hadde heldigvis god selvtillitt, var ellers slank og sunn så jeg kom meg gjennom ungdomsårene (mye dekkstift og en lite brukt bikini) på en fin måte. Da jeg ble litt eldre brukte jeg mye penger på kremer og hudpleiesalonger, uten at jeg følte det hjalp noe særlig. Jeg er ikke lenger plaget med kviser men har ekstremt store porer i hele ansiktet med mange hudormer. Mitt spørsmål er: er det mulig å få mindre porer og bli kvitt hudormene? eller vil de komme tilbake etter endt behandlig(tidligere erfaring)? Er det noen vits i å bruke alle disse dyre kremene eller å få behandling på en hudpleiesalong? Er ellers flink til å rense huden kveld og morgen og bruker dag og nattkrem.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/298026-store-porer-i-hele-ansiktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...