gnochi Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Ser på reklamen at i neste episode begynner det å brenne, og noen gråter og sier nå mista vi ????? våre. Hva var det de mista? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det vet nå vel ikkje eg! Kanskje de missta kondomene sine, eller strikkeoppskriftene, mobiltelefonene, vinglassa, Q-tipsa, neglefilene, melkespanna, hesteskoa, dildoane, bokhyllene, ergometersyklene osv. Her er det bare fantasien som setter grenser, se om du kan komme på noe sjøl! 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 All maten vår mener jeg hun sier... Tro det er matboden som brenner! 0 Siter
Gjest Sensibell Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Shit shit, jeg glemte Farmen i dag.... :-´( Noen som vet om det vil gå i reprise, i tilfelle når og hvilken kanal?? 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Det er stabburet som brenner, og med det all maten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.