Gå til innhold

Noen som kan gi tips/råd??

Gjest lettere frustrert og irritert.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er 16 år gammal, og jeg har bare vært en gang på det legekontoret. Sånn jeg fikk inntrykk av så hadde de også flyttet legekontoret. Men, jeg får prøve å ringe de igjen, å da håpe at noen er villig til å gjøre et forsøk :-)

Min ble funnet etter tredve år og jeg vet med sikkerhet at den i hvert fall hadde vært borte i 20 år. Der sto nemlig at de tvilte på den diagnosen jeg hadde fortalt dem og hadde hatt journalen så hadde de visst at jeg snakket sant.

Fortsetter under...

Gjest lettere frustrert og irritert
Skrevet

Min ble funnet etter tredve år og jeg vet med sikkerhet at den i hvert fall hadde vært borte i 20 år. Der sto nemlig at de tvilte på den diagnosen jeg hadde fortalt dem og hadde hatt journalen så hadde de visst at jeg snakket sant.

Da er der jo virkelig håp for meg også =)

Glemte å ringe i dag, men skal prøve å huske det i morgen...Er jo så utrolig flink å glemme =/ skulle nesten hatt en premie for sånt =D hehe

Skrevet

Da er der jo virkelig håp for meg også =)

Glemte å ringe i dag, men skal prøve å huske det i morgen...Er jo så utrolig flink å glemme =/ skulle nesten hatt en premie for sånt =D hehe

Jeg og glemmer å ringe hele tida især til steder jeg gruer meg til å ringe.

Men det er altså håp etter så mange år så det er virkelig forsøket verdt.

Gjest lettere frustrert og irritert
Skrevet

Jeg og glemmer å ringe hele tida især til steder jeg gruer meg til å ringe.

Men det er altså håp etter så mange år så det er virkelig forsøket verdt.

hehe.. da er vi 2 om å glemme ting =)

Er nok ikke at jeg gruer meg til å ringe, for det har jeg ingen problemer men, er heller det at det går helt i glemmeboken da der er andre ting i hverdagen som tar konsentrasjon, så plutselig er klokken blitt for mye... jeg får henge en stor lapp i pc skjermen, så husker jeg det nok =))

Skrevet

hehe.. da er vi 2 om å glemme ting =)

Er nok ikke at jeg gruer meg til å ringe, for det har jeg ingen problemer men, er heller det at det går helt i glemmeboken da der er andre ting i hverdagen som tar konsentrasjon, så plutselig er klokken blitt for mye... jeg får henge en stor lapp i pc skjermen, så husker jeg det nok =))

Jeg legger lapper oppå tastaturet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...