Gå til innhold

glemme hvilke medisiner som er tatt

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når det gjelder cipralexen er det bedre å stå over en dose enn å ta mer enn det daglige.

Det er kanskje det, men jeg er så redd for å bli dårlig. Det er kanskje snart på tide og gjøre som Dorthe skrev, å få meg dossett. Når det blir automatikk i ting, så er det vanskelig å huske hva jeg har gjort.

Gjest anna karenina

Det er kanskje det, men jeg er så redd for å bli dårlig. Det er kanskje snart på tide og gjøre som Dorthe skrev, å få meg dossett. Når det blir automatikk i ting, så er det vanskelig å huske hva jeg har gjort.

Dosett er lurt. Men du blir nok dårligere om du tar tretti mg cipralex en dag enn ingen ting.

Dosett er lurt. Men du blir nok dårligere om du tar tretti mg cipralex en dag enn ingen ting.

Jeg har tatt en ekstra cipralex tidligere når jeg er usikker på hvilken medisiner jeg har tatt og det har gått bra, men det kan jo være at jeg hadde tatt kveldsdosen i stedet for morgendosen da.

Det beste er jo å huske å ta rett medisin, men slik har det lett for å bli når det har gått automatikk i å ta medisiner.

Annonse

Gjest anna karenina

Jeg har tatt en ekstra cipralex tidligere når jeg er usikker på hvilken medisiner jeg har tatt og det har gått bra, men det kan jo være at jeg hadde tatt kveldsdosen i stedet for morgendosen da.

Det beste er jo å huske å ta rett medisin, men slik har det lett for å bli når det har gått automatikk i å ta medisiner.

Ingen av delene er noen krise så lenge det ikke skjer i ett sett. Ikke for cipralexen sitt vedkommende i hvertfall. Men jeg kjøpte meg dosett den tiden jeg gikk på mange medisiner. Jeg kastet inn litt vitaminer og omega 3 fettsyrer også, når jeg laget i stand ukedosetten. Så hjalp den meg til å få i meg litt fettsyrer også. Ellers går den biten for mitt vedkommende lett i glemmeboksen.

En dosett koster ikke så mye heller. Husk å kjøpe en stor nok bare. Det er litt forskjellige størrelser på dem.

Mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...