Gjest xlurelinex Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Jeg sitter midt i en mildt sagt krevende periode på et helt sinnsykt krevende studie.. Og hva er det største problemet mitt???? At jeg ikke klarer å skru av internett! Jeg driver meg selv til vannvidd! Gode råd? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 ''''Gode råd?'''' JA, våkn opp og prioriter det som er viktig for deg! 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 ''Gode råd?'' Jepp. Skru av maskina. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Det er ikke internett det er noe galt med da - det er deg!! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Ja: Slutt å skylde på Internett og andre utenforliggende årsaker, når ansvaret egentlig ligger hos deg selv. Ta deg selv i nakken. 0 Siter
fillolin Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Uff, det er jo virkelig et problem, og ikke får du noen forståelse heller. Hva er det du studerer, da? Hvis det er psykologi har du jo her et interessant tilfelle å vurdere. Redsel for å lykkes? Umodenhet? Nei, spøk til side: sett klare grenser for deg selv! Hvis du klarer det, så tillat deg selv internett som belønning etter en hard studiedag. Hvis du er som meg: IKKE GÅ I NÆRHETEN ENGANG - ett klikk og du er slave! Lykke til! Med studering og studiet! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Fristelsen til å gjøre noe annet enn å studere flittig har alltid funnets - hadde det ikke vært Internet for deg hadde det vært noe annet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.