tusseline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg må innrømme at etter at jeg har handlet bh i undertøysforretning, så gjør jeg sjeldent annet. Er kjempefornøyd med å ha "funnet" riktig størrelse for meg - som er 70 D eller DD. Det er vanligvis en størrelse som er vanskelig å finne i kjedebutikker. Venninna mi var også kjempefornøyd. Hun fant ut at hun var 2 cup-størrelser større enn hun trodde (fra A til C). Sånt no` er godt for den kvinnelige forfengeligheten ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Hehe, det første som slo med da jeg så tråden var at du hadde vært på LaLina :-) Det var vel ikke tilfeldigvis mandag i ett-tiden, vel? Da var jeg nemlig der og kjøpte den dyreste bikinien jeg noensinne har eid, men også den første som faktisk sitter. Endte også på 65, for et år siden mente damen at jeg skulle ha 70. Hun er flink hun som jobber der, rimelig taktisk når hun gang på gang må fortelle folk at det de tror er rett faktisk er helt feil. Jeg var imponert Nei, tror klokka var rundt 16.. og det var på tirsdag ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Hehe, det første som slo med da jeg så tråden var at du hadde vært på LaLina :-) Det var vel ikke tilfeldigvis mandag i ett-tiden, vel? Da var jeg nemlig der og kjøpte den dyreste bikinien jeg noensinne har eid, men også den første som faktisk sitter. Endte også på 65, for et år siden mente damen at jeg skulle ha 70. Hun er flink hun som jobber der, rimelig taktisk når hun gang på gang må fortelle folk at det de tror er rett faktisk er helt feil. Jeg var imponert Må innrømme jeg ble litt nervøs, for jeg trodde jeg var der på mandag, men det var tirsdag ) Ble ganske imponert når hun kom med en bunke bher som faktisk passet, bare etter å ha målt rundt mens jeg hadde tykk genser på ) Verdt å spandere litt ekstra på undertøy og badetøy som faktisk passer ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.