Gjest Cecilie_Lill Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 Hei. Har en sønn på 7 år som jeg har eneansvar for. Han er i periodevis ekstremt redd for at jeg skal dø fra ham eller han fra meg. Han hulker og får ikke sove, og er redd for at han aldri mer skal få se meg igjen. Dette er svært tungt og trist for oss begge og jeg vet ikke hvem av oss som gråter mest. Jeg fordi jeg er så fortvilet og det er vondt å se at skatten min har det så vondt, og han som lever med tankene og følelsene det medfører. Jeg har prøvd forskjellige vinkler å være ærlig men "pakke" ting litt inn i forhold til døden. Og har sagt at uansett hva som skulle skje, er jeg alltid i hjertet hans og han i mitt. Men hvordan hjelpe han med denne "dødsangsten" at en av oss skal falle fra og at vi aldri mer får se hverandre.. Takker for snarlig svar så jeg kan hjelpe skatten min med disse tingene. :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/298150-barn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.