Gå til innhold

Nevn minst èn knallgod Tupperware-dings

Anbefalte innlegg

Skrevet

*Flirer* Mente havreklien og havregrynene da. Om de søtes med honning istedet blir det kanskje litt sunnere og?

Tror de har omtrent det samme næringsinnholdet. Dvs hovedsakelig sukker...

Fortsetter under...

• Svar 103
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

13

• Lillemus

11

• morsan

11

• candyqueen_83

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den micro kannen!

Det er guds gave til meg.Den steker jeg kjøttdeig i,noe jeg hater å gjøre til vanlig..Kan også koke poteter!

Og både potet og kjøttdeig blir knall god.

GENIAL!!! :0)

Skrevet

Løk-kutteren. Den er ganske dyr, men løk-kutting har blitt en ren fryd etter at den kom i hus :-)

Salatslyngen er også fin, salaten holder seg veldig lenge når du får slynget av vannet. Men den tar en del plass, vi har stort kjøleskap og oppbevarer salaten i slyngen i kjøleskapet.

Tørkerull-holderen er også veldig god, papiret holder seg på plass selv ved litt vind.

Løkkutteren går jeg og venter på nå :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Servofix tror jeg den heter, i alle fall den greia nikkot beskriver.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Løk-kutteren. Den er ganske dyr, men løk-kutting har blitt en ren fryd etter at den kom i hus :-)

Salatslyngen er også fin, salaten holder seg veldig lenge når du får slynget av vannet. Men den tar en del plass, vi har stort kjøleskap og oppbevarer salaten i slyngen i kjøleskapet.

Tørkerull-holderen er også veldig god, papiret holder seg på plass selv ved litt vind.

''Løk-kutteren. Den er ganske dyr, men løk-kutting har blitt en ren fryd etter at den kom i hus :-)''

Den løkkutteren er et av de mest oppskrytte produktene jeg har kjøpt fra Tupperware i alle fall. Jeg har små hender og problemer med å få skikkelig tak på den.

Annonse

Persille1365381127
Skrevet

Salatslyngen er oppskrytt!

Løkhakkeren derimot er fin :)

Og kjevelen, og kjevlematten....

Ellers kan du få alt billigere og like bra andre steder.

Persille1365381127
Skrevet

Glemte slikkepotten og boksåpneren - de er også fine :)

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg har hatt salatslynga lenge, og er kjempefornøyd med den. Vi bruker mye mer grønn salat etter jeg kjøpte den. Salaten blir mer sprø og krispig når du bruker den.

Løkhakkeren bruker jeg mye. Mest til rå løk, med et fedd hvitløk i. Men bruker den også til å hakke paprika og agurk til taco.

Ellers er jeg veldig fornøyd med brødboksen og osteklokka jeg kjøpte sist. Brødboksen er relativt ny tror jeg. Holder brødet ferskt og godt lenge, kaster sjelden noe brød nå.

En annen ting jeg bruker mye er ultra plus, den er veldig dyr, men genial.

Skrevet

Når ble sirup sunnere enn sukker?

Jeg mente ikke at sirup er sunnere enn sukker da... Men at havrekli og havregryn er bedre enn bare hvetemel.

Skrevet

Aldri skjønt vitsen med Tupperware? Er det billig? Praktisk å handle hjemme hos folk?

Alle de tingene som blir nevnt, osteklokke, påleggsbokser, løkhakker, salatslynger osv er jo ting man får kjøpt i faghandel som Traktøren, Kitch'n osv.....

Gjest Gurojenta
Skrevet

Servofix og Jello Ring. Hadde ikke klart meg uten noen av disse. Førstnevnte er i bruk nesten daglig hos oss.

Skrevet

Servofix og Jello Ring. Hadde ikke klart meg uten noen av disse. Førstnevnte er i bruk nesten daglig hos oss.

''Servofix og Jello Ring''

Hva skjuler seg bak disse mystiske navnene? :o)

Annonse

Skrevet

Aldri skjønt vitsen med Tupperware? Er det billig? Praktisk å handle hjemme hos folk?

Alle de tingene som blir nevnt, osteklokke, påleggsbokser, løkhakker, salatslynger osv er jo ting man får kjøpt i faghandel som Traktøren, Kitch'n osv.....

Det er ikke billig, men kvaliteten er faktisk uovertruffen! I tillegg har du livstidsgaranti på varene.

Skrevet

Det er ikke billig, men kvaliteten er faktisk uovertruffen! I tillegg har du livstidsgaranti på varene.

Mange merkevarer i faghandel også som har livstidsgaranti...

Men når man handler Tupperware, får man varene der og da eller må man vente? Kommer de i posten eller til home-partyvertinnen?

Skrevet

Nå har Ikea fått masse bokser, som har Tupperware "stil" over seg, har kjøpt noen plastbokser, de er like gode som Tupperware sine ......

Gjest Gurojenta
Skrevet

''Servofix og Jello Ring''

Hva skjuler seg bak disse mystiske navnene? :o)

Servofix'en er beskrevet under her. Det er en boks med lokk, som har en hullete greie inni som gjør at vann kan renne ned i bunnen. Bruker denne mye til f.eks pannekaker eller til å holde annen mat varm.

Jello Ring er rett og slett en ring til å lage f.eks kabarè i, eller desserter av ulike slag.

Prøvde å finne dem i katalogen, men klarte ikke det. Kanskje de ikke selges lenger.

http://www.tupperware.dk/Norway/today/30.html

Gjest ViViola
Skrevet

Absolutte favoritter:

- Servofix. Kan brukes til å holde vafler/pannekaker/spaghetti/ris/whatever varmt, eller en 2-liters is kaldt hvis man fryser litt vann i bunnen før man setter isboksen oppi. Super til å "koke" pølser i på bursdager også.

- Kaketina, den med høy topp.

- Disse bittesmå boksene med lokk. Supre om man vil ha med seg syltetøy som matpakkepålegg.

- De nye boksene med ekspanderende lokk. Finnes i mange størrelser, både runde og firkantet.

- Oppbevaringsboksene for mel og andre bakevarer. Blir noe stående, slipper man å bekymre seg over melbiller, i alle fall. Dessuten er de kjekke å stable, og det holder seg rent i skap/skuffer.

Til å styre unna:

Tupperware er oppbevaring, ikke servering slik jeg ser det. Det er plastikk, og egner seg ikke som pynt. Ingen av produktene er direkte dårlige, men det blir helt snodig å skulle pynte et bord med plastikk.

Hvis jeg skulle si bare èn ting, er det servofixen. Den er helt suveren.

Skrevet

-Løkhakkeren, den brukes ofte.

-Salatbollen med rist i bunnen, salaten holder seg sprø og fin.

-Påleggboksene i etasje, kan bygges så høy du vil, lokk på den øverste og disse er passe store. Ikke dyr heller.

-Modulettene til å ha salt, melis, gryn osv. i, finnes i forskjellige størrelser og det blir oversiktlig i skapet. Likeså den store melboksen.

-Microvarene, brukes ofte og er helt greie til også å servere fra. Finnes vel i pen blåfarge nå.

-Husker ikke hva den heter, men bruker også ofte en av produktene der det er innerdel som er rist. Kan brukes til å trekke pølser, oppbevare stekte vafler og pannekaker og de holder seg lenge varme.

-Har også bokseåpneren, grei nok.

-Isskjea, barnegrøtboller m/lokk og barnekoppen samt tegnesjablongene er veldig bra.

-Saftmugga.

-Endel av Tuppervarene står innerst i skapet, men sånn er det jo, men det jeg liker bruker jeg hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...