Gjest nye nick? Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Syns det har blitt flere nye nick her etter "hva heter tråden" ;-) 0 Siter
Gjest gammelt nick Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Hva er "hva heter tråden"? 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Føler meg bare sååå skyldig....;( 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Føler meg bare sååå skyldig....;( Det syns jeg ikke du skal. Jeg tenkte i hvertfall ikke på det. Gjelder ikke meg, skrev bare nr på fornavn, og det var under antallet på lista, så ingen finner det ut :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det var da svært? Det var bare 2-3 stykker som la ut nok info til at de kunne identifiseres. Så om du nå ser mange nye nok, så er det trollene som er på ferde. Kanskje du er et av dem, siden du sitter der så anonymt og vrir rundt kniven? 0 Siter
laban Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Hva er "hva heter tråden"? En tråd om navnestatistikk. Den er slettet nå, fordi man teoretisk kunne finne ut hva folk het hvis man kombinerte den med en masse søk på SSBs navnestatistikk. Jeg for min del tror det er en tilfeldighet hvis det har dukket opp nye nick etter den tråden. Nye nick vil man finne her en hvilken som helst dag med litt aktivitet. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Føler meg bare sååå skyldig....;( Det skal du ikke gjøre. Dette er bare et troll som fryder seg over å hause opp stemningen. Ikke la deg påvirke. 0 Siter
Gimmick Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Jeg er vel "ny" i den forstand.. har hatt et lite opphold på noen mnd.. Har vært her inne siden 99 under 3 forskjellige nick så heelt nye er jeg ikke:) 0 Siter
Gjest zilja Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 En tråd om navnestatistikk. Den er slettet nå, fordi man teoretisk kunne finne ut hva folk het hvis man kombinerte den med en masse søk på SSBs navnestatistikk. Jeg for min del tror det er en tilfeldighet hvis det har dukket opp nye nick etter den tråden. Nye nick vil man finne her en hvilken som helst dag med litt aktivitet. Enig. Det var mange nye her før den tråden kom opp. 0 Siter
Gjest gammelt nick Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 En tråd om navnestatistikk. Den er slettet nå, fordi man teoretisk kunne finne ut hva folk het hvis man kombinerte den med en masse søk på SSBs navnestatistikk. Jeg for min del tror det er en tilfeldighet hvis det har dukket opp nye nick etter den tråden. Nye nick vil man finne her en hvilken som helst dag med litt aktivitet. ok, takk. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det syns jeg ikke du skal. Jeg tenkte i hvertfall ikke på det. Gjelder ikke meg, skrev bare nr på fornavn, og det var under antallet på lista, så ingen finner det ut :-) Aner ikke hva jeg gjorde, men bryr meg lite, hvis jeg blir gjenkjent. (Skjønner fremedeles ikke hvordan det ble gjort, jeg...!) Jeg syntes grafen var så festlig, så når hvert navn hadde sin "storhetstid", likssom 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det skal du ikke gjøre. Dette er bare et troll som fryder seg over å hause opp stemningen. Ikke la deg påvirke. Mulig det, men endel ble skremt og det er aldri noe gøy... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Føler meg bare sååå skyldig....;( Drit i det, hidi. Gjort er gjort, og pult er pult ;o) Fikk vel mer pepper enn deg jeg da, fordi jeg opplyste om det, og i farten glemte webmasterfunksjonen. Tror jeg kun har jabba med webbis èn gang på 8 år, så derfor det At den som peprer mitt nick tydeligvis har lagt meg for hat, men ikke klarer å styre unna mitt nick, er enn annen sak. Det har vist seg flere ganger i det siste. At dette er et åpent forum for å si sin mening i det ordelaget man selv ønsker, er visstnok ikke så åpenbart lengre for de som har flytta inn på forumet de siste to årene. Setter faktisk pris på friske diskusjoner og digresjoner, jeg. Dette skal jo ikke være et kjeddelig-forum! Dette var også en dirgesjon. Ha er fin dag! 0 Siter
mrxx Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Har jo vært noen nye nick her i det siste før den tråden også. Men så er det noen som har flere eller mange nick også, som svare seg selv og styrer på. 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Det var da svært? Det var bare 2-3 stykker som la ut nok info til at de kunne identifiseres. Så om du nå ser mange nye nok, så er det trollene som er på ferde. Kanskje du er et av dem, siden du sitter der så anonymt og vrir rundt kniven? ''Det var bare 2-3 stykker som la ut nok info til at de kunne identifiseres. '' Hvis det var så mange, da. De fleste la vel bare ut nok til at man kunne finne ut fornavnet, eller? 0 Siter
morsan Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Føler meg bare sååå skyldig....;( Enig med Ulvinnen & co - ikke tenk på det og det er sikkert bare et troll som har lagt inn denne tråden. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201702095' post='3793532] Drit i det, hidi. Gjort er gjort, og pult er pult ;o) Fikk vel mer pepper enn deg jeg da, fordi jeg opplyste om det, og i farten glemte webmasterfunksjonen. Tror jeg kun har jabba med webbis èn gang på 8 år, så derfor det At den som peprer mitt nick tydeligvis har lagt meg for hat, men ikke klarer å styre unna mitt nick, er enn annen sak. Det har vist seg flere ganger i det siste. At dette er et åpent forum for å si sin mening i det ordelaget man selv ønsker, er visstnok ikke så åpenbart lengre for de som har flytta inn på forumet de siste to årene. Setter faktisk pris på friske diskusjoner og digresjoner, jeg. Dette skal jo ikke være et kjeddelig-forum! Dette var også en dirgesjon. Ha er fin dag! Jeg tenkte ikke på det da du nevnte det første gangen heller, skjønte ikke alvoret, så vi er vel like gode/dumme Det var dessuten jeg som pushet på for flere opplysninger...! Litt kjeft tåler vi Noen nick liker oss, noen liker oss ikke det kan vi leve med! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 ''Det var bare 2-3 stykker som la ut nok info til at de kunne identifiseres. '' Hvis det var så mange, da. De fleste la vel bare ut nok til at man kunne finne ut fornavnet, eller? Det er mulig, jeg husker ikke helt. De fleste sa bare ca antallet, og da er det ikke mulig å finne navnet heller. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Enig med Ulvinnen & co - ikke tenk på det og det er sikkert bare et troll som har lagt inn denne tråden. Men Lotte ), fikk ufortjent mye kjeft, det var jeg som pushet henne for ytterligere opplysninger, jeg forsto ikke konsekvensene...;( Alt man lærer og må lære 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Har jo vært noen nye nick her i det siste før den tråden også. Men så er det noen som har flere eller mange nick også, som svare seg selv og styrer på. Tror webmaster slår fort ned på de som "svarer seg selv" i en og samme tråd! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.