Gå til innhold

Nye nick :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201702095' post='3793532]

Drit i det, hidi. Gjort er gjort, og pult er pult ;o) Fikk vel mer pepper enn deg jeg da, fordi jeg opplyste om det, og i farten glemte webmasterfunksjonen. Tror jeg kun har jabba med webbis èn gang på 8 år, så derfor det :(

At den som peprer mitt nick tydeligvis har lagt meg for hat, men ikke klarer å styre unna mitt nick, er enn annen sak. Det har vist seg flere ganger i det siste. At dette er et åpent forum for å si sin mening i det ordelaget man selv ønsker, er visstnok ikke så åpenbart lengre for de som har flytta inn på forumet de siste to årene. Setter faktisk pris på friske diskusjoner og digresjoner, jeg. Dette skal jo ikke være et kjeddelig-forum! Dette var også en dirgesjon. Ha er fin dag! :)

Gjort er gjort og spist er spist;-)

Det var uheldig, men det var jo ikke gjort med onde intensjoner, da. De fleste av oss kan risikere å begå slike blundere, så nå må vi bare komme oss videre og slutte å rette pekefinger.

Fortsetter under...

Skrevet

Tror webmaster slår fort ned på de som "svarer seg selv" i en og samme tråd!

Tror ikke webmaster ser alt det, bare der det er en annen grunn til å sjekke tråden, f eks at det går hett for seg.

Jeg synes det er mange små-tråder til tider der jeg sterkt mistenker noen for å svare seg selv, og jeg tar ikke webmasters taushet som det ultimate bevis på at jeg tok feil....;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Tror ikke webmaster ser alt det, bare der det er en annen grunn til å sjekke tråden, f eks at det går hett for seg.

Jeg synes det er mange små-tråder til tider der jeg sterkt mistenker noen for å svare seg selv, og jeg tar ikke webmasters taushet som det ultimate bevis på at jeg tok feil....;-)

Er ikke han som Gud altså: den altseende!

Du har nok rett, ja!

Skrevet

Er ikke han som Gud altså: den altseende!

Du har nok rett, ja!

Bare det at det tok 4 timer eller noe slikt før tråden ble slettet sier jo sitt.....

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Webmaster er avhengig av tips, for å oppdage sånt. Tenk bare på hvor mange tråder det skrives i samtidig.

Dessuten tror jeg ikke at de gidder å slå ned på alt de ser heller, med mindre den som bruker flere nick driver med sjikane eller skriver støtteinnlegg til seg selv i harde diskusjoner.

hidi, the scorpion
Skrevet

Webmaster er avhengig av tips, for å oppdage sånt. Tenk bare på hvor mange tråder det skrives i samtidig.

Dessuten tror jeg ikke at de gidder å slå ned på alt de ser heller, med mindre den som bruker flere nick driver med sjikane eller skriver støtteinnlegg til seg selv i harde diskusjoner.

Dere har nok rett i det, ja!

*kunne trengt noen støtteinnlegg selv avogtil* ;)

Annonse

Skrevet

Jeg tenkte ikke på det da du nevnte det første gangen heller, skjønte ikke alvoret, så vi er vel like gode/dumme ;)

Det var dessuten jeg som pushet på for flere opplysninger...!

Litt kjeft tåler vi ;)

Noen nick liker oss, noen liker oss ikke det kan vi leve med!

Enig :)

Skrevet

Tja, de vil jo ikke klare sjekke alt dette, det blir en voldsom jobb, så det går nok mer på tilfeldig sjekk eller når det er tråder hvor dette kan være viktig å sjekke.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201702095' post='3793532]

Drit i det, hidi. Gjort er gjort, og pult er pult ;o) Fikk vel mer pepper enn deg jeg da, fordi jeg opplyste om det, og i farten glemte webmasterfunksjonen. Tror jeg kun har jabba med webbis èn gang på 8 år, så derfor det :(

At den som peprer mitt nick tydeligvis har lagt meg for hat, men ikke klarer å styre unna mitt nick, er enn annen sak. Det har vist seg flere ganger i det siste. At dette er et åpent forum for å si sin mening i det ordelaget man selv ønsker, er visstnok ikke så åpenbart lengre for de som har flytta inn på forumet de siste to årene. Setter faktisk pris på friske diskusjoner og digresjoner, jeg. Dette skal jo ikke være et kjeddelig-forum! Dette var også en dirgesjon. Ha er fin dag! :)

hjort er hjort og elg er elg, heter det hehe, måtte bare føye til en i rekka.

Jeg synes det innimellom kan være litt friske diskusjoner her og det er ok. Jeg tror ikke det er så mange nye nick etter den tråden med navn. Det har kommet endel nye til i det siste :)

Skrevet

Ikke tro at alle nye nick den siste tiden er troll nå da! :)

Jeg er iallefall ikke en viss misters troll, og skriver kun under dette ene nicket - bortsett fra et par anledninger hvor jeg har svart på noe som kan være identifiserbart. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...