Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler meg mye bedre nå!!! :)

Det hjelper veldig og synge..

Det gikk veldig fint idag! Jeg må få det litt på avstand bare.. Unnskyld for at jeg spammer forumet iblandt, og har mine utblåsninger.

Vennlig Hilsen

Neelie

Holder meg heldigvis til 1 innlegg, bare svarer megselv mye.. lol :D

Hvordan gikk samtalen i dag?

Jeg ble faktiskt veldig possitivt overasket over at han allerede hadde vært i kontakt med noen som har peil på sexologi, og at det var 2 muligheter der. At de skulle fungere som rådgivere for han, eller at jeg skulle få møte dem selv. Spennende dette, gleder meg. Men det er litt skummelt da..

Hvordan gikk samtalen i dag?

Noe som bekymrer meg, at jeg har fått signaler om at kontakten med psyk.sykepleier blir mindre.. jeg vil virkelig ikke miste henne. Hun som er den eneste virkelige personen jeg har hatt kontakt med etter at isolasjonen min startet.

Det gjør meg veldig trist og tenke på.

Noe som bekymrer meg, at jeg har fått signaler om at kontakten med psyk.sykepleier blir mindre.. jeg vil virkelig ikke miste henne. Hun som er den eneste virkelige personen jeg har hatt kontakt med etter at isolasjonen min startet.

Det gjør meg veldig trist og tenke på.

Det blir sannsynligvis viktig at du nå forholder deg til den psykiateren som forsøker å ta tak i situasjonen din på en systematisk måte. Du kan sikkert ha noe kontakt med sykepleieren også, men hun har gjort en viktig jobb ved å hjelpe deg med å etablere en ordentlig behandlerkontakt :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...