Gå til innhold

Taco til ti personer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder 3 kilo kjøttdeig til 10 personer?

Taco til ti, inneholder også tomater, paprika, salat, løk, guacamole, fajitas, skjell, mais, ost ...

hidi, the scorpion
Skrevet

Det burde holde, ja!

Nam, så deilig......;)

Skrevet

For oss holder 400 gram lenge til to personer. Da har vi riktignok en boks bønner oppi også. Så 300 gram per pers holder sikkert i massevis :)

Skrevet

Det er ikke mengden på kjøttet det kommer an på, så lenge du styrer langt unna svinekjøtt.

Skrevet

For oss holder 400 gram lenge til to personer. Da har vi riktignok en boks bønner oppi også. Så 300 gram per pers holder sikkert i massevis :)

Vi bruker 400 gram på to oksne og to barn vi (Barna spiser godt)

og enda så har vi kjøttdeig til overs.

Skrevet

Ja gudbedre, det må da vel være mer enn nok!

Vi bruker en pakke kjøttdeig på 2 voksne og 2 barn vi, altså 400 gram. Det holder i massevis.

Skrevet

Rikelig nok!

Men du...prøv kyllingkjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig! Hele familien liker kyllingkjøttdeigen mye bedre!

Vi er fem stk (to store og tre små) og vi bruker ca 400 gram kylllingkjøttdeig. Da har vi som oftest også rester til neste dag.

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi bruker 400 gram på to oksne og to barn vi (Barna spiser godt)

og enda så har vi kjøttdeig til overs.

Vi er/var to voksne og ett barn, vi hadde ingenting igjen!

Skrevet

Rikelig nok!

Men du...prøv kyllingkjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig! Hele familien liker kyllingkjøttdeigen mye bedre!

Vi er fem stk (to store og tre små) og vi bruker ca 400 gram kylllingkjøttdeig. Da har vi som oftest også rester til neste dag.

Det testet jeg her hjemme for et par dager siden, fungerte bra :)

Vegetartacoen er faktisk helt kurant den også, den med soja.

Skrevet

Rikelig nok!

Bra, Togli!

Skrevet

Det testet jeg her hjemme for et par dager siden, fungerte bra :)

Vegetartacoen er faktisk helt kurant den også, den med soja.

Det har jeg ikke prøvd. Soja? Hva er det og hvor får jeg kjøpt det?

Skrevet

Det bør være nok til 20... Jeg og kjæresten bruker 250 g kjøttdeig når vi lager taco til oss selv.

Skrevet

Det bør være nok til 20... Jeg og kjæresten bruker 250 g kjøttdeig når vi lager taco til oss selv.

Bra, det er en der som spiser for 10 når han får taco, hehe.

Skrevet

Bra, det er en der som spiser for 10 når han får taco, hehe.

Så er det akkurat nok. :-)

Skrevet

Rikelig nok!

Hold opp, a! Kyllingkjøttdeig er et utrolig heselig produkt! *vemmes*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...