Dorthe Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hold opp, a! Kyllingkjøttdeig er et utrolig heselig produkt! *vemmes* Helt enig 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ? At du velger kylling, og ikke svin som mange andre vemmelige folk. 0 Siter
Spirello Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Du må også ha agurk, jalapenos, salsa. VIKTIG!!! Det bør holde i massevis.. Tacoshell bør du også ha. Tortillachips er også godt å ha ved siden av. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det blir nok veldig bra. Du har ikke vurdert å lage Enchilada da? Det synes jeg er ennå enklere og bedre og servere når man skal være såpass mange. Kjempegodt er det også. 0 Siter
Speak Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Da vi beregnet 200 gram til hver ble det mye igjen. Men vi var bare kvinnfolk da. Tror kanskje vi spiste drøyt halvparten. 0 Siter
KaVa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Rikelig nok! Men du...prøv kyllingkjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig! Hele familien liker kyllingkjøttdeigen mye bedre! Vi er fem stk (to store og tre små) og vi bruker ca 400 gram kylllingkjøttdeig. Da har vi som oftest også rester til neste dag. I så fall: Gi beskjed om at det er kyllingkjøttdeig FØR gjestene spiser. (Jeg er allergisk mot fjærkre, og det ville vært krise om jeg uforvarende spiste kyllingkjøtt-taco) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det bør være nok til 20... Jeg og kjæresten bruker 250 g kjøttdeig når vi lager taco til oss selv. 250 g til to personer? Hørtes veldig lite ut egentlig. Vi bruker 400 g. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Rikelig nok! Men du...prøv kyllingkjøttdeig istedenfor vanlig kjøttdeig! Hele familien liker kyllingkjøttdeigen mye bedre! Vi er fem stk (to store og tre små) og vi bruker ca 400 gram kylllingkjøttdeig. Da har vi som oftest også rester til neste dag. tuller du? 400 g til 5 stk? Barna spiser kanskje ikke all verden men. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 http://www.santamaria.no/servlet/se.daddy.sm.web.servlets.ProductServlet?a=0&p=p4c&c=4&s=8&id=450 Vegetarian Taco Mix, i de fleste dagligvarebutikker med noenlunde stort utvalg. De har rett i at man ikke merker forskjellen, og så får man jo bedre samvittighet ;-) Den skal prøves! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hold opp, a! Kyllingkjøttdeig er et utrolig heselig produkt! *vemmes* Bare før det er stekt opp ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 At du velger kylling, og ikke svin som mange andre vemmelige folk. Aha, men mulig du ikke blir så innmari glad når jeg forteller at jeg også lager spaghetti carbonara med stekt bacon? Hmm, er du muslim? ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 I så fall: Gi beskjed om at det er kyllingkjøttdeig FØR gjestene spiser. (Jeg er allergisk mot fjærkre, og det ville vært krise om jeg uforvarende spiste kyllingkjøtt-taco) Har aldri hørt om allergi mot fjærkre, så takk for påminnelsen! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 tuller du? 400 g til 5 stk? Barna spiser kanskje ikke all verden men. Vi pleier ikke bruke så mye kjøtt, heller mer grønnsaker osv... Holder godt når man har mye tilbehør. Våre tre døtre er ikke akkurat storspisere, nei, så det hjelper nok også på 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Bare før det er stekt opp ;-) Nope. Det har utrolig ekkel konsistens før steiking, det smaker lite eller ingenting, og konsistensen er fortsatt småekkel etter steikinga. Et uvanlig heslig produkt. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Nope. Det har utrolig ekkel konsistens før steiking, det smaker lite eller ingenting, og konsistensen er fortsatt småekkel etter steikinga. Et uvanlig heslig produkt. Når den er stekt synes jeg den er akkurat som vanlig kjøttdeig. Jeg har ikke smakt kyllingkjøttdeig naturell,kun med tacopulver -og da er det kjempegodt;) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.