Gjest vil dit Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Hva kan du fortelle? Bra? Hvor mange dager trenger man? Har du tips, gode ideer... Noe vi må tenke på? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Eg har vært i Eurodisney, og var der i fem dager noe som var akkurat passelig. ''''Noe vi må tenke på?'''' NEI! Eg fikk en merkelig "dejavu" følelse, når eg svarte på dette inlegget, pussig... 0 Siter
Gjest vil dit Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Eg har vært i Eurodisney, og var der i fem dager noe som var akkurat passelig. ''''Noe vi må tenke på?'''' NEI! Eg fikk en merkelig "dejavu" følelse, når eg svarte på dette inlegget, pussig... dejavu?? 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 dejavu?? Allerede sett. Dvs når man har følelsen av at man har vært et sted før, eller lignende, og man i utgangspunktet ikke har det. Eller, noen har kanskje det. 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Eg har vært i Eurodisney, og var der i fem dager noe som var akkurat passelig. ''''Noe vi må tenke på?'''' NEI! Eg fikk en merkelig "dejavu" følelse, når eg svarte på dette inlegget, pussig... Driver du og forsøker å høre hva du selv sier igjen nå? Jeg har forstått det slik at du liker å bli snakket litt høyt til. *raaaaap* 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Déjà vu. Hallo i luken. ''Déjà vu.'' Stilig! Det der får ikkje eg til. Déjà vu. Jøss. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Driver du og forsøker å høre hva du selv sier igjen nå? Jeg har forstått det slik at du liker å bli snakket litt høyt til. *raaaaap* Joda, men er så trøtt i dag at det går litt rundt for meg. Har jobba 12 timer i dag. zzzz... 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 ''Déjà vu.'' Stilig! Det der får ikkje eg til. Déjà vu. Jøss. Joooooda. Klart du får det til! Nå klarte du i tillegg å quote riktig også. Har sett du har gjort noe merkelig der før. Gratulerer! 0 Siter
Jølsen Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Joda, men er så trøtt i dag at det går litt rundt for meg. Har jobba 12 timer i dag. zzzz... Jeg har jobbet omtrent tilsvarende. Brukte halvparten av tiden til å kommandere andre, mens jeg satt 3 timer i lunsj med to venner fra et forlag. Hurra! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har jobbet omtrent tilsvarende. Brukte halvparten av tiden til å kommandere andre, mens jeg satt 3 timer i lunsj med to venner fra et forlag. Hurra! 3 timers lunsj hørtes bra ut. Drakk dere ildvann til maten? 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 3 timers lunsj hørtes bra ut. Drakk dere ildvann til maten? Vi drakk et par øl hver, og koste oss med litt cheddarpinner ved siden av, hurra! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.