Gå til innhold

Humor- Om mannfolk :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Først skapte Gud eselet.

Gud sa til eselet: "Du skal kalles et esel. Du skal slite dagen lang

og bli kalt dum som et brød. Du skal bli 20 år gammel."

Eselet svarte: "Argh, det høres ikke ut som et godt liv. Kan vi ikke

si at jeg bare skal bli 5 år?"

Gud aksepterer.

Så skapte Gud hunden.

Gud sa: "Du skal kalles en hund, leve som et underkastet dyr, spise rester fra middagsbordet og passe på huset. Du skal bli 35 år gammel."

Hunden svarte: "Kan vi ikke si at jeg skal bli 15 år?"

Gud aksepterer.

Så skapte Gud papegøyen.

Gud sa: "Du skal kalles en papegøye. Du skal sitte i et hjørne av stuen og gjenta alt hva folk sier, til stor irritasjon for alle.

Du skal bli 75 år."

Papegøyen sa: "Kan vi ikke bli enige om 50 år?"

Gud aksepterer.

Så skapte Gud mannen.

Gud sa: "Du skal være et menneske, mannen, du skal leve det gode liv. Du skal være klok og intelligent og du styrer og bestemmer over denne verden. Du skal leve i 20 år."

Mannen sa: "Det lyder som et riktig godt liv, men kan det ikke vare litt lengre?" (Her bruker mannen sin intelligens for første gang.)

"Kan jeg ikke få de 15 årene som eselet ikke ville ha, de 20 som hunden avslo og de 25 årene papegøyen ikke hadde lyst på?"

Gud aksepterer.

Derfor lever mannen et deilig liv inntil han blir 20. Så blir han gift. De neste 15 år sliter han dagen lang og blir kalt dum som et brød. Deretter får han barn, lever av rester fra bordet og passer på huset i de neste 20 år. De siste 25 årene av sitt liv sitter han i hjørnet av stuen og gjentar alt hva folk sier, til stor irritasjon for alle.

Fortsetter under...

Gjest Angela26
Skrevet

Hva med kvinner da?

Du faar finne paa noe du, Joelsen ;-)

Skrevet

Du faar finne paa noe du, Joelsen ;-)

Noe å tenke på (da det ikke fantes sånne stygge rustgrå sølvdingsemaskiner som det selges nå for tiden):

Hvorfor er kjøleskap hvite? Hvorfor er oppvaskmaskiner hvite? Hvorfor er vaskemaskiner hvite? Hvorfor gifter kvinner seg i hvite kjoler?

Alle husholdningsvarer kommer i hvitt.

Annonse

Gjest Angela26
Skrevet

Noe å tenke på (da det ikke fantes sånne stygge rustgrå sølvdingsemaskiner som det selges nå for tiden):

Hvorfor er kjøleskap hvite? Hvorfor er oppvaskmaskiner hvite? Hvorfor er vaskemaskiner hvite? Hvorfor gifter kvinner seg i hvite kjoler?

Alle husholdningsvarer kommer i hvitt.

Ajajajaj!!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En kvinne møtte opp på legens kontor og utbrøt: Doktor min mann er syk han snakker ikke til meg lenger! Legen svarte med en alvorlig mine: Frue dette er ingen sykdom! Dette er et talent!

Skrevet

En kvinne møtte opp på legens kontor og utbrøt: Doktor min mann er syk han snakker ikke til meg lenger! Legen svarte med en alvorlig mine: Frue dette er ingen sykdom! Dette er et talent!

hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...