Gå til innhold

Feil med USB-minnepinne

Anbefalte innlegg

Gjest student i trøbbel
Skrevet

Kjøpte for et par måneder siden to stykk minnepinner med stor lagringskapasitet(Sony 4gb). Jeg la over en del bilder etc som jeg ikke hadde backup på, og brukte dem i ny og ne på min laptop.

I dag skulle jeg hente ut noen bilder, men plutselig vil ikke laptop'en finne dem. Jeg har forsøkte flere usb-porter, testet dem på alle tre pc'ene i huset, og forsøkte å kople dem vi en usb-hub, men man finner dem ikke i det hele tatt. Det virker ikke som maskinene enser at dem er i porten.

Merkelig at begge to plutselig skulle bestemme seg for å ikke virke i det hele tatt.

Nå sikker jeg har med skjegget i postkasse, de bildene og dokumentene jeg har på dem er rimelig viktig for meg!!

Finnes det noen programmer, tips eller firmaer som henter frem informasjon som ligger på slike minnepinner?

Fortsetter under...

Skrevet

Har hent meg også noen ganger. Jeg har ingen forklaring på hvorfor det skjer eller hva man egentlig bør gjøre, men det funket for meg å ha minnepinnen i USB lenge, så ble den faktisk oppdaget etter en tid.

Bildene ska uansett være på minnepinnen, hvis den ikke er ødelagt på et eller annet vis da...

Skrevet

Om du går inni enhetsbehandling, skroller deg ned til Usb-kontollere og fester til minnepennen skal du høre et lite pling når du setter den inn, om der kommer opp et gult utropstegn eller du ikke ser minnepennen der i det hele tatt må du forsøke å kansje finne oppdatterte drivere til selve maskinen din...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...