Gjest her hos oss Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Uke 8 hos oss i hvert fall. Men tidligere år har det variert litt. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Uke 8 så vidt jeg vet, men det varierer fra kommune til kommune. 0 Siter
Gjest dette året Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Uke 8 så vidt jeg vet, men det varierer fra kommune til kommune. Hørte på radioen tidligere at i år så har de fleste kommuner i landet vinterferie i uke 8 pga at påsken er så tidlig (uke 12), så hoteller o.l. ville tape masse penger dette året pga at de fleste har i uke 8. 0 Siter
ilaria Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Hørte på radioen tidligere at i år så har de fleste kommuner i landet vinterferie i uke 8 pga at påsken er så tidlig (uke 12), så hoteller o.l. ville tape masse penger dette året pga at de fleste har i uke 8. Mulig jeg er dum nå, men hvorfor taper de på det? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Mulig jeg er dum nå, men hvorfor taper de på det? Regner med at det er fordi de ikke har belegg for å ta i mot hele landet på en og samme uke, når det er fullt er det fullt. Altså får de kun den éne uken med fullt belegg i år? 0 Siter
ilaria Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Regner med at det er fordi de ikke har belegg for å ta i mot hele landet på en og samme uke, når det er fullt er det fullt. Altså får de kun den éne uken med fullt belegg i år? Ah, sånn å forstå 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Ah, sånn å forstå Hehe, fort gjort! 0 Siter
Hønemoren Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Regner med at det er fordi de ikke har belegg for å ta i mot hele landet på en og samme uke, når det er fullt er det fullt. Altså får de kun den éne uken med fullt belegg i år? Et godt poeng! Der vi pleier å være er det alltid mange dansker så fylles opp uansett. Danskene har vinterferie over mange uker virker det som om, OG....jammen ivrige på ski. 0 Siter
laban Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Vanligvis i uke 8 i noen deler av landet og uke 9 i noen. Men siden påsken er så tidlig, er det uke 8 svært mange steder i år. Noen har til og med flyttet den til uke 7, se toglis svar. En enkel måte å finne det ut sikkert på, er å gå inn på hjemmesiden til en lokal skole. Der pleier det å ligge lister over ferier og fridager. 0 Siter
KaVa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Tror faktisk vi har det i uke 13 - forlengelse av påskeferien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.