Gå til innhold

Tupperware, sånn gikk det...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror ikke jeg kan liste opp alt jeg har, jeg, for det er veldig mye som er i daglig bruk og som jeg ikke engang husker at er TW. Jeg er kjempefornøyd med produktene, i alle fall, og selv om jeg også har prøvd å kjøpe billigere etterligninger faller jeg fort tilbake til TW.

Jeg også. :)

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

15

• mariaflyfly

4

• morsan

3

• Sofline

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, det er bra saker, men jeg har veldig mye som jeg ikke bruker.... Slik som f eks sånn dings til å lage dessert eller cabaret i.... Pluss altformange oppbevaringsbokser...;-)

jeg tok en titt i katalogen deres på nettet, og kom vel til at det kun er den mål&mix-bollen jeg trenger nå, samt evt en ny matboks til junior;-)

De tingene du ikke bruker, legger du ut på finn.no. Praktisk.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Joda, den selges enda, men har fått et "sprekere" utseende siden jeg så den sist. Se side 23 i katalogen på nett, den heter Iso Duo Servofix 3 l.

Takk for svar, da skal jeg sjekke ut.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201770157' post='3794323]

Jeg laget ekstra linjeskift (3 ganger), men allikevel ble det sånn. Må sikkert trykke linjeskift 4x...

Mulig. Det derre linjeskiftgreiene har i grunnen irritert meg lenge.

Skrevet

Mulig. Det derre linjeskiftgreiene har i grunnen irritert meg lenge.

meg også

candyqueen_83
Skrevet

Det er rett og slett en gummilapp på str med en liten gryteklut, tynn og myk. Den er fantastisk til å legge over lokket på syletøyglass eller flaskekorker når man ikke får dem opp! Da får man tak med en gang og lokket/korka smetter opp som ingenting!

Kan man ikke bruke en gryteklut i silikon?

Skrevet

Kan man ikke bruke en gryteklut i silikon?

Kanskje? :o) Mine silikongrytekluter har små "durter" på seg som vil være i veien, men det finnes sikkert glatte, men det er mulig de blir for tykke? Gummilappene er nemlig bare et par mm tykke.

candyqueen_83
Skrevet

Kanskje? :o) Mine silikongrytekluter har små "durter" på seg som vil være i veien, men det finnes sikkert glatte, men det er mulig de blir for tykke? Gummilappene er nemlig bare et par mm tykke.

Okei :o) Aldri sett sike, selv om mamma hadde det meste av TW da jeg var mindre :o)

Skrevet

Jeg savner gummilappene mine! Hadde to stykker, men finner dem ikke igjen. :o((( De ligger nok i den eska med kjøkkensaker jeg ikke finner sammen med storknivene og deigskrapene. Finnes ikke noe kjekkere å ha på kjøkkenet enn Tuppevares gummilapper!

Jeg kan ikke være uten gummilappene.

Nå har det seg sånn at mine "mørner" og blir sprø så ramler det av biter og tilslutt er den borte:(

Jeg har aldri vasket dem og de har ligget i kjøkkenskuffen.

må vel på party for å få tak i ny?

Skrevet

WOW!

Må si du var i shoppingmodus :-)

Kanskje jeg lar meg inspirere, men kjøper nok ikke like mye som deg :-)

Skrevet

WOW!

Må si du var i shoppingmodus :-)

Kanskje jeg lar meg inspirere, men kjøper nok ikke like mye som deg :-)

Shoppa nå bare 8 frosjellige ting, da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...