Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 om dagen er jeg industriarbeider undercover.med blåe arbeids klær,vernebriller,hørselværn og vernesko. på natten er jeg "superwoman-the rescue heroinne",som forsøker å hjelpe verden.men det er ganske dårlig betalt,og lite oppdrag nå på vinterstid,og vinterdrakten har fått møll. Nei men lille venn da :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Er du våken enda? Jeg sovna i natt ved halv fire tiden, hvilket var forferdelig dumt, da jeg skulle på jobb ved halv sju-tiden. Da klokka var halv ti, bestemte jeg meg for å dukke opp på jobb, rævkjørte et par stykker noen ganger, før jeg bestemte meg for å kompensere ved å dra hjem igjen. _Nå_ er jeg våken, lyst til å sove nå egentlig, men tror ikke det får særlig bra utfall. 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Ser de fleste prostituerte ikke har besvart tråden. Hadde vel strengt talt ikke ventet annet. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg sovna i natt ved halv fire tiden, hvilket var forferdelig dumt, da jeg skulle på jobb ved halv sju-tiden. Da klokka var halv ti, bestemte jeg meg for å dukke opp på jobb, rævkjørte et par stykker noen ganger, før jeg bestemte meg for å kompensere ved å dra hjem igjen. _Nå_ er jeg våken, lyst til å sove nå egentlig, men tror ikke det får særlig bra utfall. Jeg fikk ikke sove i natt, så jeg håper på en rimelig tidlig kveld.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Jeg fikk ikke sove i natt, så jeg håper på en rimelig tidlig kveld.. Så dumt da. Håper du får sove bedre i natt! :-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Så dumt da. Håper du får sove bedre i natt! :-) Jepp! Ellers kommer jeg til å ROPE om selskap her 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Eg er som poteta, kan brukes til det meste. Eg har fagbrev som elektromontør, egner meg best som fotograf, men jobber innen skoleverket. Så da er eg vel egentlig prostituert. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Ser de fleste prostituerte ikke har besvart tråden. Hadde vel strengt talt ikke ventet annet. Biltekniker,marine mekaniker,anleggsmaskin mekaniker.Og en premiestut av og til. 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Eg er som poteta, kan brukes til det meste. Eg har fagbrev som elektromontør, egner meg best som fotograf, men jobber innen skoleverket. Så da er eg vel egentlig prostituert. Er det du som driver og fotograferer damer på Blink? 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nei men lille venn da :-) ja huff,det er slitsomt å være superhelt! ;-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Er det du som driver og fotograferer damer på Blink? Nei, er det noen som gjør det da? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Er du også en av dem? Det er ikke så mange kommuner som har innsett betydningen av å rekruttere kompetent personell, men det finnes heldigvis hederlige unntak! Ja, jeg er kjempeglad vår kommune ser nytten av oss 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Nei, er det noen som gjør det da? Vet ikke, jeg kom over en reportasje på en nettavise hvor det sto endel om en som het Geir som gjorde dette. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Vet ikke, jeg kom over en reportasje på en nettavise hvor det sto endel om en som het Geir som gjorde dette. Å...Det var ihvertfall ikkje meg. Hette vedkommende noe mer enn Geir? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Ser de fleste prostituerte ikke har besvart tråden. Hadde vel strengt talt ikke ventet annet. Å tro at de fleste prostituerte i landet skulle besvare denne tråden var vel litt litt vel høye forventninger, ja. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Å...Det var ihvertfall ikkje meg. Hette vedkommende noe mer enn Geir? Husker ikke, jeg svisja bare gjennom. 0 Siter
Jølsen Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Å tro at de fleste prostituerte i landet skulle besvare denne tråden var vel litt litt vel høye forventninger, ja. Jeg forventer selvsagt ikke at horene på plata skal besvare denne tråden. Jeg mente de her inne på DOL, som jeg vet er prostituerte, og at de burde besvart tråden. Ja, skamme seg skulle de. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Husker ikke, jeg svisja bare gjennom. Hmm...Høres i grunnen ut som en skikkelig drømmejobb, spør du meg. Men det har du vel ikkje gjort!? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.