hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er de magiske 44 år, og jeg fikk et lite sjokk da jeg kom til å tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50! Da begynte tankene å surre. Jeg _er_ gammel, jeg er _mer_ enn halvveis i livet (og det er en optimistisk tanke...), jeg nærmer meg slutten på _dette_ livet (pessimistisk)! Himmel og hav! Noen som kjenner seg igjen? 0 Siter
Gjest huff, ikke greit Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Vi er tydligvis like gamle Disse tankene du har nå, kom hos meg da jeg fylte 40 ..... syns jeg har blitt forferdelig gammel, at det nå kun går nedover med meg liksom .... dette har bare blitt verre og verre for hvert år ..... og nå snart er jeg nærmere 50 enn jeg er 40 ..... tenker mye på at jeg kan miste mine foreldre snart osv osv, vonde tanker ..... 0 Siter
Gjest Også 44 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er også 44 år, men jeg har ikke støtt på midtlivskrisen enda. Jeg liker ikke å tenke på alderen min, men det er sjelden jeg bekymrer meg over den. Tvert i mot så synes jeg det åpner seg for mange nye muligheter nå når barna begynner å bli store. Mannen min og jeg har begge fått nye hobbier i det siste året som har ført til at vi har fått mange nye venner i alle aldersgrupper som driver med det samme. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ''jeg blir 45 halvveis til 50! '' Huff, det er ikke bare å bli gammel Jeg er ikke helt der enda. Det som gjelder er hvordan vi har det ikke hvor gammel vi er. Men krisen kommer til oss en etter en. Hørte på gmN at den kommer rundt ca 43,7 år? Menn skaffer seg motorsykler og slikt, hva skaffer damer seg? Hm... 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er også 44 år, men jeg har ikke støtt på midtlivskrisen enda. Jeg liker ikke å tenke på alderen min, men det er sjelden jeg bekymrer meg over den. Tvert i mot så synes jeg det åpner seg for mange nye muligheter nå når barna begynner å bli store. Mannen min og jeg har begge fått nye hobbier i det siste året som har ført til at vi har fått mange nye venner i alle aldersgrupper som driver med det samme. Det høres ut som golf 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ''jeg blir 45 halvveis til 50! '' Huff, det er ikke bare å bli gammel Jeg er ikke helt der enda. Det som gjelder er hvordan vi har det ikke hvor gammel vi er. Men krisen kommer til oss en etter en. Hørte på gmN at den kommer rundt ca 43,7 år? Menn skaffer seg motorsykler og slikt, hva skaffer damer seg? Hm... Damer shopper og går til hudpleie og sånn?? 0 Siter
Gjest Også 44 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det høres ut som golf Niks, det er motorsykler. :-) 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hør her, du er jo snaut nok voksen. Hvor lenge har du vært voksen? Tjue år? Da har du mye igjen av voksenlivet. Du er langt fra hlavveis. For du har vel ikke tenkt å sette kroken på døra i en alder av 64?? Det gjelder å ha en aldri så lite sunt levesett mht moderat trening, mat og ikke røyk. Wish I was there... men jeg skal bli sprekere! 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Damer shopper og går til hudpleie og sånn?? hm kanskje det. Jeg synes vi gjør det hele livet. allefall handling 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Niks, det er motorsykler. :-) Oj da. Hehe, bor dere i Østfold kanskje. Du behøver ikke svare, er bare noe jeg forbinder med Østfolkinger... 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ''jeg blir 45 halvveis til 50! '' Huff, det er ikke bare å bli gammel Jeg er ikke helt der enda. Det som gjelder er hvordan vi har det ikke hvor gammel vi er. Men krisen kommer til oss en etter en. Hørte på gmN at den kommer rundt ca 43,7 år? Menn skaffer seg motorsykler og slikt, hva skaffer damer seg? Hm... ''Menn skaffer seg motorsykler og slikt'' Men kvinner har ikke noe lignende?! 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 ''Menn skaffer seg motorsykler og slikt'' Men kvinner har ikke noe lignende?! Nei, jeg kan ikke si at jeg har hørt noe spesielt om det. Men jeg kan tenke meg at fokus på nye ting er til stede. Vi får passe på å leve hver dag 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nei, jeg kan ikke si at jeg har hørt noe spesielt om det. Men jeg kan tenke meg at fokus på nye ting er til stede. Vi får passe på å leve hver dag Ja. Det blir en vane, etterhvert som barna er blitt store. En ny hobby kanskje, selv om det ikke er noe så spektakulært som motorsykkel liksom, hehe. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Vi er tydligvis like gamle Disse tankene du har nå, kom hos meg da jeg fylte 40 ..... syns jeg har blitt forferdelig gammel, at det nå kun går nedover med meg liksom .... dette har bare blitt verre og verre for hvert år ..... og nå snart er jeg nærmere 50 enn jeg er 40 ..... tenker mye på at jeg kan miste mine foreldre snart osv osv, vonde tanker ..... Jeg tenkte ikke alder da jeg ble 40, men 45 høres/føles myyye mer;) Har mistet min far alt og det var grusomt, min mor er 82, men frisk og sprek enda ... Men det slo meg plutselig med full tyngde her om dagen, at jeg faktisk ikke er udødelig! (selv om man skulle tro det, slik som jeg damper i vei på giftpinnene...fysj) Rekker jeg å slutte og røyke, likssom ;( 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Hør her, du er jo snaut nok voksen. Hvor lenge har du vært voksen? Tjue år? Da har du mye igjen av voksenlivet. Du er langt fra hlavveis. For du har vel ikke tenkt å sette kroken på døra i en alder av 64?? Det gjelder å ha en aldri så lite sunt levesett mht moderat trening, mat og ikke røyk. Wish I was there... men jeg skal bli sprekere! Jeg får kjeft av ungene hvis jeg nevner 65 år som min lengste levetid... Men jeg røyker som bare det ;( Jeg er _over_ halvveis i livet, for jeg har ingen forhåpninger om å bli 90 år, ønsker ikke det engang. Jeg har ikke panikk, men særdeles sært å tenke over... 0 Siter
mrxx Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 '' tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50'' Du er 45 og halvveis til 50 sier du?? Altså det er bare 6 år til du er 50, du er ikke 25, hehe. Men 44 år er jo en meget bra alder da. Jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg fylte 40. Men det er klart, det er endel som snart begynner å begrense seg selv. I tillegg bikker det snart i utover bakke og da går det unna mot stupet. Men forhåpentlig har vi mange gode år igjen:-) Dette her tenker jeg lite på. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 ''jeg blir 45 halvveis til 50! '' Huff, det er ikke bare å bli gammel Jeg er ikke helt der enda. Det som gjelder er hvordan vi har det ikke hvor gammel vi er. Men krisen kommer til oss en etter en. Hørte på gmN at den kommer rundt ca 43,7 år? Menn skaffer seg motorsykler og slikt, hva skaffer damer seg? Hm... Aner ikke hva jeg skal skaffe meg..... Men det er en merkelig alder! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Jeg er også 44 år, men jeg har ikke støtt på midtlivskrisen enda. Jeg liker ikke å tenke på alderen min, men det er sjelden jeg bekymrer meg over den. Tvert i mot så synes jeg det åpner seg for mange nye muligheter nå når barna begynner å bli store. Mannen min og jeg har begge fått nye hobbier i det siste året som har ført til at vi har fått mange nye venner i alle aldersgrupper som driver med det samme. Mine unger er store og uavhengige, så jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke all tiden på...? 0 Siter
Helmi Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jo mer jeg nærmer meg de 50, jo yngre blir 50-åringene... hmmm---- høres det logisk ut? Men jeg tenker at 50 ikke kan være så mye siden jeg er så ung på alle måter. Jaja...3 år igjen ... 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 '' tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50'' Du er 45 og halvveis til 50 sier du?? Altså det er bare 6 år til du er 50, du er ikke 25, hehe. Men 44 år er jo en meget bra alder da. Jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg fylte 40. Men det er klart, det er endel som snart begynner å begrense seg selv. I tillegg bikker det snart i utover bakke og da går det unna mot stupet. Men forhåpentlig har vi mange gode år igjen:-) Dette her tenker jeg lite på. ''Du er 45 og halvveis til 50 sier du?? Altså det er bare 6 år til du er 50, du er ikke 25, hehe.'' Ser du! Hjernen fungerer ikke engang... Jeg var også fornøyd med å bli 40, men nå går det for fort feil vei! Helsa (og hjernen) er skrøpelig, hvordan skal det ende...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.