Gå til innhold

44 år og midtlivskrise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

'' tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50''

Du er 45 og halvveis til 50 sier du?? Altså det er bare 6 år til du er 50, du er ikke 25, hehe.

Men 44 år er jo en meget bra alder da. Jeg har aldri hatt det så bra som etter at jeg fylte 40.

Men det er klart, det er endel som snart begynner å begrense seg selv. I tillegg bikker det snart i utover bakke og da går det unna mot stupet.

Men forhåpentlig har vi mange gode år igjen:-)

Dette her tenker jeg lite på.

''I tillegg bikker det snart i utover bakke og da går det unna mot stupet.''

Du var da oppmuntrende.. ;)

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

40

• adelie

17

• Dorthe

14

• Kåre Kruttlapp

8

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Jo mer jeg nærmer meg de 50, jo yngre blir 50-åringene... hmmm---- høres det logisk ut? Men jeg tenker at 50 ikke kan være så mye siden jeg er så ung på alle måter.

Jaja...3 år igjen ...

Ja, 50 åringene blir bare yngre ;) Jeg venner meg vel til tanken etterhvert....

Skrevet

Mine unger er store og uavhengige, så jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke all tiden på...?

Tenk etter på hva du hadde lyst til før, som du ikke fikk gjort. DEt tar litt tid før man venner seg til ny frihet, nye muligheter.

Ellers kan du alltid gjøre noe samfunnsnyttig..

hidi, the scorpion
Skrevet

Tenk etter på hva du hadde lyst til før, som du ikke fikk gjort. DEt tar litt tid før man venner seg til ny frihet, nye muligheter.

Ellers kan du alltid gjøre noe samfunnsnyttig..

Er ikke så veldig samfunnsnyttig av meg...;(

Har problemer med å gå, sitte og stå, så det har jo visse begrensninger, har ikke bil engang, men skulle så gjerne gjort noe nyttig, men hva?

Skrevet

''I tillegg bikker det snart i utover bakke og da går det unna mot stupet.''

Du var da oppmuntrende.. ;)

Hehe, ja ikke sant? Men fordelen er jo at vi slipper å gå selv, når vi blir dårlig til bens, dette kommer av seg selv, uten at vi trenger å hjelpe til.

Skrevet

''Du er 45 og halvveis til 50 sier du?? Altså det er bare 6 år til du er 50, du er ikke 25, hehe.''

Ser du! Hjernen fungerer ikke engang...;)

Jeg var også fornøyd med å bli 40, men nå går det for fort feil vei! Helsa (og hjernen) er skrøpelig, hvordan skal det ende...?

Vi vet hvor det ender:-)

Annonse

Skrevet

Hehe, ja ikke sant? Men fordelen er jo at vi slipper å gå selv, når vi blir dårlig til bens, dette kommer av seg selv, uten at vi trenger å hjelpe til.

Godt poeng! Lykke til på ferden ;)

Skrevet

Er ikke så veldig samfunnsnyttig av meg...;(

Har problemer med å gå, sitte og stå, så det har jo visse begrensninger, har ikke bil engang, men skulle så gjerne gjort noe nyttig, men hva?

Nææ... du sitter kanskje når du doler? Tenk på hvor masse annet man kan gjøre når man sitter..

Skrevet

Godt poeng! Lykke til på ferden ;)

Takk for det, likeså til deg, din tur kommer også:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Er ikke helt der enda jeg, da, men jeg tenker bare at jeg er kjempeglad for hver eneste bursdag jeg kan feire. Alternativet framstår som mye, mye dårligere...

Ha en strålende dag!

Gjest ChiengMai
Skrevet

''jeg fikk et lite sjokk da jeg kom til å tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50!''

Det stemmer jo ikke, du er halvveis til 90 når du blir 45. :-P

Blir 45 i år jeg også, men syns foreløpig ikke det er verre enn å tenke på å bli 35 eller 40.

Skrevet

Takk for det, likeså til deg, din tur kommer også:-)

HAHA, javisst gjør den det. Men jeg syntes din beskrivelse ikke passet så godt, jeg skal ta en mer skånsom ferd tenker jeg..

Annonse

Gjest Også 44
Skrevet

Oj da. Hehe, bor dere i Østfold kanskje. Du behøver ikke svare, er bare noe jeg forbinder med Østfolkinger...

Nei, vi bor ikke i Østfold.

Mc-miljøet er veldig allsidig og sosialt. Så i tillegg til gode turopplevelser blir man kjent med personer fra alle slags miljøer.

Når man er på mc-tur så hilser man på alle andre med mc og kommer veldig fort i snakk.

Skrevet

HAHA, javisst gjør den det. Men jeg syntes din beskrivelse ikke passet så godt, jeg skal ta en mer skånsom ferd tenker jeg..

Si ikke det, hvor skånsomt det går har vi ikke alltid styring på:-)

Skrevet

Si ikke det, hvor skånsomt det går har vi ikke alltid styring på:-)

Hehh.. du vil ha siste ordet du? ;))

Skrevet

Nei, vi bor ikke i Østfold.

Mc-miljøet er veldig allsidig og sosialt. Så i tillegg til gode turopplevelser blir man kjent med personer fra alle slags miljøer.

Når man er på mc-tur så hilser man på alle andre med mc og kommer veldig fort i snakk.

''Når man er på mc-tur så hilser man på alle andre med mc og kommer veldig fort i snakk.

'' Akkurat som folk med hunder. Og jeg som verken har hund eller kjører mc!

hidi, the scorpion
Skrevet

Nææ... du sitter kanskje når du doler? Tenk på hvor masse annet man kan gjøre når man sitter..

Jeg sitter, ligger står på kne og stillinger du ikke ante fantes når jeg doler...;) På en stabel med puter.

Jeg er et syn i min ensomme midlivskrise ;)

Forslag mottas med takk!

Skrevet

Næh, jeg tror jeg gjorde meg ferdig med alt som er av kriser da jeg var ca 26. Nå bare koser jeg meg. Det bør du også gjøre:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...