Gå til innhold

44 år og midtlivskrise!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Er ikke helt der enda jeg, da, men jeg tenker bare at jeg er kjempeglad for hver eneste bursdag jeg kan feire. Alternativet framstår som mye, mye dårligere...

Ha en strålende dag!

Tenker ikke så mye på alternativet, mer på hvordan jeg skal tilbringe min alderdom, he, he.

Å bli 40 var bare moro, men det blir ikke like moro å bli 45, tror jeg.

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

40

• adelie

17

• Dorthe

14

• Kåre Kruttlapp

8

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

''jeg fikk et lite sjokk da jeg kom til å tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50!''

Det stemmer jo ikke, du er halvveis til 90 når du blir 45. :-P

Blir 45 i år jeg også, men syns foreløpig ikke det er verre enn å tenke på å bli 35 eller 40.

Mrxx arresterte meg på den tabben, ja, hjernecellene dør hurtig ;)

Det var bare moro å bli 40, men 45 er litt mer alvor.... Jeg trodde nemlig at jeg ville bli 44 i år, og måtte regne etter da min datter påsto at jeg blir 45, og da fikk jeg mildt sagt sjokk ;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Næh, jeg tror jeg gjorde meg ferdig med alt som er av kriser da jeg var ca 26. Nå bare koser jeg meg. Det bør du også gjøre:)

Må bare komme over sjokket, så skal jeg nyte litt jeg òg..;)

Gjest ViViola
Skrevet

Tenker ikke så mye på alternativet, mer på hvordan jeg skal tilbringe min alderdom, he, he.

Å bli 40 var bare moro, men det blir ikke like moro å bli 45, tror jeg.

Vel, hvis du tenker at alternativet er å stoppe på 44, så tror jeg nok at du heller gleder deg til 45! ;-)

Vi får det omtrent så bra som vi velger å ha det, det kan jo være dagens visdomsord. He-he.

Skrevet

Må bare komme over sjokket, så skal jeg nyte litt jeg òg..;)

Det går nok bra skal du se. Du er jo ikke _elgammel_, bare halvgammel;)

PS: Og så er du eldre enn meg. Hah!

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Det går nok bra skal du se. Du er jo ikke _elgammel_, bare halvgammel;)

PS: Og så er du eldre enn meg. Hah!

Føler meg eldre enn de fleste i dag...;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mrxx arresterte meg på den tabben, ja, hjernecellene dør hurtig ;)

Det var bare moro å bli 40, men 45 er litt mer alvor.... Jeg trodde nemlig at jeg ville bli 44 i år, og måtte regne etter da min datter påsto at jeg blir 45, og da fikk jeg mildt sagt sjokk ;)

Tja, alternativet til å bli 45 er i alle fall ikke attraktivt for meg. ;-)

Skrevet

Hehe, jeg føler meg ikke gammel og jeg er eldre enn deg :o)

Slapp av, hver gang du blir et år eldre blir alle andre det også.

Skrevet

Jeg sitter, ligger står på kne og stillinger du ikke ante fantes når jeg doler...;) På en stabel med puter.

Jeg er et syn i min ensomme midlivskrise ;)

Forslag mottas med takk!

''du ikke ante fantes '' Joda, jeg vet om sånt. Kanskje du kan lære photoshop og ha glede av det? Eller noe annet på pc-en. Men kan du gå forresten? jeg husker "ikke sitte, stå, ligge".

Skrevet

Føler meg eldre enn de fleste i dag...;)

jeg forstår det hvis du skulle ønske ting var annerledes. da får man et annet perspektiv på det med alder. Relatert til alderen ville man jo gjerne at det og det skulle vært oppfylt, og at man kunne gjøre slik og sånn, som er 'normalt' for alderen.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hehe, jeg føler meg ikke gammel og jeg er eldre enn deg :o)

Slapp av, hver gang du blir et år eldre blir alle andre det også.

Jeg trodde jeg bare var 43 til min bedårende datter sa, men mamma du blir jo 45! Plutselig var jeg nesten to år eldre, synes det gikk vel kjapt, måtte regne meg tilbake og ungen hadde selvfølgelig rett.

Det var årsaken til at jeg i det hele tatt kom til å tenke på det...;)

Må nok bare venne meg til tanken, ja. Men det er nok verre, for meg, å bli 45 enn det var å bli 40, det må sies!

Skrevet

Jeg trodde jeg bare var 43 til min bedårende datter sa, men mamma du blir jo 45! Plutselig var jeg nesten to år eldre, synes det gikk vel kjapt, måtte regne meg tilbake og ungen hadde selvfølgelig rett.

Må nok bare venne meg til tanken, ja. Men det er nok verre, for meg, å bli 45 enn det var å bli 40, det må sies!

Ikke for å være frekk, men visste du ikke alderen din? Det kan jo gå litt i surr etter hvert som en drar på seg år, men synes det er litt rart at det høres ut som om du ikke visste alderen før datteren din sa det.

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

''du ikke ante fantes '' Joda, jeg vet om sånt. Kanskje du kan lære photoshop og ha glede av det? Eller noe annet på pc-en. Men kan du gå forresten? jeg husker "ikke sitte, stå, ligge".

Jeg spaserer tre ganger i uken à 30 minutter, men da er det rett hjem og i horsontal stilling. Men elsker turene mine. Var ute sammen med stormen Tuva i dag og jeg lettet nesten fra bakken i medvinden....;)

Jeg har hobby, jeg skriver noveller, men det er vel ikke akkurat samfunnsnyttig, he, he.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke for å være frekk, men visste du ikke alderen din? Det kan jo gå litt i surr etter hvert som en drar på seg år, men synes det er litt rart at det høres ut som om du ikke visste alderen før datteren din sa det.

Jeg tenker sjeldent på alderen og levde lykkelig som 43 åring. Min datter sa at jeg vil bli 45 neste gang, og da måtte jeg virkelig stoppe opp og tenke. Tuller ikke.

Synes årene går forferdelig fort, jeg ;)

Skrevet

Da jeg ble 37 så sang dattera mi hele veien til barnehagen at mamman min blir førti år og det var bare hakket før jeg kvalte henne ;o) Jo sintere jeg ble jo høyere sang hun.

hidi, the scorpion
Skrevet

Da jeg ble 37 så sang dattera mi hele veien til barnehagen at mamman min blir førti år og det var bare hakket før jeg kvalte henne ;o) Jo sintere jeg ble jo høyere sang hun.

Nå måtte jeg le rått ;-O

Jeg min datter satt på bussen idag, og hun lot som hun ikke kjente meg, mens jeg satt og skravlet med sjåføren (flørtet i hennes øyne), så hørte jeg plutselig at navnet mitt ble ropt! da hadde hun fått venninnen til å rope på meg slik at min datter kunne gi meg en beskjed, men hun selv ville ikke rope; Mamma ;)

Men hun elsker meg masse!

Gjest Angela26
Skrevet

Mine unger er store og uavhengige, så jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke all tiden på...?

Er du singel? I saafall foreslaar jeg at du gaar ut paa date :-) Du er ennaa ung hidi! Nyt livet ;-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Er du singel? I saafall foreslaar jeg at du gaar ut paa date :-) Du er ennaa ung hidi! Nyt livet ;-)

Har vært singel noen år, ja, men jeg trives med det...;) Går avogtil ut på pub, men ender alltid opp med damer som jeg skravler og ler sammen med. Har nok behov for å prate av meg noen ganger.

Skal jeg ha en mann må vi være særboere, det kunne jeg tenkt meg.

Skrevet

Nå måtte jeg le rått ;-O

Jeg min datter satt på bussen idag, og hun lot som hun ikke kjente meg, mens jeg satt og skravlet med sjåføren (flørtet i hennes øyne), så hørte jeg plutselig at navnet mitt ble ropt! da hadde hun fått venninnen til å rope på meg slik at min datter kunne gi meg en beskjed, men hun selv ville ikke rope; Mamma ;)

Men hun elsker meg masse!

Nei, nå sier dattera mi at alle på min alder ser så gamle ut, bare ikke jeg. Kremt, hun har skjønt hvordan man skal smiske i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...