hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Er ikke helt der enda jeg, da, men jeg tenker bare at jeg er kjempeglad for hver eneste bursdag jeg kan feire. Alternativet framstår som mye, mye dårligere... Ha en strålende dag! Tenker ikke så mye på alternativet, mer på hvordan jeg skal tilbringe min alderdom, he, he. Å bli 40 var bare moro, men det blir ikke like moro å bli 45, tror jeg. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 ''jeg fikk et lite sjokk da jeg kom til å tenke på at jeg blir 45 halvveis til 50!'' Det stemmer jo ikke, du er halvveis til 90 når du blir 45. :-P Blir 45 i år jeg også, men syns foreløpig ikke det er verre enn å tenke på å bli 35 eller 40. Mrxx arresterte meg på den tabben, ja, hjernecellene dør hurtig Det var bare moro å bli 40, men 45 er litt mer alvor.... Jeg trodde nemlig at jeg ville bli 44 i år, og måtte regne etter da min datter påsto at jeg blir 45, og da fikk jeg mildt sagt sjokk 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/01/30/525401.html Ikke alle som sliter med alderen )) Var det for å gi meg nerver i tillegg til alderen? Men inni er vi like ))) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Næh, jeg tror jeg gjorde meg ferdig med alt som er av kriser da jeg var ca 26. Nå bare koser jeg meg. Det bør du også gjøre:) Må bare komme over sjokket, så skal jeg nyte litt jeg òg.. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Tenker ikke så mye på alternativet, mer på hvordan jeg skal tilbringe min alderdom, he, he. Å bli 40 var bare moro, men det blir ikke like moro å bli 45, tror jeg. Vel, hvis du tenker at alternativet er å stoppe på 44, så tror jeg nok at du heller gleder deg til 45! ;-) Vi får det omtrent så bra som vi velger å ha det, det kan jo være dagens visdomsord. He-he. 0 Siter
tonie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Må bare komme over sjokket, så skal jeg nyte litt jeg òg.. Det går nok bra skal du se. Du er jo ikke _elgammel_, bare halvgammel;) PS: Og så er du eldre enn meg. Hah! 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Det går nok bra skal du se. Du er jo ikke _elgammel_, bare halvgammel;) PS: Og så er du eldre enn meg. Hah! Føler meg eldre enn de fleste i dag... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Mrxx arresterte meg på den tabben, ja, hjernecellene dør hurtig Det var bare moro å bli 40, men 45 er litt mer alvor.... Jeg trodde nemlig at jeg ville bli 44 i år, og måtte regne etter da min datter påsto at jeg blir 45, og da fikk jeg mildt sagt sjokk Tja, alternativet til å bli 45 er i alle fall ikke attraktivt for meg. ;-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Hehe, jeg føler meg ikke gammel og jeg er eldre enn deg ) Slapp av, hver gang du blir et år eldre blir alle andre det også. 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg sitter, ligger står på kne og stillinger du ikke ante fantes når jeg doler... På en stabel med puter. Jeg er et syn i min ensomme midlivskrise Forslag mottas med takk! ''du ikke ante fantes '' Joda, jeg vet om sånt. Kanskje du kan lære photoshop og ha glede av det? Eller noe annet på pc-en. Men kan du gå forresten? jeg husker "ikke sitte, stå, ligge". 0 Siter
adelie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Føler meg eldre enn de fleste i dag... jeg forstår det hvis du skulle ønske ting var annerledes. da får man et annet perspektiv på det med alder. Relatert til alderen ville man jo gjerne at det og det skulle vært oppfylt, og at man kunne gjøre slik og sånn, som er 'normalt' for alderen. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Hehe, jeg føler meg ikke gammel og jeg er eldre enn deg ) Slapp av, hver gang du blir et år eldre blir alle andre det også. Jeg trodde jeg bare var 43 til min bedårende datter sa, men mamma du blir jo 45! Plutselig var jeg nesten to år eldre, synes det gikk vel kjapt, måtte regne meg tilbake og ungen hadde selvfølgelig rett. Det var årsaken til at jeg i det hele tatt kom til å tenke på det... Må nok bare venne meg til tanken, ja. Men det er nok verre, for meg, å bli 45 enn det var å bli 40, det må sies! 0 Siter
Gjest - Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg trodde jeg bare var 43 til min bedårende datter sa, men mamma du blir jo 45! Plutselig var jeg nesten to år eldre, synes det gikk vel kjapt, måtte regne meg tilbake og ungen hadde selvfølgelig rett. Det var årsaken til at jeg i det hele tatt kom til å tenke på det... Må nok bare venne meg til tanken, ja. Men det er nok verre, for meg, å bli 45 enn det var å bli 40, det må sies! Ikke for å være frekk, men visste du ikke alderen din? Det kan jo gå litt i surr etter hvert som en drar på seg år, men synes det er litt rart at det høres ut som om du ikke visste alderen før datteren din sa det. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 ''du ikke ante fantes '' Joda, jeg vet om sånt. Kanskje du kan lære photoshop og ha glede av det? Eller noe annet på pc-en. Men kan du gå forresten? jeg husker "ikke sitte, stå, ligge". Jeg spaserer tre ganger i uken à 30 minutter, men da er det rett hjem og i horsontal stilling. Men elsker turene mine. Var ute sammen med stormen Tuva i dag og jeg lettet nesten fra bakken i medvinden.... Jeg har hobby, jeg skriver noveller, men det er vel ikke akkurat samfunnsnyttig, he, he. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Ikke for å være frekk, men visste du ikke alderen din? Det kan jo gå litt i surr etter hvert som en drar på seg år, men synes det er litt rart at det høres ut som om du ikke visste alderen før datteren din sa det. Jeg tenker sjeldent på alderen og levde lykkelig som 43 åring. Min datter sa at jeg vil bli 45 neste gang, og da måtte jeg virkelig stoppe opp og tenke. Tuller ikke. Synes årene går forferdelig fort, jeg 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg trodde jeg bare var 43 til min bedårende datter sa, men mamma du blir jo 45! Plutselig var jeg nesten to år eldre, synes det gikk vel kjapt, måtte regne meg tilbake og ungen hadde selvfølgelig rett. Det var årsaken til at jeg i det hele tatt kom til å tenke på det... Må nok bare venne meg til tanken, ja. Men det er nok verre, for meg, å bli 45 enn det var å bli 40, det må sies! Da jeg ble 37 så sang dattera mi hele veien til barnehagen at mamman min blir førti år og det var bare hakket før jeg kvalte henne ;o) Jo sintere jeg ble jo høyere sang hun. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Da jeg ble 37 så sang dattera mi hele veien til barnehagen at mamman min blir førti år og det var bare hakket før jeg kvalte henne ;o) Jo sintere jeg ble jo høyere sang hun. Nå måtte jeg le rått ;-O Jeg min datter satt på bussen idag, og hun lot som hun ikke kjente meg, mens jeg satt og skravlet med sjåføren (flørtet i hennes øyne), så hørte jeg plutselig at navnet mitt ble ropt! da hadde hun fått venninnen til å rope på meg slik at min datter kunne gi meg en beskjed, men hun selv ville ikke rope; Mamma Men hun elsker meg masse! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Mine unger er store og uavhengige, så jeg vet ikke helt hva jeg skal bruke all tiden på...? Er du singel? I saafall foreslaar jeg at du gaar ut paa date :-) Du er ennaa ung hidi! Nyt livet ;-) 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Er du singel? I saafall foreslaar jeg at du gaar ut paa date :-) Du er ennaa ung hidi! Nyt livet ;-) Har vært singel noen år, ja, men jeg trives med det... Går avogtil ut på pub, men ender alltid opp med damer som jeg skravler og ler sammen med. Har nok behov for å prate av meg noen ganger. Skal jeg ha en mann må vi være særboere, det kunne jeg tenkt meg. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nå måtte jeg le rått ;-O Jeg min datter satt på bussen idag, og hun lot som hun ikke kjente meg, mens jeg satt og skravlet med sjåføren (flørtet i hennes øyne), så hørte jeg plutselig at navnet mitt ble ropt! da hadde hun fått venninnen til å rope på meg slik at min datter kunne gi meg en beskjed, men hun selv ville ikke rope; Mamma Men hun elsker meg masse! Nei, nå sier dattera mi at alle på min alder ser så gamle ut, bare ikke jeg. Kremt, hun har skjønt hvordan man skal smiske i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.