Gå til innhold

44 år og midtlivskrise!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, nå sier dattera mi at alle på min alder ser så gamle ut, bare ikke jeg. Kremt, hun har skjønt hvordan man skal smiske i hvert fall.

Når min datter sier at jeg er pen, da er jeg på vakt! Men du er jo pen, Dorthe ;)

Smisking lærer jenter fort. Guttene har aldri brukt den metoden, de har vært mer rett på sak...;)

Fortsetter under...

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

40

• adelie

17

• Dorthe

14

• Kåre Kruttlapp

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har vært singel noen år, ja, men jeg trives med det...;) Går avogtil ut på pub, men ender alltid opp med damer som jeg skravler og ler sammen med. Har nok behov for å prate av meg noen ganger.

Skal jeg ha en mann må vi være særboere, det kunne jeg tenkt meg.

''Skal jeg ha en mann må vi være særboere, det kunne jeg tenkt meg.''

Jeg også!

Skrevet

Ikke for å være frekk, men visste du ikke alderen din? Det kan jo gå litt i surr etter hvert som en drar på seg år, men synes det er litt rart at det høres ut som om du ikke visste alderen før datteren din sa det.

Det er bare slikt som betyr nå før man fyller 30. Etter det hender man kommer ut av tellinga. Jeg husker et år jeg gikk å trodde jeg var et år eldre enn jeg var. Det var deilig å oppdage det

Skrevet

Har vært singel noen år, ja, men jeg trives med det...;) Går avogtil ut på pub, men ender alltid opp med damer som jeg skravler og ler sammen med. Har nok behov for å prate av meg noen ganger.

Det er vel det de fleste kunne ønske seg tror jeg. Jeg skal aldri ha noe mer klesvask og rot etter en mann i min leilighet.

Gjest Angela26
Skrevet

Aa trives som singel er jo flott, men aa gaa ut paa date...ja det er jo bare spennende det! Du skulle kanskje proevd det altsaa ;-)

Det finnes mange flotte mannfolk der ute :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Det er vel det de fleste kunne ønske seg tror jeg. Jeg skal aldri ha noe mer klesvask og rot etter en mann i min leilighet.

Alle er ikke slik vet du, selv om jeg skjoenner noen kan ha negative erfaringer med menn... Det gjelder jo ogsaa omvendt, selvfoelgelig.

Som jeg sa til hidi, saa finnes det mange flotte mannfolk der ute :-)

Annonse

Skrevet

Når min datter sier at jeg er pen, da er jeg på vakt! Men du er jo pen, Dorthe ;)

Smisking lærer jenter fort. Guttene har aldri brukt den metoden, de har vært mer rett på sak...;)

Nei, jeg er ikke noe spesielt pen, men jeg liker at dattera mi synes at jeg ser ung ut. Og at hun synes alle menn er dumme som ikke vil ha meg ;o)

Men jeg orker ikke å gå ut for tida for som regel møter jeg en eller annen dust som sier et eller annet dustete eller graver og spør og ødelegger pilsutekvelden for meg. Det blir nok bedre når sommeren kommer og man kan treffe venner på uterestaurant.

Skrevet

Jeg er særboer og skulle mer enn gjerne vært sambo... :o(

Gjest Angela26
Skrevet

Nei, nå sier dattera mi at alle på min alder ser så gamle ut, bare ikke jeg. Kremt, hun har skjønt hvordan man skal smiske i hvert fall.

Det kan jo vaere at hun er oppriktig ogsaa?

Selv har jeg en svigermor paa 50, og hun er nydelig! En stilig og pen dame :-) Det har jeg ogsaa sagt, og haaper inderlig hun ikke tror jeg smisker.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke jeg heller. Jeg lager gjerne middag, men ikke mer enn det. Så er han fri til å pleie kamerater hjemme hos seg selv og hva annet de gjør på fritiden...;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Aa trives som singel er jo flott, men aa gaa ut paa date...ja det er jo bare spennende det! Du skulle kanskje proevd det altsaa ;-)

Det finnes mange flotte mannfolk der ute :-)

Jeg var på en blind-date en gang og gjør det aldri igjen, men jeg kommer nok til å date litt i fremtiden, he, he.

Må vel kanskje finne meg en mann før jeg plutselig er 50 ;)

Skrevet

Eg la ihvertfall ikkje merke til noe magi det året eg var 44, er nå 46, blir snart 47 (3 år til Femti!).

Så eg og er sannsynligvis over halvveis, (og vel så det er) eg tror søren meg eg ikkje hadde orka 46-47 år til.

Småkriser har det vært rett som det er, så nå bare rister eg litt løs på skuldrene for hver gang det kommer nye kriser...

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg var på en blind-date en gang og gjør det aldri igjen, men jeg kommer nok til å date litt i fremtiden, he, he.

Må vel kanskje finne meg en mann før jeg plutselig er 50 ;)

Jeg vet du er kristen, og som du kanskje husker, saa er jeg ogsaa det.

Har mye negativ erfaring fra menn tidligere, saa det jeg gjorde var aa skrive et brev til Gud om hvordan jeg ville ha min tilkommende ektemann....

Saa moette jeg han, gjennom Match.com! :-) Hehe....Gud bruker ogsaa internett ;-)

Annonse

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, jeg er ikke noe spesielt pen, men jeg liker at dattera mi synes at jeg ser ung ut. Og at hun synes alle menn er dumme som ikke vil ha meg ;o)

Men jeg orker ikke å gå ut for tida for som regel møter jeg en eller annen dust som sier et eller annet dustete eller graver og spør og ødelegger pilsutekvelden for meg. Det blir nok bedre når sommeren kommer og man kan treffe venner på uterestaurant.

Sommeren liker jeg også best;)

Vi må vel finne oss en særboer for vi runder femti, tenker jeg....

Jeg har en annonse på et nettsted og den er godt besøkt, så jeg må vel kanskje kontakte noen, som legger ut _bilde_!

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er særboer og skulle mer enn gjerne vært sambo... :o(

Du må bearbeide mannen din mer, he, he. Det er da merkelig at alt skal være så vanskelig noen ganger ;(

Får håpe at mannen din tar til vettet ;)

Gjest Angela26
Skrevet

Eg la ihvertfall ikkje merke til noe magi det året eg var 44, er nå 46, blir snart 47 (3 år til Femti!).

Så eg og er sannsynligvis over halvveis, (og vel så det er) eg tror søren meg eg ikkje hadde orka 46-47 år til.

Småkriser har det vært rett som det er, så nå bare rister eg litt løs på skuldrene for hver gang det kommer nye kriser...

Geir: kunne du tenkt deg en kvinne i livet ditt?

:-)

Skrevet

Du må bearbeide mannen din mer, he, he. Det er da merkelig at alt skal være så vanskelig noen ganger ;(

Får håpe at mannen din tar til vettet ;)

Øh? Det har da ikke noe med å ta til vettet å gjøre?! Rent praktisk lar det seg bare ikke gjøre nå, dessverre.

Skrevet

Geir: kunne du tenkt deg en kvinne i livet ditt?

Ja, definitivt! :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg har heller ingen ønsker om å bli nitti...;) Men min mor er 82 og har helse og forstand, så jeg tenker egentlig på henne som "gammel", merkelig det der...

Eldste broren min er snart pensjonist, he, he. Håper bare inderlig at jeg får oppleve barnebarn, og virkelig få kontakt å kose og dulle med dem......

Gjest Angela26
Skrevet

Ja, definitivt! :)

Er du paa sjekkern da? Jeg mener, gaar du ut paa date, eller noe annet?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...