Gå til innhold

44 år og midtlivskrise!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg har heller ingen ønsker om å bli nitti...;) Men min mor er 82 og har helse og forstand, så jeg tenker egentlig på henne som "gammel", merkelig det der...

Eldste broren min er snart pensjonist, he, he. Håper bare inderlig at jeg får oppleve barnebarn, og virkelig få kontakt å kose og dulle med dem......

'' Men min mor er 82 og har helse og forstand, så jeg tenker egentlig på henne som "gammel", merkelig det der...''

Så jeg tenker egentlig _Ikke_ på henne som gammel, skulle det være ;)

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

40

• adelie

17

• Dorthe

14

• Kåre Kruttlapp

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

:-)

Er du paa sjekkern da? Jeg mener, gaar du ut paa date, eller noe annet?

''Er du paa sjekkern da? Jeg mener, gaar du ut paa date, eller noe annet?''

Nei, det gidder eg ikkje. :)

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg vet du er kristen, og som du kanskje husker, saa er jeg ogsaa det.

Har mye negativ erfaring fra menn tidligere, saa det jeg gjorde var aa skrive et brev til Gud om hvordan jeg ville ha min tilkommende ektemann....

Saa moette jeg han, gjennom Match.com! :-) Hehe....Gud bruker ogsaa internett ;-)

Ikke bare Gud, men jeg også, og det mangler ikke på tilbud men jeg vet vel ikke helt hva jeg ønsker hos en mann. Jeg ønsker ihvertfall _ikke_ en fanatisk kristen mann, tar gjerne en som tviler...!

Skrevet

Jeg er enig med deg, jeg har heller ingen ønsker om å bli nitti...;) Men min mor er 82 og har helse og forstand, så jeg tenker egentlig på henne som "gammel", merkelig det der...

Eldste broren min er snart pensjonist, he, he. Håper bare inderlig at jeg får oppleve barnebarn, og virkelig få kontakt å kose og dulle med dem......

Eg har inntrykk av at eldre folk stort sett er fornøyd bare de slipper å lide i årevis før de sovner inn, nok er nok liksom og livet har vært "greit" med gleder og sorger.

hidi, the scorpion
Skrevet

Øh? Det har da ikke noe med å ta til vettet å gjøre?! Rent praktisk lar det seg bare ikke gjøre nå, dessverre.

Det var ikke vondt ment! Synes bare det er trist at du er i den situasjonen, men du har ihvertfall en kjæreste ;)

Gjest Angela26
Skrevet

''Er du paa sjekkern da? Jeg mener, gaar du ut paa date, eller noe annet?''

Nei, det gidder eg ikkje. :)

Men hva gjoer du for aa moete ei da?

Skrevet

'' Men min mor er 82 og har helse og forstand, så jeg tenker egentlig på henne som "gammel", merkelig det der...''

Så jeg tenker egentlig _Ikke_ på henne som gammel, skulle det være ;)

Eg skjønte det, men måtte lese det TO ganger før eg forsto det, det har sikkert med alderen å gjøre...*ler*

Gjest Angela26
Skrevet

Ikke bare Gud, men jeg også, og det mangler ikke på tilbud men jeg vet vel ikke helt hva jeg ønsker hos en mann. Jeg ønsker ihvertfall _ikke_ en fanatisk kristen mann, tar gjerne en som tviler...!

Hva er en fanatiker i dine oeyne ? :-)

Jeg fikk forresten en mann som tviler, men vi har det godt sammen. Han respekterer min tro og ser veldig positivt paa det.

Han kan ogsaa be sammen med meg, og det er koselige stunder :-)

Gjest Angela26
Skrevet

Ingenting. :)

Naa maa du faa ut fingern, skaff deg en profil paa "finn en venn" eller noe saant! Hihi:-)

Bor du paa gaard?

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg har inntrykk av at eldre folk stort sett er fornøyd bare de slipper å lide i årevis før de sovner inn, nok er nok liksom og livet har vært "greit" med gleder og sorger.

Ja, absolutt! Min mor er livredd for å bli senil eller få alzheimer?, men det er jo normalt å miste litt hukommelse når man er over 80 år, mener jeg...;) Hun bor for seg selv i en lettstelt leilighet og stortrives der.

Å lide av sykdom i mange år må være forferdelig. Min far døde brått på vei hjem, og jeg vet at det var en slik død han ønsket, jeg tok det hardt, men klarte samtidig å tenke på alt han slapp.

hidi, the scorpion
Skrevet

Eg skjønte det, men måtte lese det TO ganger før eg forsto det, det har sikkert med alderen å gjøre...*ler*

Jeg som skrev at 45 var halvveis til femti....;)))

Tenk deg meg som nitti???

Skrevet

Tja, jeg tar krisene mine nå og håper at kvoten snart er brukt opp, -helst før jeg blir 30.

hidi, the scorpion
Skrevet

Hva er en fanatiker i dine oeyne ? :-)

Jeg fikk forresten en mann som tviler, men vi har det godt sammen. Han respekterer min tro og ser veldig positivt paa det.

Han kan ogsaa be sammen med meg, og det er koselige stunder :-)

En som går på alle møter, dømmer andre og bare vanker i kristne miljøer. Da hadde jeg blitt gal!

Jeg liker å snakke om tro og tvil med en åpen person.

hidi, the scorpion
Skrevet

Tja, jeg tar krisene mine nå og håper at kvoten snart er brukt opp, -helst før jeg blir 30.

Å bli 30 og 40 er egentlig bare stas, men når man nærmer seg 50, begynner man faktisk å tenke litt...)

Som singel, må jeg ta noen avgjørelser for fremtiden min...

Skrevet

Å bli 30 og 40 er egentlig bare stas, men når man nærmer seg 50, begynner man faktisk å tenke litt...)

Som singel, må jeg ta noen avgjørelser for fremtiden min...

''men når man nærmer seg 50, begynner man faktisk å tenke litt...)''

Tenke på hva da?

hidi, the scorpion
Skrevet

''men når man nærmer seg 50, begynner man faktisk å tenke litt...)''

Tenke på hva da?

Hva man har gjort i livet, hva man vil gjøre videre. Kanskje finne en mann før jeg blir femti. Tenker på barna mine om de er lykkelige, og er det noe mer jeg kan gjøre for dem etc.

Det er tanker som bare kom helt plutselig...;)

Skrevet

Hva man har gjort i livet, hva man vil gjøre videre. Kanskje finne en mann før jeg blir femti. Tenker på barna mine om de er lykkelige, og er det noe mer jeg kan gjøre for dem etc.

Det er tanker som bare kom helt plutselig...;)

Gratulerer!

Skrevet

Naa maa du faa ut fingern, skaff deg en profil paa "finn en venn" eller noe saant! Hihi:-)

Bor du paa gaard?

Det er ikkje hjelp i med slike profiler, for eg glemmer passordet med en gang.

''Bor du paa gaard?''

What???

Skrevet

Sommeren liker jeg også best;)

Vi må vel finne oss en særboer for vi runder femti, tenker jeg....

Jeg har en annonse på et nettsted og den er godt besøkt, så jeg må vel kanskje kontakte noen, som legger ut _bilde_!

Jeg har rundet 50 jeg. Selve dagen var fæl og jeg grein så snørr og tårer da faren min sa at nå var jeg blitt gammal, han ertet da :o)

Etterpå har det vært greit, jeg ler og tenker at jeg umulig kan være godt over 50 år. Jeg føler meg ikke noe forskjellig i det hele tatt, det eneste er at ungene har blitt eldre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...