Gå til innhold

44 år og midtlivskrise!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle er ikke slik vet du, selv om jeg skjoenner noen kan ha negative erfaringer med menn... Det gjelder jo ogsaa omvendt, selvfoelgelig.

Som jeg sa til hidi, saa finnes det mange flotte mannfolk der ute :-)

Jeg tror ikke jeg har vært ute en eneste gang uten å oppleve det.

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

40

• adelie

17

• Dorthe

14

• Kåre Kruttlapp

8

Mest aktive i denne tråden

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg har rundet 50 jeg. Selve dagen var fæl og jeg grein så snørr og tårer da faren min sa at nå var jeg blitt gammal, han ertet da :o)

Etterpå har det vært greit, jeg ler og tenker at jeg umulig kan være godt over 50 år. Jeg føler meg ikke noe forskjellig i det hele tatt, det eneste er at ungene har blitt eldre.

Det er jo sant som de sier at 50 og 60 åringer ser yngre og yngre ut ;)

Jeg trodde vi var like gamle. Du ser yngre ut.

Skrevet

Det er jo sant som de sier at 50 og 60 åringer ser yngre og yngre ut ;)

Jeg trodde vi var like gamle. Du ser yngre ut.

Takk for det du :o) Bildet du antagelig har sett er tatt på 50-årsdagen min ;o)

Gjest Angela26
Skrevet

Det er ikkje hjelp i med slike profiler, for eg glemmer passordet med en gang.

''Bor du paa gaard?''

What???

Den daarligste unnskyldningen jeg har hoert paa lenge!

Ja, saa du bor ikke paa gaard? Saa rart...Jeg saa for meg deg som gaardsmann jeg!

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært ute en eneste gang uten å oppleve det.

Hva da? Flotte mannfolk? :-)

Skrevet

Hva da? Flotte mannfolk? :-)

Å møte menn som graver og spør om teite ting og som ødelegger kvelden for meg. Jeg skjønner ikke at folk ikke har sosiale antenner og skjønner at når man er ute for å kose seg så vil man kose seg og ikke bli utsatt for rene spørreundersøkelsen.

Enda verre er det med dem som klapper meg på kinnet og sier til de jeg er ute med at de er snille som tar meg med ut. HJELP, resultatet er at jeg heller blir hjemme.

hidi, the scorpion
Skrevet

Takk for det du :o) Bildet du antagelig har sett er tatt på 50-årsdagen min ;o)

wow!!!!!!

hidi, the scorpion
Skrevet

Å møte menn som graver og spør om teite ting og som ødelegger kvelden for meg. Jeg skjønner ikke at folk ikke har sosiale antenner og skjønner at når man er ute for å kose seg så vil man kose seg og ikke bli utsatt for rene spørreundersøkelsen.

Enda verre er det med dem som klapper meg på kinnet og sier til de jeg er ute med at de er snille som tar meg med ut. HJELP, resultatet er at jeg heller blir hjemme.

''Enda verre er det med dem som klapper meg på kinnet og sier til de jeg er ute med at de er snille som tar meg med ut. HJELP, resultatet er at jeg heller blir hjemme.''

For noen patetiske mannfolk! Har aldri hørt på maken, ærlig talt vi lever i 2008, hva svarer vennen dine da?

Gjest Angela26
Skrevet

For noen idioter! Slikt er det bare aa heve seg over med en gang!

Heldigvis finnes det mange oppegaaende menn der ute, ogsaa èn for deg! Men han kan du finne andre steder enn paa puber o.l..!

Skrevet

''Enda verre er det med dem som klapper meg på kinnet og sier til de jeg er ute med at de er snille som tar meg med ut. HJELP, resultatet er at jeg heller blir hjemme.''

For noen patetiske mannfolk! Har aldri hørt på maken, ærlig talt vi lever i 2008, hva svarer vennen dine da?

De nyter det og føler seg innmari snille.

Skrevet

For noen idioter! Slikt er det bare aa heve seg over med en gang!

Heldigvis finnes det mange oppegaaende menn der ute, ogsaa èn for deg! Men han kan du finne andre steder enn paa puber o.l..!

Hehe, jeg vet ikke jeg. Har du et godt forslag?

Skrevet

Den daarligste unnskyldningen jeg har hoert paa lenge!

Ja, saa du bor ikke paa gaard? Saa rart...Jeg saa for meg deg som gaardsmann jeg!

Kanskje ikkje verdens beste unnskyldning nei, men det var den første eg kom på i farten.

Er ikkje umulig eg havner på en (vin)gård i Toscana området før eller seinere, så kanskje du får rett...?

Skrevet

Jeg spaserer tre ganger i uken à 30 minutter, men da er det rett hjem og i horsontal stilling. Men elsker turene mine. Var ute sammen med stormen Tuva i dag og jeg lettet nesten fra bakken i medvinden....;)

Jeg har hobby, jeg skriver noveller, men det er vel ikke akkurat samfunnsnyttig, he, he.

Det spørs vel helt hva du skiver om det vel. Du kunne begynne å publisere?

hidi, the scorpion
Skrevet

Det spørs vel helt hva du skiver om det vel. Du kunne begynne å publisere?

Jeg gjør det innimellom, ja, i vanlige ukeblader..;)

hidi, the scorpion
Skrevet

Da jeg var 25 var jeg halvveis til 50....

Jada, det er alderen, serru ;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Å bli 30 og 40 er egentlig bare stas, men når man nærmer seg 50, begynner man faktisk å tenke litt...)

Som singel, må jeg ta noen avgjørelser for fremtiden min...

Kom til meg du hidi! Jeg er 48 og single! Krisene har jeg lagt bak meg og nyyyyyter livet som erfaren,moden,leken og nysgjerrig på resten. Hva sier du? "smiler" God til å danse er jeg også.Kjekk som fy."ler"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jeg som skrev at 45 var halvveis til femti....;)))

Tenk deg meg som nitti???

Kanskje skifte batterier på kalkulatoren vil hjelpe? "ler"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Kanskje ikkje verdens beste unnskyldning nei, men det var den første eg kom på i farten.

Er ikkje umulig eg havner på en (vin)gård i Toscana området før eller seinere, så kanskje du får rett...?

Grabben! Gjør som Angela sier å kom deg ut å date damer! Er så hyggelig atte! selvtilliten øker og det er så mange hyggelige single damer der ute.Ta et swing kurs og før damene på gulvet.Kjempehyggelig og jentene setter så pris på det."stalltips" fra en gammel traver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...