Gå til innhold

44 år og midtlivskrise!

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Kom til meg du hidi! Jeg er 48 og single! Krisene har jeg lagt bak meg og nyyyyyter livet som erfaren,moden,leken og nysgjerrig på resten. Hva sier du? "smiler" God til å danse er jeg også.Kjekk som fy."ler"

Du selger deg ihvertfall bra ;)

• Svar 135
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hidi, the scorpion

40

• adelie

17

• Dorthe

14

• Kåre Kruttlapp

8

Mest aktive i denne tråden

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Når min datter sier at jeg er pen, da er jeg på vakt! Men du er jo pen, Dorthe ;)

Smisking lærer jenter fort. Guttene har aldri brukt den metoden, de har vært mer rett på sak...;)

Heter Angela egentlig Dorte? Så flott navn da. Hmm artig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Heter Angela egentlig Dorte? Så flott navn da. Hmm artig.

Det aner ikke jeg....? Hvor har du det fra...;)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Du selger deg ihvertfall bra ;)

Er bare ærlig jeg.Koser meg med disse innleggene nedover her! Alder er bare et tall og jeg har som mål å opprettholde gutten i meg og det holder meg ung.Tror det er farlig å begynne å blir engstelig for alderdommen på vår alder.Vi er jo midt i livet jo.Masse vialitet og livsglede igjen.Bare se på det som en utvikling så er det ikke farlig lenger."smiler"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Det aner ikke jeg....? Hvor har du det fra...;)

Sorry! det er jeg som surrer.Beklager."ler" litt svimmel nå.kanskje det er "alderen"? "ler"

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Nei, jeg er ikke noe spesielt pen, men jeg liker at dattera mi synes at jeg ser ung ut. Og at hun synes alle menn er dumme som ikke vil ha meg ;o)

Men jeg orker ikke å gå ut for tida for som regel møter jeg en eller annen dust som sier et eller annet dustete eller graver og spør og ødelegger pilsutekvelden for meg. Det blir nok bedre når sommeren kommer og man kan treffe venner på uterestaurant.

Du er pen i deg selv du Dorthe! Alle mennesker er det. Og selv merker jeg at jeg er lysere til sinns nå som vi har vippa over til lysere tider.Gleder meg til våren og alle lukter og følelser som kommer med sola og varmen! mmmnnn.skal bli deilig med utepils igjen.Og slike ord fra barnemunn er så indelige og ekte.Ta vare på de setningene der.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Sommeren liker jeg også best;)

Vi må vel finne oss en særboer for vi runder femti, tenker jeg....

Jeg har en annonse på et nettsted og den er godt besøkt, så jeg må vel kanskje kontakte noen, som legger ut _bilde_!

Hvilket nettsted? Jeg er også ute på flere slike.Må spre risikoen vettu."ler" Kanskje jeg har gitt deg et "blunk" for en stund siden? "ler" man kan aldri vite.

Skrevet

Du er pen i deg selv du Dorthe! Alle mennesker er det. Og selv merker jeg at jeg er lysere til sinns nå som vi har vippa over til lysere tider.Gleder meg til våren og alle lukter og følelser som kommer med sola og varmen! mmmnnn.skal bli deilig med utepils igjen.Og slike ord fra barnemunn er så indelige og ekte.Ta vare på de setningene der.

Nå var du vel hyggelig med meg, Kåre Kruttlapp.

Nå er dattera mi 22 da, så hun mener i hvert fall noe av det hun sier og hun synes at jeg virkelig skulle finne meg en kjæreste, siden hun allerede bor sammen med sin ;o)

Gjest Ikke så gammel enda
Skrevet

i lokalavisa i dag sto det faktisk et stykke om at midtlivskrisa kommer når en er 44 år ;)

Gjest nemlignemlig
Skrevet

''jeg blir 45 halvveis til 50! ''

Huff, det er ikke bare å bli gammel ;)

Jeg er ikke helt der enda. Det som gjelder er hvordan vi har det ikke hvor gammel vi er. Men krisen kommer til oss en etter en. Hørte på gmN at den kommer rundt ca 43,7 år?

Menn skaffer seg motorsykler og slikt, hva skaffer damer seg? Hm... :)

Yngre menn hehe. Og man føler seg som 20 igjen :)

Skrevet

Yngre menn hehe. Og man føler seg som 20 igjen :)

*hjelp* :) Men det er jo noe i det. Men det gjør jo menn også.

Gjest Angela26
Skrevet

Hehe, jeg vet ikke jeg. Har du et godt forslag?

Du kan moete han gjennom felles hobbyer/interesser, eller du kan moete han gjennom nett steder. Det gjorde jeg:-) Jeg la inn profil paa Match.com, men det var kun paa goey! Trodde aldri jeg kom til aa moete mannen med stor M, men det gjorde jeg altsaa!

Skrevet

Jeg gjør det innimellom, ja, i vanlige ukeblader..;)

Du kan utvide. Gjøre avtale om leveringer. Få bestillinger osv. Så blir det noe skikkelig kult å holde på med. Hvis du ikke føler helt motsatt om det, da...

Skrevet

Grabben! Gjør som Angela sier å kom deg ut å date damer! Er så hyggelig atte! selvtilliten øker og det er så mange hyggelige single damer der ute.Ta et swing kurs og før damene på gulvet.Kjempehyggelig og jentene setter så pris på det."stalltips" fra en gammel traver.

Vi får se...

Uansett takk for tips. :)

Skrevet

Du kan moete han gjennom felles hobbyer/interesser, eller du kan moete han gjennom nett steder. Det gjorde jeg:-) Jeg la inn profil paa Match.com, men det var kun paa goey! Trodde aldri jeg kom til aa moete mannen med stor M, men det gjorde jeg altsaa!

Å nei du, jeg har hatt profil ute før og jeg fikk utrolig mange svar og alle skrev at de synes det var riktig hyggelig at slike som meg også gjerne ville ha meg en kjæreste. Noen gikk til og med så langt å skrive at jeg burde finne meg noen som var likedan som meg.

Gjest nemlignemlig
Skrevet

*hjelp* :) Men det er jo noe i det. Men det gjør jo menn også.

Vi har ikke vondt av og lære litt av menn :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...