Gå til innhold

MMS til tlf. som ikke tar MMS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert litt klønete overskrift. Men det jeg lurer på er om det er en måte man kan motta MMS dersom man har en mobil som ikke kan motta MMS. Jeg har hørt at man i stedet kan får en SMS med henvisning til en nettadresse.

Hvordan setter man i såfall opp dette?

Fortsetter under...

Gjest Gurojenta
Skrevet

Den gangen jeg ikke kunne ta i mot MMS, fikk jeg alltid en SMS med beskjed om at mld kunne hentes/vises frem på operatørens hjemmeside.

Skrevet

Den gangen jeg ikke kunne ta i mot MMS, fikk jeg alltid en SMS med beskjed om at mld kunne hentes/vises frem på operatørens hjemmeside.

Det fikk jeg før også, men ikke nå lengre....

Gjest Gurojenta
Skrevet

Det fikk jeg før også, men ikke nå lengre....

Ja, kanskje de har gått bort i fra det, det er vel forholdvis få som ikke har mulighet til å ta i mot MMS vil jeg tro.

Skrevet

Det skjer av seg selv, tror jeg?

Det gjorde det før, men ikke nå lenger... Det kan kanskje ha noe med leverandøren å gjøre???

Tror jeg fikk det da jeg brukte Tele2.

Annonse

Gjest Gurojenta
Skrevet

Det gjorde det før, men ikke nå lenger... Det kan kanskje ha noe med leverandøren å gjøre???

Tror jeg fikk det da jeg brukte Tele2.

Jeg tror også jeg fikk det den gangen jeg hadde Tele2. Men det er noen år siden nå.

Skrevet

Jeg tror også jeg fikk det den gangen jeg hadde Tele2. Men det er noen år siden nå.

Jeg har sendt en forespørsel til Onecall om de også har den tjenesten. Men det kan vel ta litt tid å få svar.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...