Speak Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Sikkert litt klønete overskrift. Men det jeg lurer på er om det er en måte man kan motta MMS dersom man har en mobil som ikke kan motta MMS. Jeg har hørt at man i stedet kan får en SMS med henvisning til en nettadresse. Hvordan setter man i såfall opp dette? 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Den gangen jeg ikke kunne ta i mot MMS, fikk jeg alltid en SMS med beskjed om at mld kunne hentes/vises frem på operatørens hjemmeside. 0 Siter
Speak Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Den gangen jeg ikke kunne ta i mot MMS, fikk jeg alltid en SMS med beskjed om at mld kunne hentes/vises frem på operatørens hjemmeside. Det fikk jeg før også, men ikke nå lengre.... 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det fikk jeg før også, men ikke nå lengre.... Ja, kanskje de har gått bort i fra det, det er vel forholdvis få som ikke har mulighet til å ta i mot MMS vil jeg tro. 0 Siter
Speak Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Det skjer av seg selv, tror jeg? Det gjorde det før, men ikke nå lenger... Det kan kanskje ha noe med leverandøren å gjøre??? Tror jeg fikk det da jeg brukte Tele2. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det gjorde det før, men ikke nå lenger... Det kan kanskje ha noe med leverandøren å gjøre??? Tror jeg fikk det da jeg brukte Tele2. Jeg tror også jeg fikk det den gangen jeg hadde Tele2. Men det er noen år siden nå. 0 Siter
Speak Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Jeg tror også jeg fikk det den gangen jeg hadde Tele2. Men det er noen år siden nå. Jeg har sendt en forespørsel til Onecall om de også har den tjenesten. Men det kan vel ta litt tid å få svar..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.