Gå til innhold

Et ekte syte-innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei av vått vær. Jeg får vondt i hele kroppen, blir utrolig sliten og trøtt og får hodepine. Kan det ikke være sol noen dager på rad nå, så jeg kan nyte frihelgen sammen med kjæresten? :(

Skrevet

SElv om det er fy-fy, helsskadelig og kreftfremkallende, så ta deg et par soltimer da vel! :) Da får du litt lys og varme i skrotten, og vil sikkert føle deg piggere. :) Jeg tar så og si aldri sol, men med mye drittvær så tar jeg en eller to timer, bare for å føle meg litt friskere.. Får ikke noe særlig farge men, godt for kropp og sjel.

Skrevet

Søknaden er innvilget. Det blir nå sol i 3 dager!!!!!

Jeg teller uker til vi skal til syden. DET skal bli godt. 6 uker igjen nå....

Skrevet

Seks uker til vi skal reise og :) Hvor skal dere?

Skrevet

Været er vanskelig å endre. Ta deg en tur i solarium, og kos deg med kjæresten etterpå. :)

Skrevet

Seks uker til vi skal reise og :) Hvor skal dere?

Thailand. Da har du jo virkelig noe å se fram tid. DET ER GODT!!!!

Skrevet

SElv om det er fy-fy, helsskadelig og kreftfremkallende, så ta deg et par soltimer da vel! :) Da får du litt lys og varme i skrotten, og vil sikkert føle deg piggere. :) Jeg tar så og si aldri sol, men med mye drittvær så tar jeg en eller to timer, bare for å føle meg litt friskere.. Får ikke noe særlig farge men, godt for kropp og sjel.

Hæ? Tar du 1-2 timer med sol?!

Skrevet

Jeg har vurdert det. Jeg blir så sliten i vinterhalvåret og det er ikke noe gøy :( Mamma sier litt sol hver uke har hjulpet henne...

Hm... Ringe treningsstudioet og høre om de har solsenger, tror jeg :)

Skrevet

Åh, syden... Sol, varme... -sukk- Det er så lenge til sommeren :(

Heldige deg :)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1201787241' post='3794677]

Været er vanskelig å endre. Ta deg en tur i solarium, og kos deg med kjæresten etterpå. :)

Takk for tipset :)

Tror jammen meg jeg gjør det i morgen, når barnefri starter. Om jeg orker å dra meg ut i det ekle været... ;)

AneM1365380603
Skrevet

Her er det også bare regn og vind. Ryktene sier at vi får snø til helga, men spørs om noen kan gå ut. Her er det omgangssyke nå, og en av dem har fått det begge veier. For en time siden kastet to stk opp i samme sekund. Det har vært diare og oppkast her absolutt hele dagen, for ikke å snakke om natta :-/

Skrevet

Her er det også bare regn og vind. Ryktene sier at vi får snø til helga, men spørs om noen kan gå ut. Her er det omgangssyke nå, og en av dem har fått det begge veier. For en time siden kastet to stk opp i samme sekund. Det har vært diare og oppkast her absolutt hele dagen, for ikke å snakke om natta :-/

Stakkars!

Du tok nettopp over sytetråden min ;) Jeg -hater- omgangssyke. Det er ekkelt.

AneM1365380603
Skrevet

Stakkars!

Du tok nettopp over sytetråden min ;) Jeg -hater- omgangssyke. Det er ekkelt.

Jeg har 2 bøtter og 3 unger som spyr. Hvordan løse dette.. Kanskje hun i sprinkelseng ikke trenger bøtte.

Ja, her spyr de fremdeles. Har tørket mye oppkast nå og dusjet to unger.

hare1365380455
Skrevet

Kos dere inne heller. ;) Koselig å være inne når det regner og blåser ute!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...