Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Jeg er så lei av vått vær. Jeg får vondt i hele kroppen, blir utrolig sliten og trøtt og får hodepine. Kan det ikke være sol noen dager på rad nå, så jeg kan nyte frihelgen sammen med kjæresten? 0 Siter
Spirello Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 SElv om det er fy-fy, helsskadelig og kreftfremkallende, så ta deg et par soltimer da vel! Da får du litt lys og varme i skrotten, og vil sikkert føle deg piggere. Jeg tar så og si aldri sol, men med mye drittvær så tar jeg en eller to timer, bare for å føle meg litt friskere.. Får ikke noe særlig farge men, godt for kropp og sjel. 0 Siter
Speak Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Søknaden er innvilget. Det blir nå sol i 3 dager!!!!! Jeg teller uker til vi skal til syden. DET skal bli godt. 6 uker igjen nå.... 0 Siter
Spirello Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Søknaden er innvilget. Det blir nå sol i 3 dager!!!!! Jeg teller uker til vi skal til syden. DET skal bli godt. 6 uker igjen nå.... Seks uker til vi skal reise og Hvor skal dere? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Været er vanskelig å endre. Ta deg en tur i solarium, og kos deg med kjæresten etterpå. 0 Siter
Speak Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Seks uker til vi skal reise og Hvor skal dere? Thailand. Da har du jo virkelig noe å se fram tid. DET ER GODT!!!! 0 Siter
ilaria Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 SElv om det er fy-fy, helsskadelig og kreftfremkallende, så ta deg et par soltimer da vel! Da får du litt lys og varme i skrotten, og vil sikkert føle deg piggere. Jeg tar så og si aldri sol, men med mye drittvær så tar jeg en eller to timer, bare for å føle meg litt friskere.. Får ikke noe særlig farge men, godt for kropp og sjel. Hæ? Tar du 1-2 timer med sol?! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 SElv om det er fy-fy, helsskadelig og kreftfremkallende, så ta deg et par soltimer da vel! Da får du litt lys og varme i skrotten, og vil sikkert føle deg piggere. Jeg tar så og si aldri sol, men med mye drittvær så tar jeg en eller to timer, bare for å føle meg litt friskere.. Får ikke noe særlig farge men, godt for kropp og sjel. Jeg har vurdert det. Jeg blir så sliten i vinterhalvåret og det er ikke noe gøy Mamma sier litt sol hver uke har hjulpet henne... Hm... Ringe treningsstudioet og høre om de har solsenger, tror jeg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Søknaden er innvilget. Det blir nå sol i 3 dager!!!!! Jeg teller uker til vi skal til syden. DET skal bli godt. 6 uker igjen nå.... Åh, syden... Sol, varme... -sukk- Det er så lenge til sommeren Heldige deg 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1201787241' post='3794677] Været er vanskelig å endre. Ta deg en tur i solarium, og kos deg med kjæresten etterpå. Takk for tipset Tror jammen meg jeg gjør det i morgen, når barnefri starter. Om jeg orker å dra meg ut i det ekle været... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Her er det også bare regn og vind. Ryktene sier at vi får snø til helga, men spørs om noen kan gå ut. Her er det omgangssyke nå, og en av dem har fått det begge veier. For en time siden kastet to stk opp i samme sekund. Det har vært diare og oppkast her absolutt hele dagen, for ikke å snakke om natta :-/ 0 Siter
Glimtipper Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Skrevet 31. januar 2008 Her er det også bare regn og vind. Ryktene sier at vi får snø til helga, men spørs om noen kan gå ut. Her er det omgangssyke nå, og en av dem har fått det begge veier. For en time siden kastet to stk opp i samme sekund. Det har vært diare og oppkast her absolutt hele dagen, for ikke å snakke om natta :-/ Stakkars! Du tok nettopp over sytetråden min Jeg -hater- omgangssyke. Det er ekkelt. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Stakkars! Du tok nettopp over sytetråden min Jeg -hater- omgangssyke. Det er ekkelt. Jeg har 2 bøtter og 3 unger som spyr. Hvordan løse dette.. Kanskje hun i sprinkelseng ikke trenger bøtte. Ja, her spyr de fremdeles. Har tørket mye oppkast nå og dusjet to unger. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Kos dere inne heller. Koselig å være inne når det regner og blåser ute! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.