Gjest Håpet på en skikkeli storm Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Bare litt (vanlig) regn her ... 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 her i midten er det snø,og veldig "stille".kanskje stille før stormen? nei,tror ikke vi får oppleve så mye av tuva her.kanskje litt vind i såfall,men tvilsomt. 0 Siter
tonie Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Det røsker ganske bra i taket akkurat nå, og jeg måtte over til naboens hage for å finne igjen kosten og spaden vår. Jeg trodde ikke vi skulle merke stort til Tuva her, men det må vel være henne:) 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Da jeg kom ut fra butikken i Lillesand med masse varer, så ser jeg en handlevogn stå klistret inn i baklykta på bilen min. Heldigvis ikke skade som jeg kunne se. Vinden hjalp meg med vogna mi, jeg ble dyttet bortover. Jo den har litt krefter her ja. ... f...TORDEN. FÅR LOGGE AV 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nå vet jeg ikke hva Jølsa mener med "her på midten", men i Trondheim blåser det litt nå, ikke veldig mye, men litt. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Her i Kristiansand blåser og regner det noe himla nå - men jeg vil anta at det foreløpig bare er stiv kuling. Har imidlertid bare vært inne siden klokka var 9. Tror jeg må hente 6 åringen på SFO i dag, så slipper hun å gå hjem.... 0 Siter
lissi67 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 her i midten er det snø,og veldig "stille".kanskje stille før stormen? nei,tror ikke vi får oppleve så mye av tuva her.kanskje litt vind i såfall,men tvilsomt. Her regner det som vanlig,ikke noe mer eller mindre,som det pleier,vel kansje,kansje bittelitt mer enn normalt. Bergen ja. 0 Siter
pekkaline Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Da jeg kom ut fra butikken i Lillesand med masse varer, så ser jeg en handlevogn stå klistret inn i baklykta på bilen min. Heldigvis ikke skade som jeg kunne se. Vinden hjalp meg med vogna mi, jeg ble dyttet bortover. Jo den har litt krefter her ja. ... f...TORDEN. FÅR LOGGE AV ler av meg selv, det var ikke tordenbrak, men et fryktelig vindkast! 0 Siter
Line Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Nå vet jeg ikke hva Jølsa mener med "her på midten", men i Trondheim blåser det litt nå, ikke veldig mye, men litt. Gjør det? Det er ikke bevegelse i trærne her i det hele tatt... 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Her blåser det og regner fælt... Nå nettopp fløy oute kassen minm avsted...(eller lokket) Og vedlaget utenfor har rast... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Tuva har ikke kommet på besøk, og jeg håper egentlig hun avlyser avtalen 0 Siter
Gjest Stavanger!!! Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Myyyyye regn og blåsing i Stavanger. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Gjør det? Det er ikke bevegelse i trærne her i det hele tatt... Nå utpå ettermiddagen blåser det da ganske friskt ute? 0 Siter
Jølsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 her i midten er det snø,og veldig "stille".kanskje stille før stormen? nei,tror ikke vi får oppleve så mye av tuva her.kanskje litt vind i såfall,men tvilsomt. Du får ta på deg en rød neglisjé og prøve igjen :-) 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Du får ta på deg en rød neglisjé og prøve igjen :-) hele tiden jølsen! heeeeele tiden ;-) haha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.