Gå til innhold

Ser dere noe til Tuva?

Gjest Håpet på en skikkeli storm

Anbefalte innlegg

Gjest Håpet på en skikkeli storm
Skrevet

Bare litt (vanlig) regn her ...

Skrevet

her i midten er det snø,og veldig "stille".kanskje stille før stormen?

nei,tror ikke vi får oppleve så mye av tuva her.kanskje litt vind i såfall,men tvilsomt.

Skrevet

Det røsker ganske bra i taket akkurat nå, og jeg måtte over til naboens hage for å finne igjen kosten og spaden vår. Jeg trodde ikke vi skulle merke stort til Tuva her, men det må vel være henne:)

Skrevet

Da jeg kom ut fra butikken i Lillesand med masse varer, så ser jeg en handlevogn stå klistret inn i baklykta på bilen min. Heldigvis ikke skade som jeg kunne se. Vinden hjalp meg med vogna mi, jeg ble dyttet bortover. Jo den har litt krefter her ja. ... f...TORDEN. FÅR LOGGE AV

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva Jølsa mener med "her på midten", men i Trondheim blåser det litt nå, ikke veldig mye, men litt.

Skrevet

Her i Kristiansand blåser og regner det noe himla nå - men jeg vil anta at det foreløpig bare er stiv kuling. Har imidlertid bare vært inne siden klokka var 9.

Tror jeg må hente 6 åringen på SFO i dag, så slipper hun å gå hjem....

Skrevet

nei,tror ikke vi får oppleve så mye av tuva her.kanskje litt vind i såfall,men tvilsomt.

Her regner det som vanlig,ikke noe mer eller mindre,som det pleier,vel kansje,kansje bittelitt mer enn normalt.

Bergen ja.

Skrevet

Da jeg kom ut fra butikken i Lillesand med masse varer, så ser jeg en handlevogn stå klistret inn i baklykta på bilen min. Heldigvis ikke skade som jeg kunne se. Vinden hjalp meg med vogna mi, jeg ble dyttet bortover. Jo den har litt krefter her ja. ... f...TORDEN. FÅR LOGGE AV

ler av meg selv, det var ikke tordenbrak, men et fryktelig vindkast! ;)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva Jølsa mener med "her på midten", men i Trondheim blåser det litt nå, ikke veldig mye, men litt.

Gjør det? Det er ikke bevegelse i trærne her i det hele tatt... :)

Skrevet

Her blåser det og regner fælt...

Nå nettopp fløy oute kassen minm avsted...(eller lokket)

Og vedlaget utenfor har rast...

Skrevet

Tuva har ikke kommet på besøk, og jeg håper egentlig hun avlyser avtalen ;)

Gjest Stavanger!!!
Skrevet

Myyyyye regn og blåsing i Stavanger.

Skrevet

Gjør det? Det er ikke bevegelse i trærne her i det hele tatt... :)

Nå utpå ettermiddagen blåser det da ganske friskt ute?

Skrevet

Du får ta på deg en rød neglisjé og prøve igjen :-)

Skrevet

Du får ta på deg en rød neglisjé og prøve igjen :-)

hele tiden jølsen! heeeeele tiden ;-)

haha

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...